Documents de recerca

Documents de recerca 43 registres trobats  inicianterior33 - 42següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
33.
51 p, 2.6 MB Construcció de la identitat digital d'Oriol Tramvia / Pons Xifra, Carlota ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la construcció i gestió de la identitat digital de l'actor i cantant Oriol Tramvia. En primer lloc, es defineix la seva trajectòria professional i es fa un anàlisi de la seva presència a Internet. [...]
Este proyecto consiste en la construcción y gestión de la identidad digital del actor y cantante Oriol Tramvia. En primer lugar, se define su trayectoria profesional y se hace un análisis de su presencia en Internet. [...]
This project involves the creation and management of the digital identity of the actor and singer Oriol Tramvia. At first, his career is defined and his online presence is analysed; in order to implement the plan different platforms are chosen to spread his work, defining an appropriate language for each one and using individual strategies, complementing the content of all media sites enabling the user to obtain a complete picture of the artist.

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
34.
160 p, 8.2 MB La figura de la mujer en la publicidad de moda : Análisis de tres revistas : Vogue, Elle y Telva / Grao Moles, Sara ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació analitza la imatge de la dona a la publicitat de moda de tres revistes femenines, Vogue, Elle y Telva, i durant vuit anys, des del 2007 fins el 2014. S'han estudiat variables com la presencia de l'eslògan, els rols i estereotips de les models, el context en el que apareixen i aspectes visuals així com el color, el nombre d'elements, el llenguatge corporal i el nivell de nuesa de les dones. [...]
El presente trabajo de investigación analiza la imagen de la mujer en la publicidad de moda de tres revistas femeninas, Vogue, Elle y Telva, y durante ocho años, desde 2007 hasta 2014. Han estudiado variables como la presencia del eslogan, los roles y estereotipos de las modelos, el contexto en el que aparecen y aspectos visuales así como el color, el número de elementos, el lenguaje corporal y el nivel de desnudez de las mujeres. [...]
This research analyzes the women's image in fashion advertising of three females' magazines, Vogue, Elle and Telva, during eight years, from 2007 to 2014. It has been studied variables such as the presence of slogan, roles and stereotypes of models, the context which they appear and visual aspects as color, number of elements, body language and the level of women's nakedness. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
35.
78 p, 1.5 MB La cobertura i el tractament de la crisi econòmica del periodisme espanyol : Els casos de El País, El Mundo i La Vanguardia / Gambín Conde, Marta ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector de la comunicació a Espanya ha patit les conseqüències de la crisi econòmica de 2008. Són freqüents els acomiadaments i el tancament d'alguns mitjans. El tractament que en fa la premsa espanyola, a partir dels diaris El País, El Mundo i La Vanguardia, és superficial i insuficient; només 35 mitjans apareixen dins les 389 notícies de l'estudi. [...]
El sector de la comunicación en España ha sufrido las consecuencias de la crisis económica de 2008. Son frecuentes los despidos y el cierre de algunos medios. El tratamiento que de ello hace la prensa española, a partir de los periódicos El País, El Mundo y La Vanguardia, es superficial e insuficiente; solo 35 medios aparecen dentro de las 389 noticias del estudio. [...]
The communication sector in Spain has suffered the consequences of the economic crisis of 2008. Layoffs are frequent and the closure of some media. The treatment makes the Spanish press, as newspapers El País, El Mundo and La Vanguardia, is shallow and inadequate; only 35 media are within 389 news of this project. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
36.
79 p, 2.1 MB El fenómeno youtuber : una nueva forma de comunicación / Cabanillas Aparicio, Sergio ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta el fenomen youtuber a Espanya, una pràctica d'Internet que consisteix en que un usuari es grava comentant una sèrie de vídeos, que penja a la xarxa social YouTube de manera continuada, i que sol oferir continguts tant educatius com d'entreteniment, amb l'objectiu de guanyar audiència i diners. [...]
Este trabajo presenta el fenómeno youtuber en España, una práctica de Internet que consiste en que un usuario se graba comentando una serie de videos, que cuelga en la red social YouTube de manera continuada, y que suele ofrecer contenidos tanto educativos como de entretenimiento, con el objetivo de ganar audiencia y dinero. [...]
This work introduces you to the new theme in Spain called youtuber, an Internet practice that users record himself commenting some videos, that are shared in Youtube, in a continuously way, it usually offers educational and entertainment matters, with the objective of winning audience and money. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
37.
65 p, 2.1 MB La tematización en la Revista Blanca (1923-1936) / Asín Ferrer, Clara ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Recerca sobre la Revista Blanca, una publicació quinzenal filo-llibertària de divulgació sociològica, cultural i científica durant la seva segona reedició (1923-1936). L'objectiu de l'estudi és establir una classificació genèrica de la temàtica i les seves seccions fixes, així com la identificació d'actors i referents. [...]
Investigación sobre la Revista Blanca, una publicación quincenal filo-libertaria de divulgación sociológica, cultural y científica durante su segunda reedición (1923-1936). El objetivo del estudio es establecer una clasificación genérica de la temática y secciones fijas, así como la identificación de actores y referentes. [...]
Research on Revista Blanca, a biweekly philo-libertarian publication of the sociological, cultural and scientific dissemination during its second reprint (1923-1936). The aim of this study is to establish a generic classification of the topic and its fixed sections as well as the identification of actors and models. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
38.
17 p, 435.7 KB Facebook : usos i motivacions de la creació i el consum de continguts per part dels estudiants de segon cicle d'ESO de Barcelona / Soler Selva, Marc ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ús que fan els estudiants de segon cicle d'ESO de la ciutat de Barcelona de les diferents eines de Facebook, per a crear i consumir continguts generats per peers. Quines motivacions hi ha rere l'ús de cada eina i les relacions entre l'ús d'unes determinades eines per part dels usuaris i la concepció que tenen d'ells mateixos pel què fa a la seva popularitat.
2014  
39.
64 p, 729.2 KB Contenidos audiovisuales y licencias abiertas : una perspectiva desde la universidad / Vialás Fernández, Simón ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Hablar de acceso a la cultura y al conocimiento en la Sociedad de la Información exige abordar con detalle las nuevas formas de entender la propiedad intelectual y los derechos de autoría. Este trabajo de final de máster expone algunos aspectos clave de la cultura libre en el campo audiovisual, la investigación llevada a cabo trata de esclarecer cuáles son las posturas y prácticas que existen entre los estudiantes de 4º curso de comunicación audiovisual en las universidades públicas de Barcelona con respecto a las licencias abiertas y los contenidos audiovisuales.
2014  
40.
286 p, 765.1 KB Comunicación y alegaciones de salud en los lácteos funcionales : análisis de casos de la comunicación corporativa en las webs y la publicidad televisiva / Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vinyals Corney, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Analitza els webs corporatius i els anuncis televisius que promouen els productes làctics funcionals, el sector més important en innovació i venda dins del mercat dels aliments funcionals. Estudi de les al·legacions que es fan servir per promocionar-los.
2005  
41.
336 p, 12.7 MB El Silencio en el lenguaje radiofónico / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1991
2 documents
42.
533 p, 2.0 MB Estrategias interactivas en la radio comunitaria educativa : el caso IRFEYAL / Galarza, Teodoro ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objetivo de esta tesis doctoral consistía en analizar la eficacia de las estrategias de la comunicación interactiva de la clase radiofónica del Instituto Radiofónico Fe y Alegría de IRFEYAL, de Quito, Ecuador. [...]
The objective of this doctoral thesis consisted of analyzing the efficacy of the strategies of the interactive communication of the radiophonic class of the Radiophonic Institute Faith and Happiness, IRFEYAL, from Quito, Equator. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003

Inclou glossari  


Documents de recerca : 43 registres trobats   inicianterior33 - 42següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.