Documents de recerca

Documents de recerca 144 registres trobats  inicianterior39 - 48següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.05 segons. 
39.
248 p, 2.3 MB Infants i joves migrats sols als mitjans : una visió des del periodisme de pau i la transformació de conflictes / Marín Solé, Marina ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza les visions dels diferents actors rellevants sobre la situació de conflicte al voltant dels infants i joves migrats sols i sobre la cobertura mediàtica que se n'ha fet. Amb això, es pretén donar una visió el més complexa possible del conflicte i del paper que juguen els mitjans de comunicació, emmarcant-ho en les teories del periodisme de pau i la transformació de conflictes.
El presente trabajo analiza las visiones de los diferentes actores relevantes sobre la situación de conflicto alrededor de los niños y jóvenes migrantes solos y sobre la cobertura mediática que se ha hecho. [...]
This thesis analyses different parties' perspective on the conflict surrounding unaccompanied migrant children and youth and their viewpoint on its media coverage. With this, it intends to give a complex vision of the conflict and the role played by the media within the frames of peace journalism and conflict transformation.

2021
Grau en Periodisme [971]  
40.
1.0 MB L'habitatge cooperatiu en cessió d'ús. Com aproximar el model a les persones joves / Estol Soler, Laura ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball vol donar resposta, des de l'Economia Social i Solidària, a la necessitat d'aproximar el model d'habitatge cooperatiu en cessió d'ús a les persones joves, les quals actualment no poden accedir-hi degut al preu inicial. [...]
Este trabajo quiere dar respuesta, des de la Economía Social y Solidaria, a la necesidad de aproximar el modelo de vivienda cooperativa en cesión de uso a las personas jóvenes, las cuales actualmente no pueden acceder debido al precio inicial. [...]
This project aims to respond, from de Social and Solidarity Economy, to the need to bring cooperative housing closer to young people, which now is inaccessible form them due to the initial price. To do so, it has been developed a proposal applicable in the current model for it to be better adapted to the necessities and capacities of young people.

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
41.
79 p, 34.4 MB El Vértigo : proyecto informativo en línea para las generaciones milenial y centenial / Cabrera García, Marina ; Gutiérrez José, David ; Gómez-Bernal, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Vértigo és la creació d'una plataforma digital que ofereix a les generacions milenial i centenial informació d'actualitat política, cultural i social, així com contingut atemporal, d'abast nacional i internacional, en un format breu, multimèdia i de ràpida lectura.
El Vértigo es la creación de una plataforma digital que ofrece a las generaciones milenial y centenial información de actualidad política, cultural y social, así como contenido atemporal, de alcance nacional e internacional, en un formato breve, multimedia y de rápida lectura.
El Vértigo is the creation of a digital platform that offers current political, cultural and social information, as well as timeless content of national and international scope, to the millennial and centennial generations, in a short, multimedia and fast-reading format.

2021
Grau en Periodisme [971]  
42.
229 p, 13.5 MB 'La Dissidència', un projecte transmèdia / Aparicio de la Ossa, Francisco Javier ; Córdoba i Miralles, Mariona ; Massaguer Font, Joan ; Montalvo Antequera, Paula ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau és la memòria del procés de creació de 'La Dissidència', un projecte transmèdia de divulgació de problemàtiques juvenils. El mitjà neix de les inquietuds de quatre joves sobre dificultats amb les quals es troben en el seu dia a dia. [...]
El presente Trabajo de Fin de Grado es la memoria del proceso de creación de 'La Dissidència', un proyecto transmedia de divulgación de problemáticas juveniles. El medio nace de las inquietudes de cuatro jóvenes sobre dificultades con las cuales se encuentran en su día a día. [...]
This End of Degree Project is the memory of the process of creating 'La Dissidència', a transmedia project to spread youth problems. The media is born of the concerns of four young people about the difficulties they encounter on a daily basis. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
43.
100 p, 18.0 MB La efectividad de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol / Ponce Rodas, Paula ; Represa Vázquez, Elisa ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació mesura l'eficàcia de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol i té com a objectiu 1) entendre la relació que tenen els joves amb l'alcohol, 2) saber com visualitzen un anunci ideal en contra del consum d'alcohol 3)crear un anunci que dissuadeixi els joves de beure alcohol. [...]
Esta investigación mide la eficacia de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol y tiene como finalidad 1) conocer cuál es la relación que tienen los jóvenes con el alcohol, 2) saber cómo visualizan un anuncio ideal contra el consumo de este y 3) crear un anuncio que disuada a los jóvenes de consumir alcohol. [...]
This research measures the effectiveness of creativity in alcohol counteradvertising and aims to 1) understand the relationship young people have with alcohol, 2) how they visualize an ideal alcohol counter-advertisement and 3) create an advertisement that discourages young people from drinking alcohol. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
44.
241 p, 6.5 MB A Descompás : planificació i producció d'un curtmetratge de ficció / Gómez Arjona, Mar ; Morente González, Claudia ; Nieto González, Marina ; Sarabia López, Marta ; Santamarina Blanco, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Planificació i producció d'un curtmetratge de ficció dramàtica, ubicat en un ambient urbà i de vida de barri i protagonitzat per una adolescent que s'enfronta a un seguit de problemes per perseguir la seva passió: la dansa urbana. [...]
Planificación y producción de un cortometraje de ficción dramática, situado en un ambiente urbano y de vida de barrio y protagonizado por una adolescente que se enfrenta a una serie de problemas para perseguir su pasión: la danza urbana. [...]
Planning and production of a dramatic fiction short film, set in an urban environment of street life and starring a teenage girl who faces a series of problems in order to pursue her passion: urban dance. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
45.
150 p, 2.3 MB Estudi de recepció d'un programa d'infosàtira en la joventut catalana : el cas del Polònia / Talavera Prat, Mar ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la recepció del Polònia per part de la joventut catalana, partint de l'estudi de l'infoentreteniment i de la diagnosi d'aquesta generació amb dos punts de referència, el món audiovisual i la seva connexió amb la política. [...]
El presente trabajo analiza la recepción del Polonia por parte de la juventud catalana, partiendo del estudio del infoentretenimento y de la diagnosis de esta generación con dos puntos de referencia, el mundo audiovisual y su conexión con la política. [...]
The current work analyses the Polonia's reception of Catalan youth, based on the research of the infotainment and the diagnosis of this generation with two landmarks, the audiovisual world and its connection with politics. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
46.
202 p, 6.5 MB Onada Feminista : la creació d'un mitjà de comunicació transmèdia / Patau Fabrés, Laia ; Sánchez Villaverde, Alejandra ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Final de Grau és la memòria del procés de creació del mitjà transmèdia de divulgació feminista Onada Feminista. El mitjà neix a partir del programa de ràdio del mateix nom que es va estrenar a UAB Ràdio el març del 2019 i que, durant la temporada 2019-2020 s'ha emès també a Ràdio 4-RNE. [...]
El presente Trabajo de Final de Grado es la memoria del proceso de creación del medio transmedia de divulgación feminista Onada Feminista. El medio nace a partir del programa de radio del mismo nombre que se estrenó en UAB Radio en marzo del 2019 y que, durante la temporada 2019-2020 se ha emitido también en Ràdio 4-RNE. [...]
This End-Of-Degree Project is the written memory of the creation process of the transmedia platform Onada Feminista. This media emerges from the radio program/show with the same name which was first broadcasted/ which premiered in UAB Ràdio in march 2019 and that has also been broadcasted in Ràdio 4-RNE during the 2019-2020 season. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
47.
30:50, 28.2 MB Creació del programa de ràdio : Gent com jo / Bohigas i Montori, Carla ; Ontañón i Benguerel, Clara ; Quitllet Magrina, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el següent treball es presenta el procés de creació i la realització d'un programa radiofònic, destinat a un públic jove, sobre cultura i noves tendències. El programa posa èmfasi en les expressions culturals que sorgeixen i es difonen per les xarxes socials. [...]
En el siguiente trabajo se presenta el proceso de creación y la realización de un programa radiofónico, destinado a un público joven, sobre cultura y nuevas tendencias. El programa pone énfasis en las expresiones culturales que surgen y se difunden por las redes sociales. [...]
This radio program is targeted for young people. The program focuses on the new cultural expressions that appear in social media. Social platforms have become a key element for the work of artists and social activists. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]
2 documents
48.
157 p, 5.2 MB Desde Dentro : conceptualización y creación de una sección IGTV en UAB Campus Media / Arbolí Simó, Ariadna ; Hodda, Inass ; Robres Roca, Emma ; Vila Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desde Dentro és un projecte que s'emmarca dins d'UAB Campus Mèdia per donar veu als interessos i preocupacions de la comunitat universitària a través d'una secció d'IGTV. Consta de sis capítols protagonitzats per joves que aborden, de manera personal, les temàtiques escollides, on la interactivitat beneficia la connexió entre els espectadors i els protagonistes mitjançant les funcions que proporciona Instagram.
Desde Dentro es un proyecto que se enmarca dentro de UAB Campus Media para dar voz a los intereses y las preocupaciones de la comunidad universitaria a través de una sección de IGTV. Consta de seis capítulos protagonizados por jóvenes que abordan, de manera personal, las temáticas escogidas, donde la interactividad beneficia la conexión entre espectadores y protagonistas mediante las funciones de Instagram.
Desde Dentro is a project included in UAB Campus Media to give a voice to the interests and concerns of the university community through and IGTV section. It is composed of six episodes led by young people who adress, on a personal point of view, the chosen subjects, where the interactivity benefits the connection between the audience and the leads via Instagram's features.

2020
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 144 registres trobats   inicianterior39 - 48següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.