Documents de recerca

Documents de recerca 57 registres trobats  inicianterior47 - 56següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
47.
69 p, 2.3 MB Desarrollo de un modelo probabilístico y aplicación en Java para el cálculo de tiempos de Taxi Out / Sánchez Ramírez, Oriol ; Pascual Sánchez, Daniel ; Piera, Miquel Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se ha desarrollado un nuevo modelo para el cálculo de tiempos de Taxi-Out así como una aplicación escrita en el lenguaje de programación Java que hace uso de una base de datos SQL. [...]
En aquest projecte s'ha desenvolupat un nou model pel càlcul de temps de Taxi-Out així com una aplicació escrita en el llenguatge de Java que fa ús d'una base de dades SQL. La aplicació integra i utilitza el model presentat en combinació amb la simulació orientada a sdeveniments discrets per intentar calcular de forma més fidedigna els temps de recorregut dels aeronaus, des de que surt del pàrquing fins la seva arribada a capçalera de pista.
In this paper we have developed a new model to calculate aircrafts taxi-out times. Also we have designed an application in Java code which uses a SQL database. The application integrates the developed model in combination with a discrete event simulation. [...]

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
48.
96 p, 2.0 MB Optimización Multi-Objetivo de la Secuencia de aterrizaje de aviones / Huguet García, Patricia ; Napalkova, Liana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Se proponen dos métodos para resolver el problema de Secuencia de Aterrizaje de Aviones. En este problema el controlador debe asignar un tiempo de aterrizaje y una pista a cada avión que entran en el radar, minimizando los costes a la vez que se respetan un número de restricciones operacionales. [...]
Es proposen dos mètodes per resoldre el problema de seqüencia d'aterratges d'avions. En aquest problema, el controlador ha d'assignar un temps d'aterratge y una pista a cada avió que entra dins el rang del radar, minimitzant els costos i alhora respectant un nombre restriccions. [...]
Two approaches are described for solving the Aircraft Landing Scheduling Problem. In this problem, the air traffic controller must assign a landing time for each aircraft which enters the radar range, and must attempt to minimize cost while considering a number of constrains and restrictions. [...]

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
49.
92 p, 3.3 MB Estudi de viabilitat per la remodelació del sistema de tractament d'equipatges de l'Aeroport de Ljubljana / Hidalgo Sabatés, Marcel ; Moreno Ortiz, Romualdo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball presenta l'estudi de viabilitat d'un projecte de remodelació del sistema de tractament d'equipatges de l'aeroport de Ljubljana. La millora en aquestes instal·lacions es proposa mitjançant l'augment del grau d'automatització del sistema que tracta les maletes actualment, intentant esbrinar així, si aquesta també és una inversió de millora rendible econòmicament per aeroports petits com el Jože Pučnik de la capital d'Eslovènia.
Este trabajo presenta el estudio de viabilidad de un proyecto de remodelación del sistema de tratamiento de equipajes del aeropuerto de Ljubljana. La mejora en estas instalaciones se propone mediante el aumento del grado de automatización del sistema que trata las maletas actualmente, intentando averiguar así si esta también es una inversión de mejora rentable económicamente para aeropuertos pequeños como el Jože Pučnik de la capital de Eslovenia.
This project presents the feasibility study of a proposed remodeling of the baggage handling system at Ljubljana airport. The improvement in these installations is proposed by increasing the degree of automation of the current system, trying to find out if this is also an economically viable option for small airports like Jože Pucnik of the capital of Slovenia.

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
50.
87 p, 6.1 MB Las herramientas de modelado y simulación para la identificación y solución de problemas aeroportuarios : caso Aeropuerto Internacional de Barcelona - El Prat / Domínguez Ruiz, Lander ; Mújica Mota, Miguel A., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Día tras días, y año tras año las herramientas de simulación digital han ido evolucionado con el objetivo de adaptarse a las necesidades y problemas de la sociedad. Una de estas necesidades, se presenta en el ámbito de la aeronáutica. [...]
Dia rere dia, i any rere any les eines de simulació digital han anat evolucionat amb l'objectiu d'adaptar-se a les necessitats i problemes de la societat. Una d'aquestes necessitats, es presenta en l'àmbit de l'aeronàutica. [...]
Day after day and year after year digital simulation tools have evolved in order to adapt to the needs and problems of society. One of these needs is presented in the field of aeronautics. The purpose of this project is to use the latest advances in aeronautics oriented digital simulation, to develop a simulation model of the airside of Barcelona International Airport - El Prat, with the aim of performing simulation experiments that can provide information about the behaviour of the airport system.

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
51.
174 p, 3.1 MB Optimització del procés d'embarcament d'aeronaus atenent a les característiques individuals dels passatgers / Carmona Budesca, Gerard ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La optimització del procés d'embarcament de passatgers en aeronaus és una de les vies a través de la qual les companyies aèries poden reduir el temps d'escala als aeroports i maximitzar la utilització dels seus avions. [...]
La optimización del proceso de embarque de pasajeros en aeronaves es una de las vías a través de la cual las compañías aéreas pueden reducir el tiempo de escala en los aeropuertos y maximizar la utilización de sus aviones. [...]
The aircraft boarding process is one of the ways in which airlines can reduce the turnaround time at the airport in order to maximize the utilization rate of their fleet. In this project, the aircraft boarding problem is studied with the aim of designing a boarding strategy that results in a reduction of the total boarding time taking into account the passenger's individual traits as well as the underlying relationships among them.

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
52.
105 p, 2.9 MB Estudi sobre la gestió coordinada dels aeroports de Catalunya / Alonso Rodríguez, Rubén ; Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'exposa la possibilitat de dur a terme una gestió coordinada dels aeroports catalans de Girona-Costa Brava, Reus i Barcelona-El Prat prenent com a model les polítiques del gestor aeroportuari francès Aéroports de Paris als aeroports de l'Ile-de-France. [...]
En este proyecto se expone la posibilidad de llevar a cabo una gestión coordinada de los aeropuertos catalanes de Girona-Costa Brava, Reus i Barcelona-El Prat tomando como modelo las políticas del gestor aeroportuario francés Aéroports de Paris en los aeropuertos de la Ile-de-France. [...]
In this project it is exposed the possibility of carrying out a coordinated management on the Catalan airports of Girona-Costa Brava, Reus and Barcelona-El Prat taking as reference the polices of the French airport manager Aéroports de Paris the airports of the Ile-de-France region. [...]

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
53.
86 p, 2.3 MB Gestión de recursos de handling en aeropuertos congestionados / Agustí Chávez, Alejandro ; Ramos González, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el presente trabajo se estudia el problema de la programación de los servicios de handling en aeropuertos congestionados, donde el riesgo de propagación de errores es bastante elevado. Para ello, la empresa Aslogic ha desarrollado una herramienta de optimización capaz de encontrar una programación de los recursos factible y óptima, y cuya solución, al tener en consideración una serie de restricciones e incertidumbres, otorga flexibilidad y ventaja competitiva para compañías aéreas y agentes de handling. [...]
2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
54.
39 p, 791.7 KB Disruption management / Arias Melià, Pol ; Guimarans Serrano, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The main objective of this project is to model the ARP (Aircraft Recovery Problem) from a constraint programming (CP) point of view. The information required for this project is extracted from previous papers that cope with the problem using heuristics, metaheuristics or using network-models. [...]
2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
55.
73 p, 2.4 MB Optimització del temps total d'escala d'aeronaus comercials / Silverio Pons, Iris ; Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar com optimitzar el temps total d'escala d'una aeronau comercial, per tal de reduir els costos que suposa que l'aeronau estigui en terra. L'anàlisi es realitza a partir de conèixer quines són les operacions mínimes necessàries que cal dur a terme durant el tumaround i en quin ordre convé realitzar- les perquè el temps total sigui mínim. [...]
El objetivo de este proyecto es analizar cómo optimizar el tiempo total de la escala de una aeronave comercial, con el fin de reducir los costes derivados que la aeronave esté en tierra. El análisis se realiza a partir de conocer cuáles son las operaciones mínimas necesarias que hay que llevar a cabo durante el tumaround y en qué orden conviene realizarlas para que el tiempo total sea mínimo. [...]

2013
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
56.
109 p, 2.5 MB Análisis del Modelo de Fijación de Precios en los Aeropuertos Españoles : Proyecto de Fin de Grado : Grado en Gestión Aeronáutica / Quilez Oliete, Ignacio. ; Matas i Prat, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El modelo de financiación y gestión de los aeropuertos españoles está sometido a un proceso de reforma. Este proyecto trata de mostrar las necesidades de cambio del modelo actual de AENA, y como éste repercute en las políticas de fijación de precios. [...]
Sabadell : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012 (Projectes i treballs de final de carrera (UAB. Gestió Aeronàutica))  
 Accés restringit a la UAB

Documents de recerca : 57 registres trobats   inicianterior47 - 56següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.