Documents de recerca

Documents de recerca 62 registres trobats  inicianterior30 - 39següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
30.
11 p, 821.0 KB Análisis de opinión en Twitter sobre la independencia de Cataluña / Navero Rodriguez, Samuel ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto se basa en la implementación de un sistema de análisis de sentimiento bajo la red social Twitter, sobre las opiniones que publican los usuarios acerca de la Independencia de Cataluña y los presos políticos. [...]
The project is based on the implementation of a system of anàlisis of feeling under the social network Twitter, on the opinions that the users publish it brings over of the Independence of Catalonia and the political prisoners. [...]
El projecte es basa en la implementació d'un sistema d'anàlisi de sentiments, a la xarxa social Twitter, sobre les opinions publicades pels usuaris en relació a la Independència de Catalunya i els presos polítics. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
31.
9 p, 279.3 KB Anàlisi de sentiments d'usuaris d'aerolínies mitjançant tècniques d'aprenentatge automàtic / Espona Ninou, Anna ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les xarxes socials han evolucionat de tal manera que es deixa en segon pla la comunicació, i passa a ser un espai on compartir opinions i experiències. Les empreses s'aprofiten d'aquest canvi analitzant les valoracions per avaluar l'èxit d'un nou producte, identificar quines característiques agraden més i les necessitats del mercat, entre d'altres. [...]
Las redes sociales han evolucionado de tal manera que se deja en segundo plano la comunicación, y pasa a ser un espacio donde compartir opiniones y experiencias. Las empresas se aprovechan de este cambio analizando las valoraciones para evaluar el éxito de un nuevo producto, identificar qué características gustan más i las necesidades del mercado, entre otras. [...]
Social media has evolved in a way that leaves the communication on a secondary role, and has become a place where you can share opinions and experiences. Businesses take advantage of this change analyzing the reviews to evaluate the success of a new product, identifying which features are the most liked and the market needs, among others. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
32.
78 p, 5.4 MB ¿Quejas trending topic? : Twitter como canal del servicio de atención al cliente de las compañías de telecomunicaciones en España / Mendes, Aline Costa ; Lalueza Bosch, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Este trabajo tiene como propuesta investigar el servicio de atención al cliente ofrecido por empresas de telecomunicación españolas. El objetivo principal es descobrir como la red social Twitter es utilizada en la relación cliente-empresa como una herramienta de diálogo. [...]
This work has as a proposal to investigate the customer service offered by Spanish telecommunication companies. The main objective is to discover how the social network Twitter is used in the client-company relationship as a dialogue tool. [...]

2018  
33.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
34.
80 p, 3.2 MB La influència de les xarxes socials a les decisions polítiques / López Moyés, Robert ; Rius Baro, Josep Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball busca traslladar la influència que tenen les xarxes socials de la nostra vida a les decisions polítiques, per veure si els polítics són vulnerables o no al que succeeix i es diu sobre ells a la xarxa, i si canvien les seves decisions en funció de la pressió mediàtica que s'exerceix a la seva contra a xarxes socials com Twitter o Facebook.
El presente trabajo busca trasladar la influencia que tienen las redes sociales de nuestra vida hacia las decisiones políticas, para ver si los políticos son vulnerables o no a lo que sucede y se dice sobre ellos en la red, y si cambian sus decisiones en función de la presión mediática que se ejerce en su contra en redes sociales como Twitter o Facebook.
The present paper seeks to transfer the influence of social media from our lives to political decisions, in order to see if politicians are vulnerable or not to what happens and what is said about them in the network, and if they change their decisions in function of the media pressure that is exerted against them on social media pages like Twitter or Facebook.

2018
Grau en Periodisme [971]  
35.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Grau en Periodisme [971]  
36.
138 p, 8.8 MB Les xarxes socials com a eina per potenciar un projecte musical. Aplicació de cas pràctic : Cronopios / Palomar Magrins, Jaume ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials són una eina molt potent a l'actualitat per tirar endavant qualsevol projecte i difondre el seu contingut. La tasca de gestionar aquests canals la realitzem els professionals de la comunicació, concretament els Community Manager. [...]
Las redes socials son una herramienta muy potente en la actualidad para sacar adelante cualquier proyecto y difundir su contenido. El trabajo de gestionar estos canales lo realizamos los profesionales de la comunicación, concretamente los Community Manager. [...]
Currently, social networks are a very powerful tool to do any project and to disseminate its contents. This work of managing these channels is done by communication professionals, specifically Community Manager. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
37.
47 p, 2.9 MB Las narrativas de Twitter sobre violencia machista / Matiushkov Badia, Tatiana ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació es basa en la narrativa contra la violencia masclista que es va generar a Twitter els mesos previs a la jornada del 8 de març. S'analitzen els continguts tenint en compte qui els genera, quin tipus de missatges circulen i amb quins hashtags s'articulen els debats i diàlegs. [...]
La investigación se basa en la narrativa contra la violencia machista que se generó en Twitter los meses previos a la jornada del 8 de Marzo. Se analizan los contenidos teniendo en cuenta quien los genera, qué tipo de mensajes circulan y con qué hashtags se articulan los debates y diálogos. [...]
The investigation is based in the narrative against male violence generated on Twitter the months before May 8th. Contents are analised regarding who generates them, wich kind of messages circulate and which hashtags articulate its debates and dialogues. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
38.
9 p, 266.8 KB Twitter Bot using Neural Networks / Navarro Ramírez, Adrià ; Riba Fierrez, Pau, dir. ; Lladós i Canet, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This project aims to be a study of the application of Recurrent Neural Networks in the Natural Language Processing field. To do this, as a conductor, we are going to develop an application capable of generate text character per character after being trained with e-books first and with tweets later. [...]
Este proyecto pretende ser un estudio de la aplicación de las Redes Neuronales Recurrentes en el campo del Procesamiento del Lenguaje Natural. Para ello, como conductor, vamos a desarrollar una aplicación capaz de generar texto carácter a carácter tras ser entrenada con e-books primero y con tweets después. [...]
Aquest projecte pretén ser un estudi de l'aplicació de les Xarxes Neuronals Recurrents en el camp del Processament del Llenguatge Natural. Per fer això, com a conductor, desenvoluparem una aplicació capaç de generar text caràcter a caràcter després de ser entrenada amb e-books primer i amb tweets després. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
39.
145 p, 4.3 MB Els condicionants tècnics de les xarxes socials en relació amb el llenguatge comunicatiu / Garcia Cardona, Arnau ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga la relació entre el llenguatge comunicatiu usat en les xarxes socials Twitter i Instagram i els condicionants i limitacions tècniques de les seves interfícies corresponents, la seva evolució i els punts en convergència i divergència.
El trabajo investiga la relación entre el lenguaje comunicativo usado en las redes sociales Twitter y Instagram y los condicionantes y limitaciones técnicas de sus interfaces correspondientes, su evolución y los puntos en convergencia y divergencia.
The project investigates the relationship between the communication language used in Twitter and Instagram social networks and the technical constraints and limitations of their corresponding interfaces, their evolution and the points in convergence and divergence.

2018
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 62 registres trobats   inicianterior30 - 39següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.