Documents de recerca

Documents de recerca 57 registres trobats  inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
21.
12 p, 1.8 MB Estudi i classificació de modes de transport en traces de mobilitat humana / Xhafa Daci, Jordi ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'estudi de la mobilitat humana ha sigut sempre d'interès per les ciutats i models de transports. No obstant, les noves tecnologies, i molt especialment, els sensors i telèfons mòbils, han obert moltes oportunitats per estudiar la mobilitat humana ja que permeten recollir grans quantitats de dades de mobilitat, de forma massiva, i sense cost. [...]
The study of human mobility has always been of interest to cities and transportation models. However, new technologies, and especially sensors and mobile phones, have opened up many opportunities to study human mobility as they allow large amounts of mobility data to be collected massively and at virtually no cost. [...]
El estudio de la movilidad humana ha sido siempre de interés para las ciudades y modelos de transportes. Sin embargo, las nuevas tecnologías, y muy especialmente, los sensores y teléfonos móviles, han abierto muchas oportunidades para estudiar la movilidad humana ya que permiten recoger grandes cantidades de datos de movilidad, de forma masiva, y sin coste. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
22.
9 p, 878.9 KB Plataforma educativa amb nano jetbots / Navarro Ballesteros, Raquel ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d' aquest TFG és fer la classificació de senyals de trànsit, un objecte i forats, afegint un nou mòdul a la plataforma educativa ja existent pels alumnes de l a ESO, amb nano jetbots i JupyterNotebook Un cop fet aquest mòdul i juntament amb el mòdul 5 realitzat per un altre company, s'ha fet un sisè mòdul que és la unió dels dos mòduls anteriors, la qual cosa permet fer la classificació i al mateix moment la detecció de moviment per un laberint, al mateix temps que detecta els senyals i forats i l'objecte pot prendre decisions segons el que es troba al davant.
The aim of this TFG is to classify traffic signals, an object and holes, adding a new module to the existing educational platform for ESO students, with nano jetbots and JupyterNotebook. Once this module has been done and together with module 5 carried out by another classmate, a sixth module has been made which is the union of the two previous modules, which allows the classification and at the same time the detection of movement by a maze, while detecting signals and holes and the object can make decisions depending on what is in front of it.
El objetivo de este TFG es hacer la clasificación de señales de tráfico, un objeto y agujeros, añadiendo un nuevo módulo a la plataforma educativa ya existente por los alumnos de la ESO, con nano Jetbot y JupyterNotebook Una vez hecho este módulo y junto con el módulo 5 realizado por otro compañero, se ha hecho un sexto módulo que es la unión de los dos módulos anteriores, lo que permite hacer la clasificación y al mismo momento la detección de movimiento por un laberinto, al tiempo que detecta las señales y agujeros y el objeto puede tomar decisiones según el que se encuentra delante.

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
23.
1 p, 311.3 KB Penicillium roqueforti in blue cheeses / Pinell Grima, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2021
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
24.
160 p, 888.8 KB A new invariant for C*-algebras / Cantier, Laurent ; Antoine Riolobos, Ramon, dir. ; Perera Domènech, Francesc, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
L'objectiu principal d'aquesta tesi és l'estudi d'un nou invariant per a C*-àlgebres, anomenat el semigrup Cu1. La classificació de C*-àlgebres ha guanyat molt terreny durant les últimes dècades. [...]
El objetivo principal de esta tesis es el estudio de un nuevo invariante para C*-álgebras, llamado el semigrupo Cu1. La clasificación de C*-álgebras ha ganado mucho terreno durante las últimas décadas. [...]
The main objective of this thesis is the study of a new invariant for C*-algebras, called the Cu1 semigroup. The classification of C*-algebras has gained a lot of ground during the last decades. For that matter, two main objects stand out: the original Elliott invariant, consisting of K-Theoretical data, together with traces, and a pairing between them, and the Cuntz semigroup. [...]

2020  
25.
11 p, 4.7 MB Improving neural networks sturdiness through a data-augmentation generated by adversarial attacks / González Torregrosa, Guim ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El propósito de este artículo es analizar qué son los ataques adversarios a las redes neuronales y si las redes pueden aprovechar estos ataques para obtener más datos de entrenamiento, aumentando la precisión y robustez de sus predicciones ante futuros ataques. [...]
The purpose of this article is to analyze what adversarial attacks on neural networks are and whether networks can take advantage of these attacks to obtain more training data, increasing their predictions accuracy and robustness to future attacks. [...]
El propòsit d'aquest article és analitzar què són els atacs adversaris a les xarxes neuronals i si les xarxes poden aprofitar aquests atacs per obtenir més dades d'entrenament, augmentant la precisió i robustesa de les seves prediccions davant futurs atacs. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
26.
11 p, 669.5 KB Malware Detection with Machine Learning / Chamorro Fernández, Adrián ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Ante la necesidad de un método definitivo que pueda hacer frente a los hackers y su gran cantidad de ataques diarios, nace la idea de este proyecto, que se basa en utilizar la potencia de la inteligencia artificial como objetivo para conseguir mayor seguridad en los sistemas informáticos. [...]
Faced with the need to find a final method which deal with hackers and the huge daily number of attacks, it borns the idea of this project, which is based on use the power of artificial intelligence like a goal to get better security on computer systems. [...]
Davant la necessitat d'un mètode definitiu que pugui fer front als hackers i la seva gran quantitat d'atacs diaris, neix la idea d'aquest projecte, que es basa a utilitzar la potència de la intel·ligència artificial com a objectiu per a aconseguir major seguretat en els sistemes informàtics. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
27.
9 p, 1.0 MB Aplicación de técnicas de Machine Learning para Data Science And Engineering Club / Nicu, Cosmina Ioana ; González Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualmente en las grandes empresas se generan a diario una gran cantidad de datos que provoca interés en especialistas en el campo de Machine Learning. En este artículo se ha desarrollado la aplicación de técnicas de Aprendizaje Computacional en tres conjuntos de datos para su posterior publicación en el Blog Data UAB. [...]
Currently, in big companies, a large amount of data is generated daily, causing interest in specialists in the field of Machine Learning. In this article, the application of Machine Learning techniques has been developed in three data sets for subsequent publication in the Blog Data UAB. [...]
Actualment a les grans empreses es generen diàriament una gran quantitat de dades que provoca interès a especialistes en el camp de Machine Learning. En aquest article s'ha desenvolupat l'aplicació de tècniques d'Aprenentatge Computacional en tres conjunts de dades per a la posterior publicació en el Bloc Data UAB. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
28.
10 p, 814.4 KB PLAY & LEARN : Eina de suport a l'aprenentatge combinant estratègies de gamificació i machine learning / Catalan Yarza, Oriol ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creació d'un mòdul de codi amb tècniques d'aprenentatge computacional per al processament del llenguatge i classificació, per a la seva incorporació en el desenvolupament de videojocs enfocats a l'educació, emprant recomanació de preguntes al jugador basades en preguntes fallades anteriorment. [...]
Creation of a code module with Machine Learning techniques for Language procesing and classification, to be incorporated in videogame develepment focused on education, by means of recommending qüestions based on previously failed qüestions. [...]
Creación de un módulo con técnicas de aprendizaje computacional para el procesado de lenguaje y clasificación, para su incorporación en el desarrollo de juegos enfocados a la educación, usando la recomendación de preguntas al jugador basadas en preguntas falladas anteriormente. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
29.
10 p, 532.9 KB Automatic classification of actions in a RTS videogame / El Hajouji el Hayadi, Mohamed Yassin ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Video games are an entertaining pastime but they can also provide us with good learning opportunities, as players must perform clever actions in order to surpass them. In this paper a conversion from qualitative data, obtained by an eye-tracker, to quantitative data is done in order to classify the actions performed by the players in a commercial RTS videogame. [...]
Els videojocs són una manera entretinguda de passar el temps però també poden oferir-nos bones oportunitats d'aprenentatge on els jugadors hauran d'utilitzar accions planificades per poder guanyar. [...]
Los videojuegos son una manera entretenida de pasar el tiempo pero también pueden ofrecernos con buenas oportunidades de aprendizaje donde los jugadores deberán de utilizar acciones planificadas para poder ganar. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
30.
58 p, 9.0 MB Classificar amb criteri : habilitats de classificació d'éssers vius i selecció de criteris a 1er d'ESO / Municio Samon, Guillem ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza els criteris de classificació que utilitza l'alumnat de 1er d'ESO a l'hora de classificar els éssers vius, així com l'evolució en l'ús d'aquests al llarg d'una unitat didàctica basada en la metodologia de l'Estudi de Cas, en un context museístic. [...]
2019  

Documents de recerca : 57 registres trobats   inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.