Documents de recerca

Documents de recerca 345 registres trobats  inicianterior257 - 266següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
257.
205 p, 2.8 MB Marcas de moda en las redes sociales : el poder de Instagram para generar engagement dentro de la comunidad / Rodríguez Castaño, Verónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques de moda han canviat les seves estratègies de comunicació amb l'arribada de les xarxes socials en general i d'Instagram en particular. No obstant això, les marques han trobat en aquesta xarxa una poderosa eina per guanyar engagement amb els seus seguidors.
Las marcas de moda han tenido que cambiar sus estrategias de comunicación con la llegada de las redes sociales en general e Instagram en particular. No obstante, las marcas han encontrado en esta red social una poderosa herramienta para ganar engagement con sus seguidores.
Fashion brands have had to change their communication strategies with the emergence of social networks and Instagram. However, brands have found in this social network a powerful tool to gain engagement with followers.

2016
Grau en Periodisme [971]  
258.
85 p, 4.9 MB Instagram com a eina periodística / Ramos Gorman, David ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquesta recerca és conèixer si Instagram és una eina periodística òptima. Està clar que les xarxes socials han ocupat un ampli espectre de les nostres vides quotidianes, i un d'aquests eixos que es veu alterat per l'acció de les xarxes és l'àmbit professional. [...]
El objetivo principal de esta investigación es el de conocer si Instagram es una herramienta periodística óptima. Está claro que las redes sociales han ocupado un amplio espectro de nuestras vidas cotidianas, y uno de estos ejes que se ve alterado por la acción de las redes es el ámbito profesional. [...]
The main objective of this study is to find out if Instagram can be an efficient journalistic tool. The evidence suggests that social networks occupy a broad spectrum of our day-to-day lives. One of these axes is the professional field. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
259.
133 p, 13.9 MB La influència de la digitalització en les dinàmiques dels periodistes : l'ús de Twitter com a complement en la tasca professional informativa / Pueyo Busquets, Alba ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La digitalització i la proliferació de les noves tecnologies han capgirat les rutines periodístiques tradicionals. Les empreses de comunicació han començat a incorporar diferents eines i plataformes per a donar informació. [...]
La digitalización y la proliferación de las nuevas tecnologías han cambiado las rutinas periodísticas tradicionales. Las empresas de comunicación han empezado a incorporar diferentes herramientas y plataformas para dar información. [...]
The digitalisation and the proliferation of the new technologies have capsized the traditional journalistic routines. The companies of communication have begun to incorporate different tools and platforms to give information. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
260.
121 p, 3.8 MB Restauració 2.0 : Instagram com a eina de comunicació corporativa per als restaurants / Prieto Avellaneda, Helena ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram s'ha convertit en una eina de comunicació digital essencial per al sector de la restauració. Restaurants, cafeteries i altres marques gastronòmiques han canviat radicalment les seves dinàmiques comunicatives i la manera de relacionar-se i interactuar amb els seus clients gràcies a Instagram. [...]
Instagram se ha convertido en una herramienta de comunicación digital esencial para el sector de la restauración. Restaurantes, cafeterías y otras marcas gastronómicas han cambiado radicalmente sus dinámicas comunicativas y la forma de relacionarse e interactuar con sus clientes gracias a Instagram. [...]
Instagram has become an essential communication tool for digital restoration sector. Restaurants, cafes and other gourmet brands have radically changed their communication dynamics and how they relate and interact with their customers through Instagram. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
261.
105 p, 1.5 MB La crítica de cine en la era digital : reflexiones a través de 19 profesionales españoles / Mullor Vicedo, Mireia ; Cullell, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la situació de la crítica de cinema a Espanya de la mà de 19 entrevistes amb professionals del sector. A través de la seva experiència ens endinsem en les diferents problemàtiques a què s'enfronta la professió en un context dominat per internet i les xarxes socials.
Análisis de la situación de la crítica de cine en España de la mano de 19 entrevistas con profesionales del sector. A través de su experiencia nos adentramos en las diferentes problemáticas a las que se enfrenta la profesión en un contexto dominado por internet y las redes sociales.
Analysis of the situation of film criticism in Spain by 19 interviews with industry professionals. Through their experience, we go deep into the different problems of the profession in a context dominated by the Internet and social networks.

2016
Grau en Periodisme [971]  
262.
88 p, 4.1 MB Tendencias y formas de involucrar a la audiencia a través de las tecnologías y las narrativas digitales : BBC y RTVE como estudio de caso / Martínez Cobos, Jessica ; Peralta, Lidia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció de les tecnologies i narratives digitals està contribuint a reconfigurar l'esquema tradicional dels elements de la comunicació de masses. Les possibilitats derivades de la capacitat d'interactuar entre emissor i receptor, l'ús de les xarxes socials o l'exploració en nous formats narratius són només algunes d'aquestes possibilitats. [...]
La irrupción de las tecnologías y narrativas digitales está contribuyendo a reconfigurar el esquema tradicional de los elementos de la comunicación de masas. Las posibilidades derivadas de la capacidad de interactuar entre emisor y receptor, el uso de las redes sociales o la exploración en nuevos formatos narrativos son solo algunas de estas posibilidades. [...]
The emergence of digital technologies and narratives is helping to reshape the traditional scheme of the elements of mass communication. The possibilities derived from the ability to interact between transmitter and receiver, the use of social networks or exploring new narrative formats are just some of the possibilities. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
263.
82 p, 2.9 MB Campanya electoral eleccions 20D : nova política i nova manera de comunicar-la? / Leo Mena, Daniel ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com objectiu fer una anàlisi dels trets més importants de Podemos i Ciutadans a nivell comunicatiu, especialment durant la campanya electoral de les Eleccions Generals del 20-D, així com analitzar si aquests nous partits difereixen dels vells en l'àmbit de la comunicació. [...]
Este trabajo tiene como objetivo hacer un análisis de los rasgos más importantes de Podemos y Ciudadanos a nivel comunicativo, especialmente durante la campaña electoral de las Elecciones Generales del 20-D, así como analizar si estos nuevos partidos difieren de los viejos en el ámbito de la comunicación. [...]
The final project of the degree want to analyze the most important features of Podemos and Ciutadans communicative level, especially during the election campaign of 20-D, and to analyze whether these new political groups differ from the old in the field the communication. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
264.
80 p, 4.3 MB Publicidad y promoción en las redes sociales : su contribución a la explotación simbólica de la mujer / Molina López, Núria ; Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació consisteix en una anàlisi de les xarxes socials i de les dinàmiques de promoció i publicitat de productes mitjançant la imatge estereotipada de les usuàries de YouTube i Instagram. [...]
El presente trabajo de investigación consiste en un análisis de las redes sociales y de las dinámicas de promoción y publicidad de productos mediante la imagen estereotipada de las usuarias de YouTube e Instagram. [...]
This research is an analysis of social media and the dynamics of advertising through the stereotypicallized image of the female users of YouTube and Instagram. In order to achieve this, we have analyzed a total of 50 profiles from both YouTube and Instagram. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
265.
116 p, 7.3 MB El lenguaje como herramienta viral en Twitter : comparativa entre @casadelfutbol y @beINSPORTSes / Solera Martínez, Daniel ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi sobre la importància del llenguatge com a eina viral dins de l'esport a Twitter per sobre d'altres elements com la imatge i el vídeo. Comparació dels comptes de la @casadelfutbol i @beINSPORTSes.
Estudio sobre la importancia del lenguaje como herramienta viral dentro del deporte en Twitter por encima de otros elementos como la imagen y el vídeo. Comparación de las cuentas de la @casadelfutbol y @beINSPORTSes.
Study about the importance of language as a viral tool in sport on Twitter above other elements like image and video. Comparison of the accounts of @casadelfutbol and @beINSPORTSes.

2016
Grau en Periodisme [971]  
266.
130 p, 63.3 MB Little Shoes : análisis del Site y Social Media / Gázquez Navarro, Érica ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els últims estudis de Radiografia SAGE i IAB Spain & Vico constaten que el 46% de les PIME espanyoles tenen presencia a les xarxes socials i que el 82% dels internautes les utilitzen. Això ha donat lloc a que els treballs relacionats amb els Community Manager's i Webmaster's augmentin en els últims anys, perquè les webs corporatives, els blocs i les xarxes socials són els aparadors per a qualsevol negoci. [...]
Los últimos estudios de Radiografía SAGE y IAB Spain & Vico constatan que el 46% de las PYMES españolas tienen presencia en las redes sociales y que el 82% de los internautas las utilizan. Esto ha propiciado a que los empleos relacionados con los Community Manager's y Webmaster's aumenten en los últimos años, porque las páginas web corporativas, los blogs y las redes sociales son los escaparates para cualquier negocio. [...]
'Radiografía SAGE' and 'IAB Spain & Vico' verify that 46% of the Spanish SME have a Social Network presence nowadays and determine that 82% of the internet users really operate with them, contributing to the increase on works related to Community Management and Webmaster's, because Corporative Webs, Blogs and Social Network are the showcase for any business. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 345 registres trobats   inicianterior257 - 266següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.