Documents de recerca

Documents de recerca 48 registres trobats  inicianterior30 - 39següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
30.
56 p, 1.5 MB El tratamiento informativo de la crisis de personas refugiadas : TVE y TV3 frente a Stop Mare Mortum / Castilla Martínez, Cristina ; Vidal Carretero, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Unió Europea no ha sabut fer front a l'arribada massiva de persones que busquen refugi. A aquestes persones se les titlla de refugiades i immigrants sense fer distinció de significats. Per una altra banda, Stop Mare Mortum no diu refugiades perquè precisament la UE no les refugia. [...]
La Unión Europea no ha sabido afrontar la llegada masiva de personas que buscan refugio. A estas personas se las tilda de refugiadas e inmigrantes sin distinguir los significados. Por otro lado, Stop Mare Mortum no las llama refugiadas porque precisamente la UE no les da refugio. [...]
The European Union have not known how to confront the massive arrivals of people who are looking for a refuge. This people are called refugees and immigrant without distinguish the meaning between this words. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
31.
69 p, 2.2 MB Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children's program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Grau en Periodisme [971]  
32.
81 p, 2.9 MB La relació de Jordi Pujol amb el periodisme polític català durant el tram final del seu mandat (1998-2003) i la seva concepció dels mitjans de comunicació / Bertomeu Castaño, Aleix ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant el llarg període de Jordi Pujol a la presidència de la Generalitat de Catalunya, els mitjans van tenir gran importància per difondre el seu missatge polític. En aquest reportatge expliquem, des de diferents perspectives i amb els testimonis de diferents procedències de dins del món dels mitjans, com Jordi Pujol i el seu equip es relacionaven amb periodistes i directors de mitjans. [...]
A lo largo del período de Jordi Pujol en la presidencia de la Generalitat de Cataluña, los medios fueron de gran importancia para difundir su mensaje político. En este reportaje explicamos, desde diferentes perspectivas y con los testimonios de distintas procedencias de dentro del mundo de los medios, cómo Jordi Pujol y su equipo se relacionaban con periodistas y directores de medios. [...]
Throughout the period of Jordi Pujol in the presidency of the Generalitat of Catalonia, the media were of great importance to spread their political message. In this report we explain, from different perspectives and with the testimonies of different sources from within the world of the media, how Jordi Pujol and his team related to journalists and media directors. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
33.
100 p, 3.5 MB Modelos de Informativos juveniles en la era de las narrativas y tecnologías digitales / Mejía Grijalva, María ; Peralta García, Lidia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Fer arribar les notícies d'actualitat a la població juvenil sempre ha estat un gran repte per a les televisions públiques. En relació amb la presentació de les notícies, els mitjans tradicionals estan tractant d'innovar tant en el contingut com en forma. [...]
Hacer llegar las noticias de actualidad a la población juvenil siempre ha sido un gran reto para las televisiones públicas. En relación con la presentación de las noticias, los medios tradicionales están tratando de innovar tanto en el contenido como en forma. [...]
To get the news to the youth population has always been a major challenge for public television. In connection with the presentation of news, traditional media are trying to innovate in both content and form. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
34.
73 p, 2.1 MB La guerra pels drets audiovsiuals de la Lliga : estudi de la situació actual i els efectes sobre TV3 / Margalef i Simó, Miquel ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber i conèixer què hi ha darrera del negoci de les retransmissions dels partits de la Lliga de Futbol Professional és la intenció principal d'aquest treball. La constant batalla audiovisual entre les operadores de televisió de pagament, privades i públiques ha dibuixat un escenari actual que sembla haver assolit la pau definitiva. [...]
Saber y conocer qué hay detrás del negocio de las retransmisiones de los partidos de la Liga de Futbol Profesional es la intención principal de este trabajo. La constante batalla audiovisual entre los operadores de televisión de pago, privados y públicos ha dibujado un escenario actual que parece haber conseguido la paz definitiva. [...]
The goal of this project is to know what hides behind the business of the Football Professional League's broadcasting matches. The constant audiovisual battle between private, public and pay TV channels seems to have achieved the definitive peace. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
35.
107 p, 19.6 MB La dona en el Periodisme Esportiu : els casos de TV3, Catalunya Ràdio i L'Esportiu / Gutiérrez Alcaraz, Sara ; Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és observar quin és el paper de la dona en el Periodisme Esportiu a Catalunya. Per tal de saber si hi ha diferències en la tasca professional que desenvolupen depenent del mitjà pel qual treballen, s'ha analitzat la programació esportiva del canal de televisió TV3 i de la ràdio Catalunya Ràdio i els articles del diari L'Esportiu. [...]
El objetivo de este trabajo es observar cuál es el papel de la mujer en el Periodismo Deportivo en Cataluña. Para saber si hay diferencias en la labor profesional que llevan a cabo dependiendo del medio para el que trabajan, se ha analizado la programación deportiva del canal de televisión TV3 y de la radio Catalunya Ràdio y los artículos del periódico L'Esportiu. [...]
The aim of this study is to observe the role of women in Sports Journalism in Catalonia. To find out if there are differences in their professional activities that they develop depending on the media where they work, I have analysed the sports programming of the TV channel TV3 and the radio Catalunya Ràdio, and also the articles of the newspaper L'Esportiu. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
36.
330 p, 2.2 MB El Tratamiento informativo de la inmigración marroquí en la televisión: el caso de Salt / Codinach Fossas, Mariona ; Lorite, Nicolàs, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Esta investigación tiene como objetivo principal evaluar la calidad ético-normativa de las informaciones emitidas en cinco televisiones, en base a los criterios establecidos en las Recomendaciones del Consell de l'Audiovisual de Catalunya sobre el tratamiento informativo de la inmigración (2002) y, complementariamente, en la Guía del llenguatge inclusiu (2013) de la Mesa per a la Diversitat en l'Audiovisual (MDA). [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
37.
108 p, 2.5 MB La construcció d'un «nosaltres» en l'espai català de comunicació. La CCMA i els territoris del domini lingüístic durant el període 2005-2015 / Cava Barrocal, Joel ; Corominas, Maria, 1961- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació té com a objectius descriure, analitzar i interpretar les relacions que s'han establert entre la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i els territoris del domini lingüístic en el marc de construcció d'un espai de comunicació propi; especialment les relacions de reciprocitat televisiva per conveni o acord, amenaçades des del 31 de març de 2015, el termini màxim per a la liberalització del Dividend Digital.
Esta investigación tiene por objetivo describir, analizar e interpretar las relaciones que se han establecido entre la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) y los territorios del dominio lingüístico en el marco de construcción de un espacio de comunicación propio; especialmente las relaciones de reciprocidad televisiva por acuerdo, amenazadas desde el 31 de marzo de 2015, el plazo máximo para la liberalización del Dividendo Digital.
This reaserch focuses on describing, analyzing and interpret established relationships between Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) and the catalan cultural domain within an own communicating space; specially focusing on threatened television broadcast relationships on 31st March of 2015 by the Digital Dividend releasing's date.

2015
Grau en Periodisme [971]  
38.
109 p, 2.8 MB Cultura per a tothom? : Programes culturals televisius a Catalunya / Vera Colina, Clara ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
És una recerca entorn als programes culturals de televisió del nostre territori, amb l'objectiu principal de comprendre la seva configuració actual. S'analitza el concepte de cultura, des del seu origen a la seva situació actual; i s'investiga la trajectòria de la televisió i del periodisme cultural com a mitjans de difusió culturals. [...]
Es una investigación en torno a los programas culturales de televisión de nuestro territorio, con el objetivo principal de comprender su configuración actual. Se analiza el concepto de cultura, desde su origen hasta su situación actual; y se investiga la trayectoria de la televisión y del periodismo cultural como medios de difusión culturales. [...]
It is a research about cultural television programs from our territory. The main objective is to understand its current settings, analyzing the concept of culture, from its origin until its actual situation, and review the trajectory of television and cultural journalism in the mass media. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
39.
74 p, 1.2 MB El pluralismo político en Televisió de Catalunya: Una aproximación al pluralismo interno de contenido y de gestión / Romero Pérez, Víctor ; Díez, Mercè (Díez Jiménez), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El pluralisme polític a Televisió de Catalunya és un treball d'investigació centrat en l'estudi del pluralisme intern de contingut i de gestió en la televisió catalana des d'una perspectiva política. [...]
El pluralismo político en Televisió de Catalunya es un trabajo de investigación centrado en el estudio del pluralismo interno de contenido y de gestión en la televisión catalana desde una perspectiva política. [...]
Political pluralism in Televisió de Catalunya is a research that aims to study the internal pluralism of content and management of Catalan television from a political perspective. Starting from the analysis of the internal and external control mechanisms and the legislation which establishes the composition of the governing bodies and advisory of Catalan Corporation of Audiovisual Media I will determine whether they are plural and the role of political pluralism in TVC environment.

2014
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 48 registres trobats   inicianterior30 - 39següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.