Documents de recerca

Documents de recerca 30 registres trobats  inicianterior21 - 30  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
21.
99 p, 2.5 MB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials : un estudi de cas / Jiménez Jiménez, Montserrat ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball de recerca s'estudia el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials durant una unitat didàctica de ciències en anglès. [...]
2009  
22.
66 p, 1.7 MB Activitats d'avaluació i ensenyament- aprenentatge en aules de secundària AICLE : un estudi de cas / Eixarch Domènech, Elisabeth ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació que es presenta en aquest treball de recerca parteix de la necessitat d'avaluar rigorosament els programes d'innovació AICLE (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera) que es porten a terme en alguns centres educatius de secundària de Catalunya. [...]
2010  
23.
109 p, 2.2 MB The first steps of a secondary school teacher : experiences and studies of a student-teacher / Fuentes Arjona, Miquel Àngel ; Escobar Urmeneta, Cristina, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation aims at fostering the professional development of the EFL teacher. This document compiles two small scale empirical studies carried out during the practicum periods of the TED's course. [...]
Esta disertación pretende impulsar el desarrollo profesional del profesor de inglés/LE. Este documento compila dos estudios empíricos a pequeña escala realizados durante las fases Practicum del Máster de Formación del Profesorado. [...]
Aquesta dissertació pretén impulsar el desenvolupament professional del professor d'anglès/LE. Aquest document compila dos estudis empírics a petita escala realitzats durant les fases de Practicum del Màster de Formació de Professorat. [...]

2010  
24.
82 p, 2.2 MB The learning process as a cooperative task among teachers and students / Hernández Ramos, Elena ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project gathers several ideas and guidelines on professional improvement as a teacher. This study includes two empirical studies. The first one focuses mainly on the teacher's figure. [...]
Aquest projecte de recerca recull diverses idees i guies sobre el desenvolupament professional del professor. Aquest treball recull dos estudis empírics. El primer està focalitzat en la figura del professor. [...]

2010  
25.
86 p, 905.8 KB Analyzing complexity in foreign language monologic oral production in a CLIL context / Evnitskaya, Natalia ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The study tested three analytic tools applied in SLA research (T-unit, AS-unit and Idea-unit) against FL learner monologic oral data. The objective was to analyse their effectiveness for the assessment of complexity of learners' academic production in English. [...]
L'estudi va posar a prova tres eines analítiques aplicades en la recerca sobre l'Adquisició de Segones Llengües (T-unit, AS-unit i Idea-unit) amb les dades orals monològiques d'aprenents de llengua estrangera. [...]

2008  
26.
87 p, 3.3 MB Think and Discuss : Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea -en el nostre cas, les matemàtiques- i l'adquisició d'una llengua estrangera -l'anglès. [...]
2010  
27.
20 p, 161.1 KB Informe memòria justificatiu del projecte ARIE Nº 2004-00058. Avaluació de tasques col·laboratives i assoliment d'objectius d'aprenentatge en aules AICLE de Ciències en Llengua Estrangera / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El projecte ARIE Nº 2004-00058 "Avaluació de tasques col·laboratives i assoliment d'objectius d'aprenentatge en aules AICLE de Ciències en Llengua Estrangera" declarava un triple objectiu, que molt resumidament, enumerem a continuació: 1. [...]
2006 (Memòria justificativa de recerca ARIE)  
28.
36 p, 228.7 KB Disseny i experimentació d'un model de formació del professorat per a aules de semiimmersió en llengua estrangera. 200700011 / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Cl projecte 2007ARIE00011 "Disseny i experimentació d'un model de formació del professorat per a aules de Semiimmersió en llengua estrangera" és una continuació de la recerca duta a terme en el marc del projecte 2006ARIE10011. [...]
This project is a continuation of the research undertaken under the framework of the project 2006ARIE10011. One of its outcomes was the design of a Teacher Education Component, which is aimed at enabling pre-service teachers to implement Content and Language Integrated Learning (CLIL) programmes. [...]

2009 (Memòria justificativa de recerca ARIE)  
29.
27 p, 325.2 KB Formular un model de formació professionalitzador adreçada al professorat d'aules de semiimmersió (FOPP-SI). 2006ARIE10011 / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'aparició de la demanda d'un nou tipus de professor de primària i secundària, que ha d'afegir a les competències professionals fins ara exigibles de tot bon professor, la capacitat d'ensenyar la seva matèria a través d'una llengua estrangera en aules denominades AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) o de Semi-Immersió justifica el treball desenvolupat en el marc del projecte 2006ARIE10011. [...]
The emergence of new demands on primary and secondary teachers who must add to their professional competences the capacity to teach their subject-matter through a foreign language in the so called CLIL or semi-immersion classrooms has provided tha framework for the work carried out within the 2006ARIE10011 project. [...]

2008 (Memòria justificativa de recerca ARIE)  
30.
85 p, 9.9 MB El Portafolio oral como instrumento de evaluación formativa en el aula de lengua extranjera / Escobar Urmeneta, Cristina ; Nussbaum, Luci, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
7 documents

Documents de recerca : 30 registres trobats   inicianterior21 - 30  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.