Documents de recerca

Documents de recerca 314 registres trobats  inicianterior227 - 236següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
227.
40 p, 1.3 MB Rutinas informativas del periodismo de guerra / Font Bermejo, Joshua ; Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Contextualització dels mitjans actuals i desenvolupament de les rutines informatives del periodisme en un conflicte armat en cadascuna de les plataformes comunicatives. També s'analitza els trets comuns i diferencials que segueixen els periodistes dels diferents mitjans de comunicació per informar de qualsevol succés d'última hora en un context de guerra.
Contextualización de los medios actuales y desarrollo de las rutinas informativas del periodismo en un conflicto armado en cada una de las plataformas comunicativas. También se analiza los factores comunes y diferenciales que siguen los periodistas de los diferentes medios de comunicación para informar de cualquier suceso de última hora en un contexto de guerra.
Context of the current means and development of the informative routines of the journalism in a conflict armed in the different communicative platforms. Also it analyses the common and differential shots that follow the journalists of the different media to inform of any event of last hour in a context of war.

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documents
228.
102 p, 7.2 MB El periodisme de sensibilitat social : una oportunitat per a la regeneració dels mitjans / Emilio Estapé, Núria ; Fernández Viso, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball explora la crisi professional que els mitjans de comunicació convencionals estan vivint a l'actualitat així com el context socioeconòmic en el qual aquesta crisi s'ha desenvolupat. Davant la realitat adversa el treball proposa dues perspectives periodístiques com a alternativa al periodisme dels mitjans convencionals: el periodisme de solucions i el periodisme de sensibilitat social. [...]
Este trabajo explora la crisis profesional que los medios de comunicación convencionales están viviendo en la actualidad así como el contexto socioeconómico en el cual esta crisis se ha desarrollado. [...]
This essay explores the professional crisis that conventional mass media are experimenting as well as the social and economic context in which this is happening. In this hostile reality the work proposes two journalism's points of view as an alternative to the journalism that conventional media do: solutions journalism and social journalism. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
229.
81 p, 2.3 MB La cursa per l'audiència : les estratègies digitals dels mitjans esportius / Canturri Casòliva, Marc ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació pretén ser un anàlisi de les estratègies que els quatre mitjans digitals de referència a Espanya en informació esportiva (Marca, As, Mundo Deportivo i Sport) utilitzen per atraure usuaris. [...]
Esta investigación pretende ser un analisis de las estrategias que los cuatro medios digitales de referencia en España en información deportiva (Marca, As, Mundo Deportivo y SPORT) utilizan con el fin de atraer usuarios. [...]
This research is intended to be an analysis of the strategies of the four most important digital sports media of Spain (Marca, As, Mundo Deportivo and SPORT) use to attract users. The study is based on the appearance of the four covers digital media, as it is the key to convincing users to consume the product information. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
230.
97 p, 2.8 MB La parcialitat com element de fidelització dels programes d'infotainment esportiu : El cas de Deportes Cuatro i Jugones / Cantón Rodríguez, María Jesús ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'auge del periodisme esportiu en l'àmbit audiovisual és cada dia més destacat, i la lluita pels índexs d'audiència enfronta a les cadenes. Per mantenir l'atracció dels seus espectadors, les televisions han arribat a utilitzar estratègies poc ètiques com un tracte parcial de la informació i l'ús del gènere híbrid de l'infotainment. [...]
El auge del periodismo deportivo en el ámbito audiovisual es cada día más destacado y la lucha por los índices de audiencia enfrenta a las diferentes cadenas. Para mantener la atracción de sus espectadores, las televisiones han llegado a utilizar estrategias poco éticas como un trato parcial de la información o el uso del género híbrido infotainment. [...]
The rise of sports journalism in the audiovisual field is higher every day and the deal for improving audience is a struggle that different channels have to face. To keep the viewers attraction, TVs have even used unethical strategies like partial information treatment or the use of infotaiment. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documents
231.
197 p, 6.7 MB Perquè la premsa del cor sí és periodisme / Borràs i Polo, Carla ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme del cor és un gènere periodístic molt criticat per la pròpia professió degut al seu contingut, veracitat i professionalitat. Des dels inicis de la premsa del cor i la premsa femenina està obert un debat sobre si realment es considera una forma de periodisme o no. [...]
El periodismo del corazón es un género periodístico muy criticado por la misma profesión debido a su contenido, veracidad y profesionalidad. Desde los inicios de la prensa del corazón y la prensa femenina permanece abierto un debate sobre si realmente se considera una forma de periodismo o no. [...]
Gossip magazines are a highly criticized journalistic genre by its own professionals due to their content, acurrancy and professionalism. There is a debate since the beginning of this type of journalism and women's magazines about whether or not it is considered a form of journalism. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
232.
100 p, 2.0 MB La representación del ideal de mujer postfeminista en los formatos de entretenimiento en televisión : El caso de Zapeando / Benaiges Forés, Ainoa ; Pujol Ozonas, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ideal de la dona postfeminista representat en els formats d'entreteniment en televisió. L'anàlisi de contingut del programa Zapeando La Sexta ens ha ajudat a conèixer els resultats davant la perspectiva postfeminista i el llenguatge sexista utilitzat a la televisió.
El ideal de la mujer postfeminista representado en los formatos de entretenimiento en televisión. El análisis de contenido del programa Zapeando La Sexta nos ha ayudado a conocer los resultados ante la perspectiva postfeminista y el lenguaje sexista utilizado en la televisión.
The ideal postfeminist woman represented in the entertainment format on television. The content analysis of the case of Zapeando La Sexta let we know the results facing at postfeminist perspective and sexist language used on television.

2016
Grau en Periodisme [971]  
233.
104 p, 1.5 MB La legitimación de la desigualdad social : representaciones mediáticas de jóvenes de clase trabajadora en Callejeros y Hermano Mayor / Barrial Berbén, Cristina ; Zeller Orellana, Carlos Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des de l'inici de la crisi han proliferat nous formats televisius pertanyents a la telerealitat, als quals els joves de classe treballadora es configuren com a protagonistes. Tot i així, aquesta sobrerepresentació no implica cap democratització, ja que mitjançant els mecanismes que els mitjans de comunicació fan servir per articular la realitat social, es legitima la desigualtat social i s'atribueixen defectes individuals a problemes estructurals.
Desde el inicio de la crisis han proliferado nuevos formatos televisivos pertenecientes a la telerrealidad en los que los jóvenes de clase trabajadora se configuran como protagonistas. Sin embargo, esta sobrerepresentación no implica una democratización, ya que mediante los mecanismos de los que los medios de comunicación se valen para articular la realidad social, se legitima la desigualdad social y se achacan defectos individuales a problemas estructurales.
Since the beginning of the economical crisis, new television formats relate to telereality, where the working class youth is the main character, have increased. Although, this overepresentation does not mean a democratization, because with the mechanisms that the communication media uses to articulate the social reality, the social inequality is legitimated and the individual defects are shown as the origin of structural problems.

2016
Grau en Periodisme [971]  
234.
123 p, 1.2 MB La revista Interviú como factor clave en la normalización del sexo en España / Ángeles Pagès, María del Valle ; Miravitllas, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el procés de normalització sexual que es produeix a Espanya durant la transició política (1976-1984), aprofundint en la influència de la revista Interviú. A partir de l'anàlisi econòmic i de contingut de la revista es determina com i perquè aquest seminari d'informació general va ser un factor clau en la liberalització i dinamització de la sexualitat dels espanyols.
El presente trabajo analiza el proceso de normalización sexual que se produce en España durante la transición política (1976-1984), ahondando en la influencia de la revista Interviú. A partir del análisis económico y de contenido de la revista, se determina cómo y porqué este seminario de información general fue un factor clave en la liberalización y dinamización de la sexualidad de los españoles.
The following project analyses the sexual standardization process that occurred in Spain during the political transition (1976-1984), meanwhile investigating the influence of Interviu magazine. From the economic analysis and content of the journal, it was possible to determine how and why this seminar of general information was a key factor in the liberalization and revitalization of the sexuality of Spanish people.

2016
Grau en Periodisme [971]  
235.
58 p, 3.6 MB Pablo Iglesias : Entre una comunicació de masses i una comunicació d'elit / Amatller Dómine, Guillem ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pablo Iglesias utilitza diferents elements comunicatius en els diferents espais on participa. La seva comunicació política no és igual als mitjans de masses que als mitjans de l'entorn de La Tuerka. [...]
Pablo Iglesias usa diferentes elementos comunicativos en diferentes espacios en los que participa. La comunicación política que usa no es igual en los medios de masas que en los medios del entorno de La Tuerka. [...]
Pablo Iglesias uses different communicative aspects in those different places where he communicates. His political communication is not the same in mass media that what it actually is in La Tuerka. This project analyzes the differences in the political communication produced in both spaces. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
5 documents
236.
307 p, 3.5 MB Educacion mediática en el sistema escolar chileno[Recurs electrònic] : aproximaciones y propuestas teórico-metodológicas de alfabetización mediática crítica / Toro Castillo, Bárbara ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
En el marco del programa de Estudios de Doctorado en Comunicación y Periodismo nuestra investigación se titula: "Educación Mediática en el sistema escolar chileno: Aproximaciones y propuestas teórico-metodológicas de Alfabetización Mediática Crítica". [...]
In the context of program PhD in Communication and Journalism our research is called: "Media Education in the Chilean school system: theoretical and methodological approaches and proposals for Critical Media Literacy ". [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 314 registres trobats   inicianterior227 - 236següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.