Documents de recerca

Documents de recerca 89 registres trobats  inicianterior48 - 57següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
48.
134 p, 20.6 MB Catalunya, terra de contrastos : Bases i plantejament per al rebranding estratègic de Catalunya com a marca turística / Navarro Spreafico, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'un augment del turisme a nivell mundial i d'una creixent tendència dels viatgers de conèixer noves cultures, es fa evident la necessitat de les destinacions de donar-se a conèixer i adaptar-se a les preferències dels consumidors. [...]
Delante del aumento del turismo a nivel mundial y de la creciente tendencia que los viajeros tienen por conocer nuevas culturas, se hace evidente la necesidad de las destinaciones de darse a conocer y adaptarse a las preferencias de los consumidores. [...]
In front of the global rise of tourism and the growing trend of travellers to know new cultures, it becomes clear that the destinations need to reach higher levels of awareness and adapt to their consumers' preferences. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
49.
90 p, 2.1 MB El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional / Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'estudia l'efecte de l'aroma associat a una destinació turística en la intenció de compra d'un paquet de vacances. Seixanta estudiants universitaris (M=21,45, DT=1,50) van visualitzar un espot d'un destí caribeny en una de dues condicions experimentals: sense aroma i amb aroma ambiental associat a una destinació turística. [...]
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M=21,45, DT=1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This report aims to provide an overview about the effect of the scent associated to a tourist destination on the intention to purchase a holiday pack. Sixty university students (M=21,45, SD=1,50) displayed a video spot about a Caribbean destination in one of two experimental situations: with and without the scent associated to the destination. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
50.
169 p, 1.4 MB La comunicació de les destinacions turístiques : Estudi del cas de l'Agència Catalana de Turisme / Balagué Jordà, Mireia ; Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn de competitivitat i globalitat com l'actual, la comunicació ha esdevingut un element essencial per a les empreses i institucions, que busquen la diferenciació a través de la seva gestió. [...]
En un entorno de competitividad y globalidad como el actual, la comunicación se ha convertido en un elemento esencial para las empresas e instituciones, que buscan la diferenciación a través de su gestión. [...]
In a competitive and global environment as the current, the communication has become an essential tool for the companies and institutions, which seek the differentiation through its management. In the tourist sector, with the increasing competition due to the rise of new destinations and the international conflicts that make the sector be in danger in some countries, the communication takes more relevancy as a tool to manage these aspects. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
51.
40 p, 3.0 MB Mecanismos de autorepresentación en la promoción turística de Japón (siglos XIX-XXI) / Martínez Maldonado, José Luis ; Beltrán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente trabajo aborda la naturaleza y evolución de las campañas de promoción turística de Japón en el extranjero desde finales del siglo XIX hasta la actualidad. Para ello se ha consultado, seleccionado y analizado una muestra diacrónica de materiales publicitarios diseñados y distribuidos tanto por la iniciativa pública como por la privada y con consecuencias directas o indirectas sobre la afluencia turística extranjera en Japón. [...]
El present treball aborda la naturalesa i evolució de les campanyes de promoció turística del Japó a l'estranger des de finals del segle XIX fins a l'actualitat. Per açò s'ha consultat, seleccionat i analitzat una mostra diacrònica de materials publicitaris dissenyats i distribuïts tant per la iniciativa privada com per la pública i amb conseqüències tant directes com indirectes sobre l'afluència turística estrangera al Japó. [...]
This paper approaches the nature and evolution of Japanese inbound tourism advertising overseas from the late 19th century until now. For this, a diachronic selection of advertising materials designed and distributed both by the public and the private sectors and with direct or indirect influence in inbound tourism flows has been consulted, selected and analyzed. [...]

2015
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  
52.
40 p, 578.2 KB Arquitecturas sonoras de espacios velados en Barcelona / Marín Quesada, María Fuensanta ; Jacques Pi, Jèssica ; Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
A través del concepte de psicogeografia plantejat pels situacionistes i del de l'experiència en l'art contemporani, es proposa un treball de camp basat en registres sonors, que més tard seran analitzats en busca de patrons identitaris i marques sonores, per fer una comparació per barris i per tipus de mobilitat humana. [...]
A través del concepto de psicogeografia planteado por los situacionistas y del de la experiencia en el arte contemporáneo, se propone un trabajo de campo basado en registros sonoros, que más tarde serán analizados, buscando patrones identitarios y marcas sonoras, para hacer una comparativa por barrios y por tipos de movilidad humana. [...]
Through the concept of psychogeography raised by the Situationists, and from the experience in contemporary art, a project is proposed on the base of sound recordings which later will be analyzed in search of identity patterns and sound marks, resulting in a comparison between neighborhoods and kinds of human mobility. [...]

2014  
53.
1 p, 640.5 KB Dealing with jellyfish / Martínez Rius, Beatriz ; Soler Membrives, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Grau en Biologia Ambiental [813]  
54.
224 p, 3.2 MB La informació en la premsa catalana del moviment veïnal de la Barceloneta el 2014 / Font Freixanet, Anna ; Castel, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza la cobertura informativa de la premsa catalana del moviment veïnal de la Barceloneta entre el 21 d'agost i el 25 d'octubre del 2014 arran de la proliferació dels pisos turístics. [...]
Esta investigación analiza la cobertura informativa que hizo prensa catalana del movimiento vecinal de la Barceloneta entre el 21 de agosto y el 25 de octubre de 2014 a raíz de la proliferación de los pisos turísticos. [...]
This research analyses the media coverage done by catalan press on La Barceloneta neighbourhood movement between August the 21st and October the 25th 2014 as a result to the increase on tourist aparttments in the area. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
55.
80 p, 2.6 MB Turismo 2.0 : revolución de los medios y contenidos turísticos. Análisis del caso del turismo de Barcelona / Gao, Yang ; Simelio i Solà, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la actualidad, hay cada día más turistas que se inclinarían a planear sus propias vacaciones por medio de Internet, lo que les permiten adquirir informaciones y servicios turísticos, y compartir sus experiencias particulares de viajes. [...]
2015  
56.
200 p, 4.2 MB Projecte audiovisual interactiu per a aerolínies europees / Fros Gaetan, Laura ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte confecciona un nou model comunicatiu per a les aerolínies europees que passa per aprofitar les possibilitats que donen les noves tecnologies, com en el cas del wifi als avions. Es tracta de la ideació d'un model comunicatiu basat en la producció de documentals interactius que compleixin la funció que té actualment la revista corporativa dels avions.
El siguiente proyecto confecciona un nuevo modelo comunicativo para las aerolíneas europeas que pasa por aprovechar las posibilidades que dan las nuevas tecnologías, como en el caso del wifi en los aviones. [...]
The following project creates a new communication model for European airlines that takes advantage of the possibilities of new technologies, like WiFi on planes. It is about the creation of a communication model based on the production of interactive documentaries that accomplish the current role of the corporative magazines in planes.

2015
Grau en Periodisme [971]  
57.
64 p, 5.4 MB Living Magaluf : res és el que sembla / Solaz Besalduch, Paula ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estiu Magaluf ha sigut noticia als mitjans de comunicació nacionals i internacionals pels escàndols que han anat succeint. Els temes més inquietants han sigut les nombroses morts degudes a la pràctica del balconing, la droga caníbal i les seves conseqüències, el desenfrenament nocturn i les pràctiques denigrants al voltant del sexe. [...]
Este verano Magaluf ha sido noticia en los medios de comunicación nacionales e internacionales por los escándalos que se han ido sucediendo. Los temas más inquietantes han sido las numerosas muertes debido a la práctica del balconing, la droga caníbal y sus consecuencias, el desenfreno nocturno y las prácticas denigrantes alrededor del sexo. [...]
This summer Magaluf has been on the news of both national and international press because of the scandals that have been going on. The most preocuping subjects have been the numerous deaths because of the well known balconing, the cannibal drug and its consequences, the night rampage and the denigrating practices around sex. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 89 registres trobats   inicianterior48 - 57següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.