Documents de recerca

Documents de recerca 371 registres trobats  inicianterior197 - 206següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
197.
72 p, 2.0 MB Creación y construcción de la marca Mireia Bellver / Bellver Gay, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi del concepte "marca personal", per aplicar-ho posteriorment a la creació de la meva pròpia marca.
Estudio del concepto "marca personal", para aplicarlo posteriormente a la creación de mi propia marca.
Study the concept of personal branding to later apply it to the creation of my personal brand.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
198.
165 p, 5.9 MB Plan de comunicación para la ONG Petits Detalls / Bello de Haro, Manuel ; Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta sobre un pla de comunicació per a "Petits Detalls", una ONG amb actuació a Uganda que treu endavant projectes autogestionables per al desenvolupament de les comunitats. Està enfocada principalment a ls nens, vol procurar-los educació i salut bàsica, mitjançant la cooperació. [...]
Este trabajo trata sobre un plan de comunicación para "Petits Detalls", una ONG con actuación en Uganda que saca adelante proyectos autogestionables para el desarrollo de las comunidades. Está enfocada principalmente a los niños, quiere procurarles educación y salud básica, a través de la cooperación. [...]
This paper deals with a communication plan for "Petits Detalls", an NGO in Uganda that carries out self-managed projects for de development of communities. It is mainly focused on children, wants to provide education and basic health, through cooperation. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
199.
36 p, 2.9 MB Campañas de seguridad vial con diferentes niveles de sangre : un estudio cross-cultural entre consumidores de España y Estados Unidos / Barchilón Elbaz, Esther Camila ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi té la intenció d'entendre la influència de la cultura a les campanyes de seguretat vial amb tres nivells de sang a les seves imatges. Es va realitzar un experiment amb participants espanyols i nord-americans. [...]
El presente estudio tiene la intención de entender la influencia de la cultura en las campañas de seguridad vial con tres niveles de sangre en sus imágenes. Se realizó un experimento con sujetos españoles y norteamericanos. [...]
The present study is intended to understand the influence of culture on road safety advertising campaigns with three levels of blood presence in their images. An experiment was conducted with Spanish and North American subjects. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
200.
39 p, 1.9 MB Regulación y control de la publicidad de productos dirigidos al público infantil. Leyes y códigos de Publicidad televisiva de juguetes y alimentos dirigidos al target infantil en Cataluña y España / Alsina Torra, Aida ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'infància és un sector molt vulnerable davant els estímuls publicitaris. És per aquest motiu que la publicitat dirigida a aquest públic està especialment regulada y que existeixen diferents òrgans que controlen el compliment de les lleis reguladores. [...]
La infancia es un sector de la población muy vulnerable ante los estímulos publicitarios. Es por esta razón que la publicidad dirigida a este público está especialmente regulada y que existen distintos organismos que controlan el cumplimiento de las leyes reguladoras. [...]
Childhood is a very vulnerable sector in front of advertising stimuli. That's the reason why childhood advertising is specially regulated and there are organizations that control the fulfilment of those regulation laws. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
201.
220 p, 6.1 MB Introducció a la comunicació integral per a PIMEs. El cas de María Roig Hair Spa / Alsina Moral, Ferran ; Escuder Roig, Inés ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un entorn cada cop més competitiu i exigent actua avui en el món de la petita i mitjana empresa. Tot i això, són poques les PIME que intenten suplir aquesta situació a través de la comunicació i la publicitat. [...]
Un entorno cada vez más competitivo y exigente se cierne hoy sobre el mundo de la pequeña y mediana empresa. Sin embargo, son pocas las PYME que intentan revertir esta situación a través de la comunicación y la publicidad. [...]
An increasingly competitive and demanding environment of small and medium-sized enterprises is looming over the world. However, few SMEs are trying to reverse this situation through communication and advertising. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
202.
108 p, 3.0 MB Publicitat 360 : una mirada transgressora a la publicitat de la protecció íntima / Amado Garrido, Melani ; Cazorla Castella, Marta ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
203.
133 p, 2.6 MB Estrategias de comunicación en las marcas fast fashion / Miguel Santos, Irene ; Saint-Germain Nadal, Miriam de ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des de la seva irrupció als anys 90, la moda ràpida s'ha fet amb el domini del sector, implantant cicles productius curts i noves col·leccions constantment. A partir de llavors, aquest model de negoci ha revolucionat la indústria de la moda, influint de ple en les tradicionals estratègies de comunicació del sector. [...]
Desde su irrupción en los años 90, la moda rápida se ha hecho con el dominio del sector, implantando ciclos productivos cortos y nuevas colecciones constantemente. A partir de entonces, este modelo de negocio ha revolucionado la industria de la moda, influyendo de lleno en las tradicionales estrategias de comunicación del sector. [...]
Since its birth in the 1990s, fast fashion has taken control of the fashion sector, introducing short production cycles and constantly renewed collections. From that point on, this business model has revolutionized the fashion industry by fully influencing the traditional communication strategies of the sector. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
204.
363 p, 3.2 MB La història de Diario Femenino : del feminisme a la premsa del cor, i del cor a l'antifranquisme / Ill Arroyo, Sergi ; Miravitllas, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Diario Femenino va ser un diari que va néixer de la mà del publicista Víctor Sagi com un negoci rodó que va resultar ser una ruïna. La publicació va passar per diverses etapes des del seu naixement; les quals defineixen el seu contingut, enfocament i estructura. [...]
Diario Femenino fue un diario que nació de la mano del publicista Victor Sagi como un negocio redondo que resultó ser una ruina. La publicación pasó por distintas fases desde su nacimiento,: que definen su contenido, enfoque y estructura. [...]
Diario Femenino was a newspaper that arised from the publicist Víctor Sagi as a profitable business, but came of a ruin. The publication went through different stages since its apparition, which define its contents, standpoint and structure. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
205.
196 p, 4.1 MB Plan de negocio : Agencia de Comunicación basada en la figura del Community Management / Brime Sánchez, Rebeca ; Català Martínez, Patricia ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball Final de Grau consisteix en un Pla de Negoci per al desenvolupament i posada en marxa d'una agència de comunicació situada a Barcelona. Aquesta empresa es dedicarà a la millora de la comunicació d'empreses i influencers amb la finalitat última d'obtenir un major rendiment a nivell competitiu i econòmic. [...]
El siguiente Trabajo Final de Grado consiste en un Plan de Negocio para el desarrollo y puesta en marcha de una agencia de comunicación situada en Barcelona. Esta empresa se va a dedicar a la mejora de la comunicación de empresas e influencers con la finalidad última de obtener un mayor rendimiento a nivel competitivo y económico. [...]
The following Final Grade Work consists of a Business Plan for the development and start-up of a communication agency located in Barcelona. This company is going to dedicate itself to the improvement of the communication of companies and influencers with the final aim of obtaining a greater yield in competitive and economic level. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
206.
56 p, 1.8 MB La financiación de RTVE : consecuencias de un modelo inestable / Garcia Navarro, Judith ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El canvi de finançament de la Corporació RTVE va marcar un abans i un després a la televisió pública a Espanya. Des de la supressió de la publicitat, l'Entitat ha hagut de dependre en excés de les subvencions i això ha dificultat la seva capacitat per a mantenir una economia i una gestió estables. [...]
El cambio de financiación de la Corporación RTVE marcó un antes y un después en la televisión pública en España. Desde la supresión de la publicidad, el Ente ha tenido que depender en exceso de las subvenciones y esto ha dificultado su capacidad para mantener una economía y una gestión estables. [...]
The funding change of RTVE Corporation was a turning point for the economic running of public television in Spain. Since the abolition of advertising, the broadcasting entity has had to rely in excess on subsidies and this has hindered its ability to maintain a stable economy and management. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 371 registres trobats   inicianterior197 - 206següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.