Documents de recerca

Documents de recerca 646 registres trobats  inicianterior406 - 415següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
406.
46 p, 782.3 KB Les ordenances de civisme a la llum de la recent jurisprudència del Tribunal Suprem / Roqué Padrosa, Laura ; Brotat Jubert, Ricard, dir. (Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Durant els últims anys, i a conseqüència del creixement migratori a Europa, la nostra societat està transformant-se, evolucionant, i convertint-se cada vegada en una societat més multicultural degut a les diferents cultures que conviuen. [...]
2016
Grau en Dret [949]  
407.
24 p, 407.9 KB Com desenvolupen els Centres Residencials d'Acció Educativa les competències bàsiques d'empleabilitat en els adolescents tutelats? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Aquest estudi revisa la tasca educativa que desenvolupen els centres residencials d'acció educativa (CRAE) en els diferents espais de treball, emfatitzant i analitzant com aquesta tasca impacta en les competències bàsiques d'empleabilitat per tal de repensar els programes socioeducatius i enfortir el desenvolupament d'aquestes competències en els infants i adolescents acollits. [...]
2016  
408.
94 p, 1.5 MB Estudi de cas : l'exclusió escolar dels alumnes amb Necessitats Educatives Especials (NEE) / Ordóñez Amo, Neus ; Aliága Ugarte, Juan Martín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'escola és, a més del familiar, un dels contextos més rellevants en quan a la socialització dels infants i adolescents. Però, què passa amb aquells alumnes que presenten Necessitats Educatives Especials (NEE) i que per tant, requereixen d'ajuts i recursos específics per a la seva escolarització? Aquest treball s'enfocarà en l'anàlisi de les interaccions entre els alumnes amb NEE i els seus companys per tal d'estudiar-ne el nivell d'inclusió en un centre escolar ordinari i poder explicar què passa amb aquest col·lectiu en un context que a priori és tant important en el desenvolupament de la socialització.
2016  
409.
14 p, 19.7 MB CursosClic : Realització d'una plataforma web d'aprenentatge electrònic per a Instituts / Martos Robles, Elies ; López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte sorgeix de l'interès per entendre els canvis que s'estan produint en l'ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en la docència dels centres d'educació de secundària i batxillerat. [...]
This project arises from the interest to understand the changes that are taking place in the use of information and communication technologies (ICT) in teaching at secondary education centers. With the appearance of ICT, distance learning has become a digital tool present in many schools and there has been an evolution from classical education to distance learning (or a combination of both) in many cases. [...]
Este proyecto surge del interés por entender los cambios que se están produciendo en el uso de las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en la docencia de los centros de educación de secundaria y bachillerato. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
410.
70 p, 1.2 MB Estudi de les concepcions dels estudiants de secundària sobre l'atenuació del so i les propietats acústiques dels materials / Hernández Rodríguez, María Isabel ; Pintó Casulleras, Roser, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca pretén conèixer com entenen els estudiants l'atenuació del so i les propietats dels materials utilitzats per atenuar el so per tal d'aportar noves percepcions sobre com ensenyar millor aquests conceptes. [...]
2008  
411.
69 p, 651.7 KB Formació arxivística actual a l'Estat Espanyol / Pons Delacio, Maria Agnès ; Perpinyà i Morera, Remei, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
El treball és una anàlisi dels estudis específics d'arxivística que s'han impartit enguany (curs 2014/2015) en les universitats espanyoles. Per aquest motiu, férem una tria dels màsters que consideràrem més representatius, com també de la bibliografia que ens ajuda a fer l'estudi. [...]
El trabajo es un análisis de los estudios específicos de archivística que se han dado este año (curso 2014/2015) en las universidades españolas. Por este motivo, escogimos los másteres que consideramos más representativos, como también la bibliografía que ayuda a desarrollar el estudio. [...]
This research provides an analysis of the specific masters in Archival science which have been offered this academic year (course 2014/2015) at Spanish universities. In order to accomplish the survey, we selected the more representative masters, and the bibliography which helps to do this study. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2016
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
412.
272 p, 2.3 MB Las Competencias para la ciudadanía en el marco de la formación profesional de nivel medio en las Comunas de Concepción - Chile y de Barcelona - España / Carrillo Mardones, Olga ; Jurado de los Santos, Pedro, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El estudio trata de la adquisición de competencias para la ciudadanía en los alumnos de formación profesional de nivel medio de las Comunas de Concepción - Chile y de la Ciudad de Barcelona - España. [...]
This study is about Citizen Competences acquisition in students of Initial Professional Qualification Programs from Concepción municipalities - Chile and Barcelona city - Spain. The theoretical bases try to endorse the suppositions that support the studied phenomenon. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
413.
480 p, 7.9 MB La Construcció discursiva de la competència ecociutadana a l'escola primària : la realització d'un disseny tecnològic col·laboratiu a l'hort escolar agroecològic / Rekondo, Miren ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral La construcció discursiva de la competència ecociutadana a l'escola primària: la realització d'un disseny tecnològic col·laboratiu a l'hort escolar agroecològic té la finalitat d'explorar el desenvolupament de la competència ecociutadana a l'hort escolar, i en concret en activitats de disseny tecnològic col·laboratiu. [...]
The doctoral thesis The discursive construction of eco-citizenship competence in primary education through collaborative technological design in a school agroecological garden aims to explore the development of the eco-citizenship competence in the school food garden, and the collaborative technological design activities in particular. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
414.
342 p, 2.9 MB La Mitificación de las tecnologías de la comunicación en educación: actitudes, discursos y prácticas de los docentes universitarios colombianos / Giraldo Ramírez, María Elena ; Luzón Fernández, Virginia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Esta investigación surge en el marco de los procesos de formación de docentes universitarios para la integración de las TIC a sus prácticas de enseñanza, que derivó en una hipótesis sobre la mitificación de las TIC en educación que subyace en las actitudes, discursos y prácticas docentes. [...]
This research rises up on university formation processes for educators to integrate ICT on their teaching practises. It led to a hypothesis on ICT myth on education which lies beneath attitudes, discourses and teaching practices. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
415.
194 p, 2.6 MB Inequality, opportunity and redistribution : three essays on institutions and development in Latin America / Oviedo, Mónica ; Ramos Morilla, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
Esta tesis consta de tres ensayos empíricos que abordan algunas dinámicas institucionales y sociales relacionadas con la persistencia de altos niveles de desigualdad y pobreza en América Latina. En el primer ensayo exploro el papel de la expansión de la educación superior en la mejora de la igualdad de oportunidades y la movilidad social. [...]
This dissertation consists of three empirical essays tackling some institutional and social dynamics related with the persistently high levels of inequality and poverty in Latin America. In the first essay, I explore the role of the expansion of higher education in improving equality of opportunity and social mobility. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documents de recerca : 646 registres trobats   inicianterior406 - 415següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.