Documents de recerca

Documents de recerca 323 registres trobats  inicianterior226 - 235següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
226.
142 p, 35.9 MB Maridant Vilafranca del Penedès : Disseny d'un espai web interactiu / Serra Piqué, Laura ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Maridant Vilafranca del Penedès és un web interactiu on un sommelier realitza un maridatge entre esdeveniments culturals destacats de Vilafranca del Penedès i vins amb el distintiu D. O. del Penedès. [...]
Maridando Vilafranca del Penedés es una web interactiva donde un sommelier realiza un maridaje entre eventos culturales destacados de Vilafranca del Penedés y vinos con el distintivo D. O. del Penedés. [...]
Maridant Vilafranca del Penedès is an interactive website where a sommelier makes a relationship between cultural events of Vilafranca del Penedès and wines. The aim of this design is that the user will be able to decide what information does he want to know by choosing among different options across the interactive video. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
227.
296 p, 43.5 MB Propuesta de estudio de las claves del éxito de la comedia española contemporánea (2010-2015) / Vega Sánchez, Adrián ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquests darrers 5 anys, les comèdies al cinema espanyol han augmentat considerablement el nombre d'espectadors a les sales de cinema. Per què les comèdies triomfen tant actualment entre la societat espanyola? Quins han estat els factors que han portat al fet que, per exemple, Ocho apellidos vascos (2014) sigui la pel·lícula més vista de la història a Espanya? Existeix una fórmula de l'èxit per poder realitzar pel·lícules espanyoles de comèdia actualment? El present treball intentarà resoldre aquestes qüestions mitjançant l'anàlisi de pel·lícules espanyoles de comèdia compreses entre els anys 2010 - 2015 i realitzant un estudi d'audiència que permetrà saber les claus per les quals la comèdia espanyola està ara de moda entre la població.
En estos últimos 5 años, las películas españolas de comedia han aumentado considerablemente el número de espectadores en las salas de cine. ¿Por qué las comedias triunfan tanto actualmente entre la sociedad española? ¿Cuáles han sido los factores que han llevado a que, por ejemplo, Ocho apellidos vascos (2014) sea la película más vista de la historia en España? ¿Existe una fórmula del éxito para poder realizar películas españolas de comedia actualmente? El presente trabajo intentará resolver estas cuestiones mediante el análisis de películas españolas de comedia entre los años 2010 - 2015, realizando un estudio de audiencia que permitirá saber las claves de la comedia española y por qué está de moda.
In the last 5 years, Spanish comedy films have greatly increased the number of spectators in the cinemas. Why nowadays comedies are succeed in Spanish society? What are the factors that have led to, for example, Ocho apellidos vascos (2014) is the most watched movie in the history of Spain? Nowadays, is there a formula for success to make Spanish films of comedy?. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
228.
72 p, 1.4 MB Basat en fets reals. La Competència a RAC1 : representació i caricatura de la societat a través de la ràdio / Valls Muñoz, Montserrat ; Llombart, Jofre, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball estudia la hipòtesi que la ràdio és el reflex de la societat i és també un referent per a aquesta. Agafant com a objecte d'estudi La Competència de RAC1, la finalitat del treball és provar o desmentir la hipòtesi principal. [...]
El trabajo estudia la hipótesis que la radio es el reflejo de la sociedad y es también un referente para esta. Tomando La Competència de RAC1 como objeto de estudio, la finalidad del trabajo es probar o desmentir la hipótesis principal. [...]
This project studies the hypothesis that radio is the reflection of society and also a reference for it. Taking as the main section to be studied "La Competència" of RAC1, the aim of the study is to prove or refute the main hypothesis. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
229.
98 p, 4.8 MB El Departament de Comunicació en una ONG de protecció animal : Estudi del cas FAADA / Sellés Guillaumes, Natàlia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estudis sobre el funcionament dels Departaments de Comunicació solen centrar-se en empreses amb ànim de lucre, però aquesta present investigació de caràcter exploratori es centra en la gestió de la comunicació en les Organitzacions No Governamentals, emfatitzant en aquelles de defensa i protecció animal. [...]
Los estudios sobre el funcionamiento de los Departamentos de Comunicación suelen centrarse en empresas con ánimo de lucro, pero ésta presente investigación de carácter exploratorio se centra en la gestión de la comunicación en las Organizaciones No Gubernamentales, enfatizando en aquellas de defensa y protección animal. [...]
The studies about Communication Departments tend to focus on for-profit companies, but this current investigation of an exploratory nature focuses on communication management in Non-Governmental Organisations, namely the animal welfare ones. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
230.
144 p, 1.2 MB AAA. Asociación de Anónimos Anónimos / Segalés Pérez, Daniel ; Suárez, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ignorem I'existència d'unes persones excloses del sistema, habiten i conviuen entre nosaltres sense un nom. Un documentalista acompanya a tres d'aquests anònims en les seves lluites personals, els seus objectius són registrar una associació d'anònims, recuperar una identitat perduda i comprar un nínxol abans de morir.
Ignoramos la existencia de unas personas excluidas del sistema, los anónimos que habitan y conviven entre nosotros sin un nombre, Un documentalista acompaña a tres anónimos en sus luchas personales, sus objetivos son: cumplir una promesa de amor y comprar un nicho antes de morir, recuperar la identidad perdida en un accidente y registrar la primera asociación de anónimos.
We ignore the existence of some people excluded of the system, inhabit between ourselves without a name. A documentalist accompanies to three of these anonymous in their own fight, their objectives: finish a love promise and buy a grave before dying, recover the lost identity in an accident and register the first association for anonymous people.

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
231.
163 p, 43.1 MB Música para los Ojos : Un documental interactivo sobre la influencia de la música en el cine / Rius Tomàs, Alba ; Soto Sanfiel, María Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Música para los Ojos és un documental interactiu de caràcter divulgatiu en el qual es mostra com la música és capaç de canviar el sentit de les imatges, manipular les nostres emocions i variar les nostres expectatives respecte a la narració. [...]
Música para los Ojos es un documental interactivo de carácter divulgativo en el que se muestra cómo la música es capaz de cambiar el sentido de las imagen es manipular nuestras emociones y variar nuestras expectativas respecto a la narración en el cine. [...]
Música para los Ojos is an educational interactive documentary that shows how music can change the sense of the images manipulate our emotions and modify our expectations about the narration in films. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
232.
73 p, 6.6 MB El uso del valor expresivo del color en el cine de Vittorio Storaro / Rateb Boulaich, Haitam ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En una pel·lícula, el color es un element de la posada en escena, dotat d'un alt nivell expressiu. Per això, considerar i analitzar la seva figura és fonamental per a una comprensió més profunda de la història del cinema. [...]
En una película, el color es un elemento de la puesta de escena, dotado de alto nivel expresivo. Por ello, considerar y analizar su figura es esencial para una comprensión más profunda de la historia del cine. [...]
In a film, the use of colour is an element of the mise en scène with a highly expressive level. Therefore, to discuss and take into account its role is essential for a deeper understanding of cinema history. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
233.
359 p, 3.7 MB El cuento del rey muerto : Preproducción de un largometraje de ficción / Palacín Castro, Laura ; Custodio, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i preproducció d'un llargmetratge de ficció històrica sobre la Guerra Civil Espanyola i la dictadura de Francisco Franco. S'emmarca dins del gènere fantàstic i s'explica sota la narració i el tractament del conte. [...]
Ideación y preproducción de un largometraje de ficción histórica sobre la Guerra Civil Española y la dictadura de Francisco Franco. Se enmarca dentro del género fantástico y se explica bajo la narración y el tratamiento del cuento. [...]
Ideation and pre-production of a historical fictional film about the Spanish Civil War and Francisco Franco's dictatorship. It is included in the fantasy genre and it is explained through the narrative and the treatment of the tale. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
234.
43 p, 3.5 MB Moviola : càpsules televisives per a la comprensió del cinema i el llenguatge audiovisual / Nocete Fontanals, Cristina ; Selva Masoliver, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment els programes televisius sobre cinema són, majoritàriament, revistes que tracten el cinema des d'una perspectiva comercial. Moviola és una proposta per a la comprensió del cinema i el llenguatge audiovisual. [...]
Actualmente los programas televisivos sobre cine son, mayoritariamente, magazines que tratan el cine desde una perspectiva comercial. Moviola es una propuesta para la comprensión del cine y el lenguaje audiovisual. [...]
Nowadays television programmes are, normally, magazine programme that deal with the cinema in a commercial perspective. Moviola is a design based on the understanding of cinema and audiovisual language. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
235.
53 p, 1.6 MB Demo / Matutes Pujol, Mònica ; Selva Masoliver, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball parteix de la idea de fer evidents els prejudicis que existeixen davant de les dones en el món dels videojocs. S'ajuda d'una base teòrica emmarcada en la teoria feminista tractada des del punt de vista de diferents autors i segueix per el desenvolupament del paper de la dona dins del món dels videojocs. [...]
El trabajo parte de la idea de hacer evidente los prejuicios que existen frente las mujeres en el mundo de los videojuegos. Se ayuda de una base teórica que trata la teoría feminista desde el punto de vista de diferentes autores y sigue con el desarrollo del papel de la mujer en el mundo de los videojuegos. [...]
The thesis begins with the idea of making clear the prejudices that exist against women in the videogames world. The theorical part is based on the feminist theory which is explained from the point of view of different authors. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents

Documents de recerca : 323 registres trobats   inicianterior226 - 235següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.