Documents de recerca

Documents de recerca 408 registres trobats  inicianterior181 - 190següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.24 segons. 
181.
116 p, 3.8 MB La irrupción de Instagram / Sánchez Farrando, Miquel ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui en dia, Instagram és un dels fenòmens socials més importants dels últims temps. L'impacte social d'aquesta plataforma està apropant les empreses a una aplicació que s'està convertint en una de les claus en l'àmbit comunicatiu de qualsevol tipus d'organització. [...]
Hoy en día, Instagram es uno de los mayores fenómenos sociales de los últimos tiempos. El impacto social de esta plataforma está acercando las empresas a una aplicación que se está convirtiendo en una de las claves en el ámbito comunicativo de cualquier tipo de organización. [...]
Nowadays, Instagram is one of the most important social phenomenon. The social impact of this platform is bringing companies close to an application which is becoming a necessity in the communication of any organization. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
182.
128 p, 11.9 MB La imagen de Suecia entre los jóvenes catalanes : perspectivas en torno a su arquitectura / Rivas Fernández, Carlos ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desenvolupament econòmic, social i cultural de qualsevol país està cada vegada més lligat al seu potencial per atreure empreses, inversions, talent, institucions internacionals, visitants, grans esdeveniments, etc. [...]
El desarrollo económico, social y cultural de cualquier país está cada vez más ligado a su potencial para atraer empresas, inversiones, talento, instituciones internacionales, visitantes, grandes eventos, etc. [...]
The economic, social and cultural development of any country is increasingly linked to its potential to attract companies, investments, talent, international institutions, visitors, major events, etc. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
183.
195 p, 2.7 MB Cánones de belleza en la publicidad de moda / Recordà Fouces, Júlia ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza els cànons de bellesa en la publicitat de moda i els canvis que s'han produït al llarg de la història, donant major importància als canvis que s'estan produint en l'actualitat. [...]
El presente trabajo analiza los cánones de belleza en la publicidad de moda y los cambios que se han producido a lo largo de la historia, dando mayor importancia a los cambios que se están produciendo en la actualidad. [...]
The present work analyzes the canons of beauty in fashion advertising and the changes that have taken place throughout history, giving greater importance to the changes that are taking place nowadays. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
184.
126 p, 16.6 MB Estudio sobre la personalidad de los influencers en Instagram / Ramírez Villanueva, Andrea ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han esdevingut una eina més per al nostre dia a dia, presentant així un nou model de comunicació i deixant enrera la forma tradicional de com la societat es relaciona. Aquesta investigació pretén conèixer si existeix una sèrie de factors comuns o característiques en la personalitat dels influencers, els quals han esdevingut un model publicitari, on el seu paper va més enllà de ser intermediaris entre la marca i els seus públics o ambaixadors de la propia marca.
Las redes sociales se han convertido en una herramienta más para nuestro día a día, presentando así un nuevo modelo de comunicación y dejando atrás la forma tradicional de como la sociedad se relaciona. [...]
Social networks have become a tool for our day to day, thus presenting a new communication model and leaving behind the traditional way of how society relates. This research aims to know if there are a number of common factors or characteristics in the personality of the influencers, which have become an advertising model, where their role goes beyond being mere intermediaries between the brand and its public or ambassadors of the same.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
185.
115 p, 6.3 MB Creació d'una marca i un pla de comunicació per una galeria d'art online / Quintas Codina, Guillermo ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en la creació de la marca d'un negoci totalment nou, en aquest cas una galeria d'art en línia, així com també un pla de comunicació per la etapa de llançament. Fent us d'una investigació prèvia i un marc teòric adequat al tema, es relaten els diferents passos per la construcció d'aquests dos aspectes.
El siguiente proyecto consiste en la creación de la marca de un negocio totalmente nuevo, en este caso una galería de arte en línea, así como también un plan de comunicación para su etapa de lanzamiento. [...]
This project consists in the creation of the brand of a totally new business, an online art gallery, as well as a communication plan for the launch of the brand. With a previous investigation and a theoretical framework, the making of this two elements is detailed step by step.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
186.
125 p, 9.0 MB Creación de una marca de cerveza artesana con quinua / Pérez Ramón, Olga ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada vegada més, veiem que els joves segueixen un estil de vida saludable, tenen més cura de la seva alimentació i dels seus hàbits de vida. Encara així, a la gran majoria els agrada gaudir d'una cervesa amb els seus amics o persones de confiança. [...]
Cada vez más, vemos que los jóvenes siguen un estilo de vida saludable, cuidan más su alimentación y sus hábitos de vida. Aun así, a la gran mayoría les gusta disfrutar de una cerveza con sus amigos o personas de confianza. [...]
Increasingly, we see how young people follow a healthy lifestyle; take better care of their diet and their lifestyle. Even so, the vast majority like to enjoy a beer with their friends or trusted people. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
187.
113 p, 5.2 MB Plan de creación de una empresa de organización de bodas de lujo : Limerencia Events & Wedding Design / Navas Parcerisas, Yolanda ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present projecte hem escollit el sector nupcial com a base per la creació de la nostra empresa d'organització de casaments de luxe: Limerencia Events & Wedding Design. A continuació, es presenta un pla de negoci, de màrqueting i de comunicació per a la creació de l'empresa anomenada i, després d'haver investigat aquest nínxol de mercat, hem observat l'oportunitat d'obrir un nou negoci que ens permetrà, per una banda, posicionar-nos en el sector del luxe i, per altra banda, organitzar un tipus de casaments únics i exclusius per a cada parella.
En el presente trabajo hemos elegido el sector nupcial como cuna para la creación de nuestra empresa de organización de bodas de lujo: Limerencia Events & Wedding Design. A continuación, se presenta un plan de negocio, de marketing y de comunicación para la creación de dicha empresa y, tras haber investigado este nicho de mercado hemos visto en él la oportunidad de abrir un nuevo negocio que nos permitirá, por un lado, posicionarnos en el sector del lujo y, por otro lado, organizar un tipo de bodas únicas y exclusivas para cada pareja.
In the present work we have chosen the bridal industry sector as a cradle for the creation of our luxury wedding organization company: Limerencia Events & Wedding Design. Then, I present a business, marketing and communication plan for the creation of this company and, after having investigated this market niche, we have seen in it the opportunity to open a new business that will allow us, on the one hand, to position ourselves in the luxury sector and, on the other hand, organize unique and exclusive type of weddings for each couple.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
188.
64 p, 4.8 MB El rol femení en publicitat : comparativa entre la publicitat del Pròxim Orient i Occident / Martín Torrens, Marta ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca es presenta una comparativa entre les publicitats dels països del Pròxim Orient i dels països considerats occidentals; concretament es realitza una comparació de la representació del rol de la figura femenina en aquestes dues publicitats. [...]
En esta investigación se presenta una comparativa entre las publicidades de los países de Oriente Próximo y los países considerados occidentales; concretamente se realiza una comparación de la representación del rol de la figura femenina en estas dos publicidades. [...]
In this research, there is a comparison between advertising in the countries of the Near East and the countries considered Western; specifically, a comparison is made of the representation of the role of the female figure in these two areas. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
189.
122 p, 29.6 MB Diseño discográfico : desarrollo de la identidad visual de un grupo de música / López Gamero, Cristina ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament de la identitat visual d'un grup de música.
Desarrollo de la identidad visual de un grupo de música.
Development of the visual identity of a music group.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
190.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 408 registres trobats   inicianterior181 - 190següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.