Documents de recerca

Documents de recerca 34 registres trobats  inicianterior20 - 29següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
20.
66 p, 2.0 MB Uso de los eventos en el sector de la moda para la generación de publicity y la creación de imagen positiva / Ureña Pérez de Villar, Marina ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esdeveniments són una de les tècniques de relacions públiques més utilitzades en el sector de la moda. Hi ha una sèrie d'esdeveniments, també anomenats pseudoesdeveniments per ésser de naturalesa organitzada i no aleatòria, propis d'aquest sector que tenen com a principal objectiu generar publicity, és a dir, repercussió als mitjans. [...]
Los eventos son una de las técnicas de relaciones públicas más utilizadas en el sector de la moda. Existen una serie de eventos, también denominados pseudoeventos por ser de naturaleza organizada y no aleatoria, propios de este sector que tienen como principal objetivo generar publicity, es decir, repercusión en los medios. [...]
Events are one of the most used public relations techniques in the fashion industry. There's a serie of events, also called pseudoevents because they are organized and don't happen by chance, whose main objective is to generate publicity, namely media coverage. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
21.
53 p, 1.0 MB Estudio y análisis del estado de desconocimiento social de las Relaciones Públicas / Jiménez Vigueras, Cristina ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La construcció dels fonaments conceptuals de les relacions públiques s'ha anat desenvolupant durant el segle XX després del seu naixement als EEUU i la seva posterior expansió pel món. Però les diferències pel que fa a l'evolució de la disciplina en els diferents països ha estat una realitat que l'ha acompanyat sempre, fet que ha donat com a resultat la situació actual de confusió i desconeixement envers la professió. [...]
La construcción de los fundamentos conceptuales de las relaciones públicas se ha ido desarrollando a lo largo del siglo XX tras su nacimiento en EEUU y su posterior expansión por el mundo. Sin embargo, las diferencias en la evolución de la disciplina en los diferentes países ha sido una realidad que la ha acompañado siempre, lo que ha dado como resultado la situación actual de confusión y desconocimiento hacia la profesión. [...]
The conceptual basis of public relations has been developing its own theory since its begginings in USA and its later expansion over the world. However, the differences between the evolution of this discipline in every country has been walking with us for lots of years and this fact has given a result of the confusing situation we are suffering and the lack of awarness towards this professional area. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
22.
65 p, 801.0 KB El uso de celebrities como imagen de marca en relaciones públicas: el fenómeno blogger / González Vicente, Nabia ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ús de celebrities en estratègies de relacions públiques es comú degut a la seva capacitat per augmentar la visibilitat i influència de la marca. No obstant, la aparició de nous mitjans de comunicació ha posat en dubte la tradicional celebrity mediàtica del món de la música o la televisió. [...]
El uso de celebrities en estrategias de relaciones públicas es común debido a la capacidad de aumentar la visibilidad e influencia de la marca. No obstante, la aparición de nuevos medios de comunicación ha puesto en jaque la tradicional celebrity mediática que provenía del mundo de la música o la televisión. [...]
The use of celebrities in public relations strategies is common due to its capacity of increasing visibility and brand influence. Nonetheless, the birth of new media has changed the traditional celebrity coming from the music or television industry. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
23.
78 p, 3.1 MB Uso de los medios digitales en la gestión de la reputación corporativa : diálogo con los públicos de interés y dimensiones de percepción en webs, blogs, Facebook y Twitter / Restrepo, María del Mar ; Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca analitzar com poden emprar-se els mitjans digitals per contribuir a la gestió de la Reputació Corporativa, per ajudar a la comprensió del fenomen i a abordar-la en la pràctica des dels marcs de referència desenvolupats i validats en l'acadèmia. [...]
Este trabajo busca analizar cómo pueden emplearse los medios digitales para contribuir a la gestión de la Reputación Corporativa, para ayudar a la comprensión del fenómeno y a abordarla en la práctica desde los marcos de referencia desarrollados y validados en la academia. [...]

2013  
24.
80 p, 618.1 KB La Comunicación en los gabinetes de comunicación en la Unión Europea en el siglo XXI : el uso de las TICs / Rodríguez Guillén, David ; Costa, Pere-Oriol, 1940- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El trabajo analiza la organización y funcionamiento de los gabinetes de comunicación de las instituciones europeas, poniendo especial énfasis en las nuevas tecnologías de la información. Para ello, en una primera parte se construirá un paradigma sobre los gabinetes de comunicación desde dos puntos de vista: teórico, mediante el análisis de bibliografía sobre gabinetes de comunicación y práctico, mediante el estudio del gabinete de comunicación de una empresa privada de carácter global. [...]
2013
3 documents
25.
197 p, 1.5 MB La Comunicación institucional en la web : estudio de caso de los websites de los museos integrantes del Instituto Brasileiro de Museus (IBRAM) / Mota, Melina de Souza ; Luzón Fernández, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Cogo, Denise, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La comunicación organizacional, componente esencial en el ámbito de las organizaciones, con el cambio paradigmático de estas, experimentó la formación de un nuevo sistema, en red, multimodal, multimedia e interactivo, pasando a ser, también, central en dicho ámbito de ese curso histórico. [...]
Organizational communication, an essential component within organizations, whose paradigmatic change has led to experiencing the formation of a new system, that is networked, multimodal, multimedia and interactive, becoming central to those organizations in this historic course. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
26.
314 p, 1.6 MB La Publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya / Andreu Domingo, David ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Aquest treball estudia l'ecosistema de la publicity a Catalunya. S'inicia amb un estudi de la publicity i les eines per a mesurar-ne la difusió, complementat amb un estudi exploratori que evidencia que les agències catalanes avaluen la publicity en base als outputs aconseguits a la premsa. [...]
Este trabajo estudia el ecosistema de la publicity en Cataluña. Se inicia con un estudio de la publicity y las herramientas para medir su difusión, complementado con un estudio exploratorio que evidencia que las agencias catalanas evalúan la publicity en base a los outputs conseguidos en la prensa. [...]
This thesis studies the ecosystem of the publicity in Catalonia. It begins with a study of the publicity and the tools to measure it, complemented with an exploratory study that shows how catalan agencies evaluate the publicity based on the outputs achieved in the press. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
27.
366 p, 2.1 MB La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. [...]
2012  
28.
187 p, 9.5 MB Concepto, desarrollo y función social de las relaciones públicas : perspectiva històrica, teòrica y jurídica / Noguero i Grau, Antoni ; Soler Pujals, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
4 documents
29.
151 p, 9.7 MB Relaciones públicas : formación y profesión : definición empírico-operativa del practicum de los estudiantes universitarios de relaciones públicas y su vinculación con la realidad profesional de Catalunya (1992-1997) / Magallón Pendón, Sara ; Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Definició empírico-operativa del practicum dels estudiants universitaris de relacions públiques i la seva vinculació a la realitat professional a Catalunya (1992-97). En aquesta tesi es planteja el problema del coneixement i del mètode científic aplicat a les ciències socials. [...]
Definición empírico-operativa del practicum de los estudiantes universitarios de relaciones públicas y su vinculación con la realidad profesional de Catalunya (1992-97). En esta tesis doctoral se plantea el problema del conocimiento y del método científico aplicado a las ciencias sociales, y se compara con la sabiduría humanística, con el fin de justificar la elección del tema, objetivo y metodología de trabajo. [...]
This Doctoral Thesis raises the problem of knowledge and scientific method applied to social sciences. This is compared to the humanistic erudition, in order to justify the choice of the topic, the objective, and the methodology at work. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
12 documents

Documents de recerca : 34 registres trobats   inicianterior20 - 29següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.