Documents de recerca

Documents de recerca 36 registres trobats  inicianterior23 - 32següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
23.
29 p, 380.7 KB Programs and services to help foster care leavers during their transition to adulthood. A study comparing Chicago (Illinois) to Barcelona (Catalonia) / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Courtney, Mark E. (University of Chicago) ; Dworsky, Amy (University of Chicago)
2016
6 documents
24.
6 p, 444.0 KB Test situacional de competències socioemocionals / Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Filella i Guiu, Gemma (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Oriol-Granado, Xavier (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Ros Morente, Agnès (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Secanilla Campo, Esther (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Soldevila Benet, Anna (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Test Situacional de Competencias Socioemocionales para jóvenes de 12 a 18 años.
2016
2 documents
25.
214 p, 1.9 MB Relació entre competències socioemocionals i conductes disruptives a l'educació primària / Esturgó Deu, Estrella ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La presència de conductes disruptives suposa una absència de la regulació del comportament. Aquest tema s'ha tractat des de diversos àmbits, però en aquest estudi és vol fer des de la possible relació que tenen aquestes conductes disruptives i la intel·ligència emocional. [...]
The presence of disruptive behaviour supposes an absence of behaviour regulation. This issue has been approached from different areas, but in this study it wants to be done in between the possible relationship of these disruptive behaviours and emotional intelligence. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
26.
11 p, 325.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a professionals / Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Marzo, Maite 1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques i personals són imprescindibles en l'actual mercat laboral. Aquesta guia pretén ser una ajuda per a aquells professionals que poden guiar els joves d'entre 12 i 18 anys en el desenvolupament de les competències bàsiques necessàries per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-s'hi, independentment del sector professional.
2015  
27.
8 p, 205.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a les famílies / Marzo, Maite 1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques són molt importants per inserir-se en l'actual mercat laboral. No obstant això, hi ha unes competències personals bàsiques, que anomenem 'competències d'empleabilitat', que són tant o més importants per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-se, independentment del sector professional. [...]
2015  
28.
2 p, 91.0 KB Maternitat adolescent i joves tutelades a Catalunya / Zárate Alva, Nair Elizabeth (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2013
3 documents
29.
329 p, 2.8 MB Sintomatología psiquiátrica y habilidades socioemocionales en el contexto familiar / Latif Pérez, Amine ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Nos propusimos indagar en la sintomatología psiquiátrica y las habilidades socioemocionales en el contexto familiar. Proyectamos cinco objetivos generales: (1) identificar la relación existente entre los síntomas psiquiátricos de las figuras parentales e hijos/as; (2) analizar la incidencia de los síntomas psiquiátricos de las figuras parentales en el desarrollo de los síntomas psiquiátricos de los/as hijos/as; (3) identificar la relación existente entre las habilidades socioemocionales de las figuras parentales e hijos/as; (4) analizar la incidencia de las habilidades socioemocionales de las figuras parentales en el desarrollo de habilidades socioemocionales en los/as hijos/as; y por último, (5) identificar la relación existente entre las habilidades socioemocionales y la sintomatología psiquiátrica. [...]
We set out to research psychiatric symptoms and socio-­-emotional skills in a family context. We project five general objectives: (1) to identify the relationship that exists between the psychiatric symptoms of the parental figures and sons/daughters; (2) analyze the repercussions of the psychiatric symptoms of the parental figures in the development of psychiatric symptoms of sons/daughters; (3) identify the existing relationship between the socio-­-emotional skills of the parental figures and sons/daughters; (4) analyze the repercussions of the socio-­-emotional skills of the parental figures in the development of socio-­-emotional skills of sons/daughters; and lastly, (5) identify the existing relationship between socio-­-emotional skills and psychiatric symptoms. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
30.
244 p, 2.8 MB Analisis del sistema de protecció a la infància i l'adolescència en la província de Lleida entre els anys 1990 i 2000 / Peregrino Gutiérrez, Antonio Jesus ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta recerca presenta un estudi qualitatiu retrospectiu centrada en aquells infants i adolescents que varen tenir un expedient tancat de protecció entre els anys 1990 i 2000, ambdós inclosos, en la província de Lleida. [...]
La siguiente investigación presenta un estudio cualitativo retrospectivo centrado en aquellos niños, niñas y adolescentes que tuvieron un expediente cerrado de protección entre los años 1990 y 2000, ambos incluidos, en la provincia de Lleida. [...]
This research presents a qualitative and retrospective study based on children and teenagers who had a closed protection file between 1990 and 2000, both included, in the province of Lleida. During this period, Spain adapted its legislation to the Convention of the Rights of the Child. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
31.
6 p, 495.0 KB Big Eight +12. : Test de competències d'empleabilitat / Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Marzo, Maite 1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Pagés Mimó, Adrià (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Test Situacional de Competències d'Empleabilitat per a joves de 12 a 18 anys.
Els resultats que s'obtenen en aquest test serveixen per reflexionar sobre el desenvolupament de les competències d'empleabilitat. Aquestes competències no són un tret de la personalitat, sinó que són resultat de l'aprenentatge i les experiències vitals i, per tant, subjectes de desenvolupament i de millora.

2015  
32.
308 p, 2.6 MB Las emociones en la práctica enfermera / Sánchez Rueda, Guadalupe ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Antecedentes: Desde la década de los ochenta se ha iniciado una especie de revolución entorno a las emociones y su influencia en el bienestar humano. Desde Gardner (1983) hasta la explosión mediática que supuso la publicación de la obra de Goleman (1995), el interés académico y popular por las emociones ha ido en progresivo aumento. [...]
Antecedents: From the eighties has started a kind of revolution concerning the emotions and their impact on human wellbeing. Starting from Gardner's work (1983) until the explosion of information in media regarding the publication of work of Goldman (1995), the scientific and popular interest in emotions has progressively increased. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Documents de recerca : 36 registres trobats   inicianterior23 - 32següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
6 Sala, J..
1 Sala, Jan
1 Sala, Jordi
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.