Documents de recerca

Documents de recerca 43 registres trobats  inicianterior27 - 36següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
27.
8 p, 231.1 KB Per un tractament mediàtic inclusiu de l'islam / Huertas Bailén, Amparo ; Terrón Blanco, José Luis ; Luna, María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Aquest document és una guia de recomanacions, fruit del treball qualitatiu realitzat sobre una mostra formada per 25 dones procedents del Nord d'Àfrica i residents a Catalunya. A partir de les entrevistes realitzades, s'ha redactar un decàleg recollint les seves idees i suggeriments.
2017  
28.
147 p, 3.0 MB Comunicación en salud : Efectividad de las aplicaciones móviles de salud en la diabetes / Mañas Blanco, Clàudia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació té com a objectiu estudiar el nou territori que actualment estan conquistant les aplicacions mòbils: la salut, o més ben dit, la eSalut. Ho fem en el context d'una de les patologies més imperants a Espanya i arreu del món, amb la intenció d'esbrinar si, a través d'aquestes aplicacions, pot haver una eina eficient d'autogestió per tal d'adherir al pacient al seu tractament, reduint així els índexs de prevalença de la malaltia, els quals no paren d'augmentar any rere any.
La siguiente investigación pretende estudiar el nuevo territorio que actualmente están conquistando las aplicaciones móviles: la salud, o mejor dicho, la eSalud. Lo hacemos en el contexto de una de las patologías más prevalentes en España y en el mundo: la diabetes, con la intención de averiguar si, a través de estas aplicaciones, puede hallarse una herramienta eficiente de autogestión para adherir al paciente a su tratamiento, reduciendo así los índices de prevalencia de la enfermedad, los cuales no paran de aumentar año tras año.
The following research aims to study the new territory that are currently conquering mobile applications: the Health, or better said, the eHealth. We want to do it in the context of one of the most prevalent diseases in Spain and also in the world, with the intention to find out if, through these applications, can be an efficient tool of self-management to accede to the patient to his treatment, thus reducing the prevalence rates of the disease, which do not stop to increase year after year.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
29.
126 p, 24.3 MB El personal branding en la comunicación de moda : Instagramer de moda como profesión / Barbosa Rosa, Olga ; Terrón Blanco, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un moment on les xarxes socials estan revolucionant el panorama de comunicació, ha nascut una nova professió: ser Instagramer. Gent que atès el gran volum de seguidors té una influència en ells, capaços de modificar l'actitud o convertir-se en líders d'opinió i ser preescriptors de marca. [...]
En un momento donde las redes sociales están revolucionando el panorama de la comunicación actual, ha nacido una nueva profesión: Ser Instagramer. Gente que debido a su gran volumen de seguidores tiene una influencia en ellos, capaces de modificar la actitud de éstos o de convertirse en líderes de opinión y ser preescriptores de marca. [...]
At a time when social networks are revolutionizing the panorama of modern communication, it is born a new profession: Being Instagrammer. People who have a large volume of followers and have an influence on them, are able to change their attitude or turn-be opinion leaders and be prescriptors brand. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
30.
98 p, 4.8 MB El Departament de Comunicació en una ONG de protecció animal : Estudi del cas FAADA / Sellés Guillaumes, Natàlia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estudis sobre el funcionament dels Departaments de Comunicació solen centrar-se en empreses amb ànim de lucre, però aquesta present investigació de caràcter exploratori es centra en la gestió de la comunicació en les Organitzacions No Governamentals, emfatitzant en aquelles de defensa i protecció animal. [...]
Los estudios sobre el funcionamiento de los Departamentos de Comunicación suelen centrarse en empresas con ánimo de lucro, pero ésta presente investigación de carácter exploratorio se centra en la gestión de la comunicación en las Organizaciones No Gubernamentales, enfatizando en aquellas de defensa y protección animal. [...]
The studies about Communication Departments tend to focus on for-profit companies, but this current investigation of an exploratory nature focuses on communication management in Non-Governmental Organisations, namely the animal welfare ones. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
31.
99 p, 2.1 MB Estudi de la Comunicació Corporativa a la Indústria Farmacèutica: cas Menarini / Vegas Fernández, Víctor ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Comunicació Corporativa s'ha convertit en un element estratégic dins de la gestió d'una companyia. Encara més a la Indústria Farmacéutica, que acostuma a aparéixer als mitjans de comunicació per notícies negatives. [...]
La Comunicación corporativa se ha convertido en un elemento estratégico dentro de la gestión de una compañía. Más aún en la Industria Farmacéutica, que suele aparecer en los medios de comunicación por noticias negativas. [...]
The Corporate communication has become an strategic element in the management of a company. Even more in the pharmaceutical industry, which usually appears in the media for negative news. This investigation has started with ideal models of Corporate Communication in order to analyse the strengths and weaknesses of the pharmaceutical company Menarini Group Spain.

2015
Grau en Periodisme [971]  
32.
59 p, 11.6 MB Construcció, manteniment i publicitat d'una pàgina web de l'àmbit de la seguretat / Manso Burgaya, Albert ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'una pàgina web professional de sistemes electrònics de seguretat de l'empresa Telgra, projectes i sistemes electrònics de seguretat, S. L. Construcció i manteniment duts a terme a partir de les plataformes web Joomla i K2, sota el domini www. [...]
Elaboración de una página web profesional de sistemas electrónicos de seguridad, propiedad de la empresa Telgra, projectes i sistemes electrònics de seguretat, S. L. Construcción y mantenimiento llevados a cabo a partir de las plataformas web Joomla y K2, bajo el dominio www. [...]
Elaboration of a professional web page about electronical security systems, property of the company Telgra, projectes i sistemes electrònics de seguretat, S. L. Building and maintainment conducted from web platforms Joomla and K2, under the web domain www. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
33.
51 p, 2.6 MB Construcció de la identitat digital d'Oriol Tramvia / Pons Xifra, Carlota ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la construcció i gestió de la identitat digital de l'actor i cantant Oriol Tramvia. En primer lloc, es defineix la seva trajectòria professional i es fa un anàlisi de la seva presència a Internet. [...]
Este proyecto consiste en la construcción y gestión de la identidad digital del actor y cantante Oriol Tramvia. En primer lugar, se define su trayectoria profesional y se hace un análisis de su presencia en Internet. [...]
This project involves the creation and management of the digital identity of the actor and singer Oriol Tramvia. At first, his career is defined and his online presence is analysed; in order to implement the plan different platforms are chosen to spread his work, defining an appropriate language for each one and using individual strategies, complementing the content of all media sites enabling the user to obtain a complete picture of the artist.

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
34.
160 p, 8.2 MB La figura de la mujer en la publicidad de moda : Análisis de tres revistas : Vogue, Elle y Telva / Grao Moles, Sara ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació analitza la imatge de la dona a la publicitat de moda de tres revistes femenines, Vogue, Elle y Telva, i durant vuit anys, des del 2007 fins el 2014. S'han estudiat variables com la presencia de l'eslògan, els rols i estereotips de les models, el context en el que apareixen i aspectes visuals així com el color, el nombre d'elements, el llenguatge corporal i el nivell de nuesa de les dones. [...]
El presente trabajo de investigación analiza la imagen de la mujer en la publicidad de moda de tres revistas femeninas, Vogue, Elle y Telva, y durante ocho años, desde 2007 hasta 2014. Han estudiado variables como la presencia del eslogan, los roles y estereotipos de las modelos, el contexto en el que aparecen y aspectos visuales así como el color, el número de elementos, el lenguaje corporal y el nivel de desnudez de las mujeres. [...]
This research analyzes the women's image in fashion advertising of three females' magazines, Vogue, Elle and Telva, during eight years, from 2007 to 2014. It has been studied variables such as the presence of slogan, roles and stereotypes of models, the context which they appear and visual aspects as color, number of elements, body language and the level of women's nakedness. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
35.
78 p, 1.5 MB La cobertura i el tractament de la crisi econòmica del periodisme espanyol : Els casos de El País, El Mundo i La Vanguardia / Gambín Conde, Marta ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector de la comunicació a Espanya ha patit les conseqüències de la crisi econòmica de 2008. Són freqüents els acomiadaments i el tancament d'alguns mitjans. El tractament que en fa la premsa espanyola, a partir dels diaris El País, El Mundo i La Vanguardia, és superficial i insuficient; només 35 mitjans apareixen dins les 389 notícies de l'estudi. [...]
El sector de la comunicación en España ha sufrido las consecuencias de la crisis económica de 2008. Son frecuentes los despidos y el cierre de algunos medios. El tratamiento que de ello hace la prensa española, a partir de los periódicos El País, El Mundo y La Vanguardia, es superficial e insuficiente; solo 35 medios aparecen dentro de las 389 noticias del estudio. [...]
The communication sector in Spain has suffered the consequences of the economic crisis of 2008. Layoffs are frequent and the closure of some media. The treatment makes the Spanish press, as newspapers El País, El Mundo and La Vanguardia, is shallow and inadequate; only 35 media are within 389 news of this project. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
36.
79 p, 2.1 MB El fenómeno youtuber : una nueva forma de comunicación / Cabanillas Aparicio, Sergio ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta el fenomen youtuber a Espanya, una pràctica d'Internet que consisteix en que un usuari es grava comentant una sèrie de vídeos, que penja a la xarxa social YouTube de manera continuada, i que sol oferir continguts tant educatius com d'entreteniment, amb l'objectiu de guanyar audiència i diners. [...]
Este trabajo presenta el fenómeno youtuber en España, una práctica de Internet que consiste en que un usuario se graba comentando una serie de videos, que cuelga en la red social YouTube de manera continuada, y que suele ofrecer contenidos tanto educativos como de entretenimiento, con el objetivo de ganar audiencia y dinero. [...]
This work introduces you to the new theme in Spain called youtuber, an Internet practice that users record himself commenting some videos, that are shared in Youtube, in a continuously way, it usually offers educational and entertainment matters, with the objective of winning audience and money. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 43 registres trobats   inicianterior27 - 36següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
220 Terron, J.
6 Terrón, J. A.
1 Terrón, José A.
2 Terrón, José Luis
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.