Documents de recerca

Documents de recerca 92 registres trobats  inicianterior44 - 53següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
44.
20 p, 740.9 KB Series a la fuga, la revolución del mercado televisivo. Influencias a partir de la serie "Por trece razones" / Barrio Fernández, Sonia del ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Esta investigación pretende dar un pequeño paseo por la evolución de la televisión y cómo ha pasado de ser un momento de reunión familiar a un hecho más individualista con la llegada de las nuevas plataformas de pago digitales. [...]
2018
Grau en Sociologia [819]
2 documents
45.
84 p, 1.4 MB Una aplicació de la teoria de les expectatives sobre l'alumnat immigrant : un cas concret / Albarral Cobo, David ; Tarrés Vallespí, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
2018
Grau en Sociologia [819]
2 documents
46.
233 p, 1.8 MB El estudio de las funciones ejecutivas en una población colombiana de niños y niñas de 7 a 11 años : su valor predictivo en el rendimiento escolar / Marques, Daniela Filipa da Silva ; Cladellas, Ramon, dir. ; Jacinto, Gonçalo João Costa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Desde siempre el hombre ha requerido de las habilidades de funciones ejecutivas para enfrentar las demandas diarias. Las funciones ejecutivas son habilidades que posibilitan el razonamiento, planeación, resolución de problemas para lograr el adecuado manejo de las actividades cotidianas. [...]
Man has always required the abilities of executive functions to face daily demands. The executive functions are skills that allow reasoning, planning, and problem solving to achieve the proper management of daily activities. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
47.
32 p, 1.2 MB Educació esportiva a l'escola japonesa. Valors i relacions socials a l'esport escolar al Japó / Delgado Salmeron, Jordi ; Guarné, Blai, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest TFG tracte sobre el paper de l'esport escolar japonès en la transmissió de valors, des de la primària fins a la secundària superior. En primer lloc veiem el sistema educatiu japonès i definim quins són aquests valors. [...]
Este TFG trata sobre el papel del deporte escolar japonés en la transmisión de valores, des de la primaria hasta la secundaria superior. En primer lugar vemos el sistema educativo japonés i definimos cuáles son estos valores. [...]
This TFG is about the role of Japanese school sport in the transmission of values, from primary to upper school. First of all we study the Japanese educational system and we define what these values are. [...]

2017
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  
48.
89 p, 3.5 MB Estudi de l'evolució de les creences de l'alumnat en l'últim curs del grau de primària en el disseny d'Unitats Didàctiques que promoguin l'Activitat Científica Escolar / Tena Gallego, Èlia ; Couso, Digna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de final de màster té com a objectiu caracteritzar l'evolució de les creences dels alumnes de quart curs del grau de Educació Primària que participen en l'assignatura optativa de Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic. [...]
2017  
49.
19 p, 686.4 KB L'educador en el nostre sistema educatiu. Bullying, convivència i valors / Majada Cuadrado, Francisco Javier ; Burriel Manzanares, Francesca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El bullying o assetjament escolar no és un fenòmen modern; no obstant això, amb les noves tecnologies la seva preeminència i efectes semblen haver augmentat i traspassat fronteres. Amb l'objectiu d'aportar-ne una panoràmica global, aquest treball de final de grau defineix i caracteritza el bullying mitjançant l'anàlisi de diverses recerques -acadèmiques o lligades al món de les organitzacions no lucratives que hi lluiten en contra-. [...]
2017
Grau en Educació Social [827]  
50.
401 p, 1.9 MB ¿Qué lleva a los jóvenes a dejar los estudios? : explorando los procesos de (des)vinculación escolar desde una perspectiva de clase y género / Curran, Marta ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
El abandono escolar prematuro (AEP) representa uno de los principales problemas estructurales del sistema educativo catalán no tan solo por los efectos negativos que tienen para los jóvenes sino porque representa un desafío para el desarrollo social, económico y cultural del conjunto del país. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
51.
8 p, 426.6 KB El futur de les migracions estrangeres a Catalunya : apunts per a una perspectiva escolar / Cabré, Anna, 1943- ; Centre d'Estudis Demogràfics
Bellaterra Centre d'Estudis Demogràfics 1992 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 63)  
52.
75 p, 2.4 MB Participación y agroecología escolar : diseño e implementación de un sistema de riego en el huerto escolar por una clase de educación secundaria en riesgo de exclusión social y educativa / Mouka el Falki, Ayoub ; Espinet, Mariona ; Valdés Sánchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'optativa 'Hort escolar', que cursen els alumnes de la classe de 3r de la ESO C del IES Barri Besòs, situat en un àrea de classe treballadora de Barcelona, vam dissenyar i aplicar una seqüència d'ensenyament i aprenentatge (SEA) sobre el disseny col·laboratiu i la implementació d'un sistema de reg. [...]
En el marco de la optativa 'Huerto escolar', que cursan los alumnos de la clase de 3ro de la ESO C del IES Barri Besòs, situado en un área de clase trabajadora de Barcelona, diseñamos y aplicamos una secuencia de enseñanza y aprendizaje (SEA) sobre el diseño colaborativo e implementación de un sistema de riego. [...]

2017  
53.
48 p, 721.3 KB Desarrollo de las inteligencias múltiples en el área de ciencias naturales a través de la metodología de trabajo por proyectos / Llorente López, Elia (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Alonso Pérez -Ávila, Beatriz, dir. ; Universidad Internacional de La Rioja. Facultad de Educación
El presente Trabajo de Fin de Grado tiene como finalidad desarrollar las inteligencias múltiples de estudiantes de primer curso de primaria a través de la elaboración de una serie de actividades multidisciplinares sobre las plantas aromáticas del huerto escolar. [...]
2016 (Grado en Maestro de Educación primaria)  

Documents de recerca : 92 registres trobats   inicianterior44 - 53següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.