Documents de recerca

Documents de recerca 62 registres trobats  inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
21.
125 p, 14.6 MB Twitter i l'Agenda Setting. : Les qüestions climàtiques entren a l'agenda informativa / Amat Benlloch, Núria ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'establiment de l'agenda s'ha vist modificat amb la incorporació d'un nou actor, Twitter, influent en determinar què entra en l'agenda de mitjans i què no. Les qüestions climàtiques han escalat posicions i notorietat els últims anys als mitjans i Twitter ha permès donar veu i enfocar què volen saber les persones i que volen que se'ls comuniqui respecte a les qüestions climàtiques. [...]
El establecimiento de la agenda se ha visto modificado con la incorporación de un nuevo actor, Twitter, influyente en determinar qué entra en la agenda de medios. Las cuestiones climáticas han ganado notoriedad estos últimos años en los medios y Twitter ha permitido dar voz y enfocar qué quieren saber las personas y qué quieren que se les comunique respecto a las cuestiones climáticas. [...]
Agenda setting has been modified with the addition of a new actor -Twitter-, which is influent in determining what issues enter the media agenda. Climate issues have escalated positions and gained notoriety in recent years in the media through Twitter, that has given a say to people on what they want to know and the communication they wish to receive regarding climate issues. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
22.
140 p, 11.3 MB L'estratègia de comunicació de Netflix Espanya a Twitter / Pineda Marimón, Clara ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les plataformes de vídeo sota demanda (VOD) han protagonitzat un canvi en el model de distribució i consum del contingut audiovisual. Netflix és la plataforma de vídeo en streaming líder mundialment. [...]
Las plataformas de vídeo bajo demanda (VOD) han protagonizado un cambio en el modelo de distribución y consumo del contenido audiovisual. Netflix es la plataforma de vídeo en streaming líder mundialmente. [...]
Video-on-demand (VOD) platforms have led to a change in the model of audiovisual content's distribution. Netflix is the world's leading streaming video platform. But what makes a user decide which platform to use? Communication is a changing exercise that needs to be adapted to the environment offered by technology, and in the current landscape, social networks have become a strategic tool for achieving good brand positioning. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
23.
75 p, 1.6 MB El impacto del proyecto HUB B30 en los canales digitales / El Briyak Ereddam, Hafsa ; López Belbeze, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Actualment les universitats aposten per la innovació, transferència de coneixement i tecnologia amb el propòsit d'aportar valor al conjunt de la societat. Una de les iniciatives per aconseguir-ho són els Hub d'Innovació, que busquen sinèrgies entre els diferents agents per tal de tractar els propòsits de la societat.
Actualmente las universidades apuestan por la innovación, transferencia de conocimiento y tecnología con el propósito de aportar valor al conjunto de la sociedad. Una de las iniciativas para lograrlo son los Hub de Innovación, que buscan sinergias entre los diferentes agentes a fin de tratar los propósitos de la sociedad.
Universities are currently committed to innovation, knowledge and technology transfer in order to add value to the society. One of the initiatives to achieve this are the Innovation Hubs, which seek synergies between different agents so as to address society purposes.

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
24.
111 p, 2.5 MB Audiència social, Twitter i informació televisiva: anàlisi dels programes d'informació matinals de la TDT generalista espanyola / Sierra Morales, Maria ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitza els programes d'informació en obert de la televisió generalista d'Espanya amb l'objectiu de determinar les seves estratègia a Twitter i en pantalla per apel·lar l'audiència social. [...]
Este estudio analiza los programa de información de la TDT en la televisión de España con el objetivo de determinar sus estrategias en Twitter y en pantalla con la finalidad de apelar a la audiencia social. [...]
This study analyses DTT information programmes on television in Spain in order to determine their strategies on Twitter and on screen to appeal the social audience. The research is carried out through an analysis of the viewing of the programs and the tweets emitted by these. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
25.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación : storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
26.
131 p, 2.6 MB Uso de Twitter como transmisor de información deportiva. Estrategias utilizadas por las principales cabeceras españolas de prensa deportiva para informar sobre La Liga / Morales Alonso, Víctor ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'interès de la societat per l'esport i la irrupció de les xarxes socials han originat que els mitjans de comunicació s'hagin adaptat als nous usos de la gent i hagin començat a utilitzar aquestes eines per informar al públic i comunicar-se amb els seus lectors. [...]
El interés de la sociedad por el deporte y la irrupción de las redes sociales han originado que los medios de comunicación se hayan adaptado a los nuevos usos de la gente y hayan empezado a utilizar estas herramientas para informar al público y comunicarse con sus lectores. [...]
The interest of society for sports and the emergence of social networks have caused that the media have adapted to new uses of people and have begun to use these tools to inform the public and communicate with their readers. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
27.
83 p, 4.2 MB "Ciencia a pie de calle", un programa radiofónico de divulgación científica en Cataluña sobre los avances más recientes explicados en lenguaje coloquial / León Sánchez, Rocío ; Márquez Abellán, Nicole ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un programa radiofònic de divulgació científica en l'àmbit de Catalunya, emès setmanalment a partir de setembre cada dimecres a les 13:30 h. Cada programa tractarà un nou concepte o avenç científic introduït amb un petit reportatge. [...]
Creación de un programa radiofónico de divulgación científica en el ámbito de Cataluña, emitido semanalmente a partir de septiembre cada miércoles a las 13:30 h. Cada programa tratará un nuevo concepto o avance científico introducido con un pequeño reportaje. [...]
Creation of a radio programme for scientific dissemination in the area of Catalonia, broadcast weekly from September every Wednesday at 13:30 h. Each program will deal with a new concept or scientific advance introduced with a small report. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]
3 documents
28.
81 p, 11.3 MB La narració a Twitter de la Copa ACB 2019 / Górriz Tenedor, Daniel ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu analitzar la Copa del Rei de l'ACB 2019 des del sector de la comunicació. En concret, la investigació es centra en la narració de l'esdeveniment a la xarxa social Twitter sota el hashtag oficial de la competició: #CopaACB2019. [...]
El presente trabajo tiene como objetivo analizar la Copa del Rey de la ACB 2019 desde el sector de la comunicación. En concreto, la investigación se centra en la narración del evento en Twitter bajo el hashtag oficial de la competición: #CopaACB2019. [...]
The main objective of this document is to analyse the 2019 ACB Basketball King's Cup from a journalistic point of view. The investigation is based on the narration of this event through the official hashtag of the competition on Twitter: #CopaACB2019. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
29.
9 p, 1.3 MB Interfície d'ajuda a la recuperació d'informació a Twitter / Ritter Grau, Dídac ; Prim Sabria, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El treball es centra en desenvolupar una interfície gràfica per utilitzar la plataforma Scrapy per obtener informació de Twitter. Aquesta s'utilitza per extreure, analitzar i realitzar estudis de lingüístics, de tendències polítiques,… a partir de piulades. [...]
El trabajo se centra en desarrollar una interfaz gráfica para utilizar la plataforma Scrapy y obtener información de Twitter. Está se utiliza para extraer, analizar y realizar estudios lingüísticos, tendencias políticas… a partir de tuits. [...]
The work focuses on developing a graphical interface to use the Scrapy platform to obtain information from Twitter. This is used to extract, analyze and carry out studies of language, political trends, . [...]

2019-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
30.
11 p, 821.0 KB Análisis de opinión en Twitter sobre la independencia de Cataluña / Navero Rodriguez, Samuel ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto se basa en la implementación de un sistema de análisis de sentimiento bajo la red social Twitter, sobre las opiniones que publican los usuarios acerca de la Independencia de Cataluña y los presos políticos. [...]
The project is based on the implementation of a system of anàlisis of feeling under the social network Twitter, on the opinions that the users publish it brings over of the Independence of Catalonia and the political prisoners. [...]
El projecte es basa en la implementació d'un sistema d'anàlisi de sentiments, a la xarxa social Twitter, sobre les opinions publicades pels usuaris en relació a la Independència de Catalunya i els presos polítics. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 62 registres trobats   inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.