Documents de recerca

Documents de recerca 60 registres trobats  inicianterior39 - 48següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
39.
27 p, 794.7 KB La hipótesis de los mercados eficientes en el IBEX-35 / López Barrantes, Albert Xavier ; Raymond Bara, Josep Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En un contexto de recesión en nuestro país, desaceleración de nuevo de las grandes economías mundiales, tipos de interés bajos e incertidumbre en multitud de variables macroeconómicas, la capacidad de poder aumentar o incluso mantener el capital acumulado es una de las grandes cuestiones en economía. [...]
2016
Grau en Economia [952]
2 documents
40.
48 p, 1.2 MB La recepció de l'obra de Jules Verne pels lectors de diferents èpoques : Anàlisi de traduccions i adaptacions en català, castellà i anglès / Capdevila Vinaja, Marta ; Hernàndez, Pau Joan, 1967-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Anàlisi de l'obra de Jules Verne des del punt de vista educatiu. Exposició dels seu valor educatiu en el camp de la ciència, la geografia i la història, així com també dels seus valors morals. [...]
Análisis de la obra de Julio Verne des del punto de vista educativo. Exposición de su valor educativo en el campo de la ciencia, la geografía y la historia, así como también sus valores morales. [...]
Analysis of the works of Jules Verne from the point of view of education. Explanation of their educational values in the field of science, geography, history, as well as their moral values. Contradictions between the educational intention of the translations and adaptations of the works of Jules Verne for current young readers and the moral shock caused by racism, ethnocentrism and chauvinism of the 20th century, which can be found implicitly and explicitly in all the works of Jules Verne.

2015
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
41.
51 p, 1.2 MB Creació d'un projecte professional en l'àmbit de la traducció jurada anglès-català / Velasco López, Silvia ; Galán-Mañas, Anabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La finalitat d'aquest treball és traçar el pla d'empresa per a una nova activitat empresarial: la creació d'un projecte professional en l'àmbit de la traducció jurada anglès - català. El pla inclou una anàlisi del mercat i de la situació socioeconòmica actual i explica les accions que cal dur a terme per a posar en marxa el projecte, així com el pla econòmic i financer i el pla de màrqueting i comunicació.
La finalidad de este trabajo es trazar el plan de empresa para una nueva actividad empresarial: la creación de un proyecto profesional en el ámbito de la traducción jurada inglés-catalán. El plan incluye un análisis del mercado y de la situación socioeconómica actual y explica las acciones que hay que llevar a cabo para poner en marcha el proyecto, así como el plan económico y financiero y el plan de marqueting i comunicación.
The aim of this paper is to build a business plan for a new entrepreneurial activity: the creation of a professional project related to sworn translation from English into Catalan. The plan includes an analysis of the market and of the corrent sociocultural situation, and it explanis what needs to be done to run the project; it also includes the economic and financial, as well as the marketing and communication plans.

2015
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
42.
215 p, 3.6 MB El paper de la confiança en la construcció de la credibilitat telegènica dels líders polítics : Anàlisi del lideratge al context espanyol / Pruna Moré, Aina ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i definir els valors que configuren la confiança i la credibilitat telegènica dels líders polítics espanyols. Espanya està marcada per una forta crisi que ha provocat la desafecció i desconfiança social de la ciutadania vers els polítics, una situació que cal analitzar detingudament per determinar les raons principals d'aquest fenomen.
El objetivo de la presente investigación es identificar y definir los valores que configuran la confianza y la credibilidad telegénica de los líderes políticos españoles. España está marcada por una fuerte crisis que ha provocado la desafección y desconfianza social de la ciudadanía hacia los políticos, una situación que cabe analizar detenidamente para determinar las razones principales de este fenómeno.
The objective of this research is identify and define the values that build the trust and the credibility of the Spanish telegenic political leaders. Spain is suffering a strong crisis that has caused social unrest and distrust of citizens towars politics, a situation that should be carefully analyzed to determine the main reasons of this phenomenon.

2015
Grau en Periodisme [971]  
43.
170 p, 11.8 MB Evolución de la imagen publicitaria de Rafa Nadal : estudio de caso de Kia y Mapfre (2005-2009) / Puigventós Sanz, Ester ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'exposa l'evolució de la imatge publicitària i els valors que transmet Rafa Nadal en dos sectors diferents, el de l'automoció i el de les asseguradores. L'estudi s'ha dut a terme a partir de l'anàlisi d'anuncis de televisió de Kia i Mapfre als que el famós tenista apareix durant el període 2005-2014.
Se expone la evolución de la imagen publicitaria y los valores que transmite Rafa Nadal en dos sectores diferentes, el de la automoción y el de los seguros. El estudio se ha llevado a cabo a partir del análisis de anuncios de televisión de Kia y Mapfre a los que el famoso tenista aparece durante el periodo 2005-2014.
This study exposes the evolution of the advertising image and the values that Rafa Nadal transmits in two different sectors, the automotive and the insurance sector. The study has carried out from the analysis of TV commercials of Kia and Mapfre brands where the famous tennis player appears during the period 2005-2014.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
44.
156 p, 6.7 MB Mesurament dels valors en la publicitat audiovisual dirigida a la infància i adolescència / Moutinho Tristán, Júlia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació analitza la publicitat audiovisual dirigida a infants i adolescents. L'objecte d'estudi en concret és el mesurament dels valors i les càrregues de valor, que es transmeten a través d'anuncis de televisió emesos durant la campanya de Nadal de l'any 2013. [...]
Este trabajo de investigación analiza la publicidad audiovisual dirigida a niños y adolescentes. El objeto de estudio en concreto es la medición de valores i las cargas de valor, que se transmiten a través de anuncios de televisión emitidos durante la campaña de Navidad del año 2013. [...]
This research work analyses audiovisual advertising addressed to children and teenagers. The aim of this study is to measure the values and its loads transmitted through TV ads that were broadcasted during the Christmas period of 2013. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
45.
88 p, 2.1 MB Del yo al nosotros : análisis y diagnóstico de la economía colaborativa / Shedden Casanovas, Sara ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau explica i analitza el fenomen de l'economia col·laborativa, tenint en compte l'explicació del concepte i dels motors que han impulsat l'economia col·laborativa, que són principalment econòmics, tecnològics, socials i polítics, com ara la cultura d'Internet i la crisi econòmica i de valors i la transició de la propietat a l'accés als productes i serveis que ha provocat la xarxa. [...]
Este trabajo de fin de grado explica y analiza el fenómeno de la economía colaborativa, teniendo en cuenta la explicación del concepto y de los motores que han impulsado la economía colaborativa, que son principalmente económicos, tecnológicos, sociales y políticos, como la cultura de Internet y la crisis económica y de valores y la transición de la propiedad al acceso a los productos y servicios que ha provocado la red. [...]
This final degree academic work explains and analises the phenomenon of the collaborative economy, explaining the concept and the engines that have driven the collaborative economy, which are mainly economic, technological, social and political, as Internet culture and the economic and values crisis and the transition from ownership to access to products and services the network caused. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
46.
45 p, 2.1 MB Apostem per una educació viària de qualitat. : Eduquem cap a la mobilitat / Jarana Jarana, Miriam ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest projecte es basa en la millora dels programes educatius d'educació viària a Primària. S'estudia l'evolució de l'educació viària en l'educació formal i s'analitza la que es dóna a les escoles espanyoles avui dia. [...]
2014
Grau en Educació Primària [1140]  
47.
121 p, 2.1 MB Essays on empirical asset pricing / Zhang, X. (Xiang) ; Abhyankar, Abhay, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica
This thesis consists of three essays on empirical asset pricing around three themes: evaluating linear factor asset pricing models by comparing their misspecified measures, understanding the long-run risk on consumption-leisure to investigate their pricing performances on cross-sectional returns, and evaluating conditional asset pricing models by using the methodology of dynamic cross-sectional regressions. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
48.
315 p, 2.6 MB The Rhythm of Modernization Contextual Effects and Within-Cohort Value Change / Tormos, Raül ; Anduiza Perea, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic
El objetivo principal de esta tesis es cuestionar el supuesto de estabilidad a lo largo de la vida en algunas de las disposiciones sociopsicológicas tradicionalmente consideradas más estables: valores y actitudes abstractas o simbólicas. [...]
The purpose of the dissertation is to question the assumption of stability throughout the lifespan in some of the allegedly more stable sociopsychological dispositions: values and abstract or symbolic attitudes. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Documents de recerca : 60 registres trobats   inicianterior39 - 48següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.