Documents de recerca

Documents de recerca 66 registres trobats  inicianterior50 - 59següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
50.
69 p, 3.2 MB Health and Communications : pla d'empresa per una agència de comunicació especialitzada en salut / Amer Orfila, Paula ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada cop és més important per a qualsevol persona, ja no només aquelles que hagin estudiat economia o administració d'empreses, saber elaborar un pla d'empresa. Avui en dia, qualsevol persona ha d'estar capacitada, amb l'assessorament adequat, per desenvolupar una idea i portar-la a terme amb la creació d'una nova empresa. [...]
Cada vez es más importante para cualquier persona, ya no solo aquellas que hayan estudiado economía o administración de empresas, saber elaborar un plan de empresa. Hoy en día, cualquier persona tiene que estar capacitada, con el asesoramiento adecuado, para desarrollar una idea y llevarla a cabo con la creación de una nueva empresa. [...]
It is increasingly important to anyone, not only for those who have studied economics or management, to know how to elaborate a business plan. Nowadays, anyone has to be able, with the appropriate advice, to develop an idea and carry it out with the creation of a new business. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
51.
97 p, 2.8 MB La comunicació de crisi a les empreses : anàlisi del cas Mercadona / Amat Loshuertos, Óscar ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com objectiu mostrar les estratègies comunicatives que va duu a terme Mercadona arran d'una crisi comunicativa amb el Banc d'Aliments de València. Mercadona va veure afectada la seva imatge a partir de l'emissió d'un reportatge al programa de televisió "Salvados" emès el 9 de desembre de 2012. [...]
Este trabajo tiene como objetivo mostrar las estrategias comunicativas que lleva a cabo Mercadona raíz de una crisis comunicativa con el Banc d'Aliments de Valencia. Mercadona vio afectada su imagen a partir de la emisión de un reportaje en el programa de televisión "Salvados" emitido el 9 de diciembre de 2012. [...]
This project aims to show the communication strategies Mercadona carried out following a crisis communication with the Banc d'Aliments of Valencia. Mercadona's image was damaged after a report was broadcasted on the television program "Salvados" the on 9th of December in 2012. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]
2 documents
52.
135 p, 1.8 MB Les crisis 2.0 : Nous models de comunicació / Guich Lozano, Aida ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han comportat grans canvis a les nostres vides, impactant també a les empreses. Els usuaris poden compartir opinions sobre el seu servei, opinions que poden esdevenir crisis. L'objectiu principal és establir un model analític que permeti avaluar l'efectivitat de la comunicació de l'empresa durant la crisi. [...]
Las redes sociales han comportado grandes cambios en nuestras vidas, impactando también en las empresas. Los usuarios pueden compartir opiniones sobre su servicio, opiniones que pueden provocar crisis. [...]
Social networks have brought changes in our lives, impacting also on companies. Users can share opinions about their service, opinions that can cause crisis. The main objective is to establish an analytical model to evaluate the effectiveness of the company's crisis communication. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
53.
98 p, 21.6 MB Diseño de un plan estratégico de comunicación digital para la Fundación Ginac de iniciativa social / Granado Gómez, Ana ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Tercer Sector Social es compon de totes aquelles organitzacions que treballen des de la proximitat per la promoció de la persona i la inclusió dels col·lectius vulnerables. No obstant això, en la majoria dels casos les tasques de gran valor altruista que realitzen queden en l'anonimat donat que els seus plans de comunicació són insuficients i, fins i tot, inexistents. [...]
El Tercer Sector Social se compone de todas aquellas organizaciones que trabajan desde la cercanía para la promoción de la persona y la inclusión de los colectivos vulnerables. No obstante, en la mayoría de ocasiones las labores de gran valor altruista que realizan quedan en el anonimato dado que sus planes de comunicación son insuficientes e, incluso inexistentes. [...]
The Third Social Sector is composed of organizations that work for the promotion of the person and the inclusion of vulnerable groups. However, normally their altruistic jobs remain anonymous because their communications plans are insufficient and even nonexistent. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
54.
82 p, 2.0 MB Pla de comunicació per a la fundació Le Cadó contra el càncer de mama / Font de Mora Monferrer, Laia ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les pàgines d'aquest projecte es pot trobar tant una anàlisi exhaustiva de la fundació Le Cadó i la seva comunicació actual, com un pla de comunicació que pretén fer-la créixer. L'objectiu d'aquest pla de comunicació, que es presenta, és ajudar a millorar la comunicació externa d'una institució, sense ànim de lucre, creada l'únic fi de recaptar fons per a la investigació del càncer de mama. [...]
En las páginas de este proyecto se puede encontrar tanto un análisis exhaustivo de la fundación Le Cadó y su comunicación actual, como un plan de comunicación que pretende hacerla crecer. El objetivo del plan de comunicación, que se presenta, es ayudar a mejorar la comunicación externa de una institución, sin ánimo de lucro, creada con el único fin de recaudar fondos para la investigación del cáncer de mama. [...]
In the pages of this project it is possible to find an in-depth analysis of the foundation Le Cadó and its current communication, as well as a communication plan that tries to improve it. The aim of the communication plan is to help improve the external communication of an institution, without lucre fortitude, created with the aim of collecting funds for the investigation of breast cancer. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
55.
105 p, 16.2 MB La gestión de la comunicación corporativa en situaciones de crisis : estudio de caso : Nestlé y el uso de aceite de palma / Ferrer Estévez, Lorena ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de final de grau neix amb el propòsit d'estudiar les principals teories que aborden el concepte de la comunicació corporativa i la seva aplicació i gestió en situacions de crisis amb l'objectiu d'analitzar un cas real. [...]
El presente trabajo de final de grado nace con el propósito de estudiar las principales teorías que abordan el concepto de la comunicación corporativa y su aplicación y gestión en situaciones de crisis con el objetivo de analizar un caso real. [...]
This degree final project was created with the purpose of studying the main theories that approach the concept of the corporate communication and its application and management in crisis situations with the objective of analyzing a real case. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
56.
231 p, 2.0 MB Global, local and glocal brands in emerging markets : sources of brand value and brand purchase likelihood / López Lomelí, Miguel Angel ; Llonch i Andreu, Joan, dir. ; Gómez Villanueva, Jorge E., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
Esta tesis doctoral tiene como objetivo dar respuesta a tres preguntas principales de investigación: RQ (1) ¿Cuáles son los antecedentes que aumentan la probabilidad de compra de marca local en mercados emergentes (EMS), existen factores específicos para las marcas de alimentos y las marcas de prendas de vestir? RQ (2) ¿Cómo se pueden clasificar las marcas presentes en el mercado en Global, Local y Glocal con base en las percepciones del consumidor, son los resultados de estas categorizaciones basadas en el consumidor similares a las categorizaciones que están basadas en criterios objetivos? RQ (3) ¿Es la relación entre los antecedentes previamente identificados y la probabilidad de compra de marca similar para las marcas globales, locales y glocales que compiten en la misma categoría, o son diferentes para cada tipo de marca? Se ha identificado que existe un vacío en la literatura con respecto a estas preguntas y este trabajo de investigación tiene como objetivo aportar conocimientos sobre estas relaciones. [...]
This doctoral dissertation aims to address three main Research Questions: RQ (1) What are the antecedents that enhance local brand purchase likelihood in emerging markets (EMs), and are there specific factors for food and clothing brands? RQ (2) How can brands present in the market be classified into Global, Local and Glocal based on consumer perceptions, and are the results of these consumer-based categorisations similar to the categorisations based on objective criteria? RQ (3) Is the relationship between previously-identified brand antecedents and brand-purchase likelihood similar for global, local and glocal brands competing in the same category, or different for each type of brand? A gap in the literature has been identified regarding these questions and this research work aims to provide insights into these relationships. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
57.
61 p, 1.7 MB Gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis : Estudio de caso: la crisis de emisiones de Volkswagen explicada por los medios de comunicación / Ezquerro Baraibar, Irene ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén fer un recorregut per les principals teories al voltant de la gestió de la comunicació empresarial en situacions de crisis per, finalment, analitzar el cas concret de la crisis d'emissions de Volkswagen. [...]
Este trabajo pretende hacer un recorrido por las principales teorías acerca de la gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis para finalmente analizar el caso concreto de la crisis de emisiones de Volkswagen. [...]
The aim of this work is to go through the main theories about the management company communication in crisis situations so that we can analyze the crisis of exhaust gases emissions of Volkswagen. Therefore, we consider the strategies followed by the German company, as well as the impact of the above mentioned crisis on its reputation.

2016
Grau en Periodisme [971]  
58.
524 p, 5.8 MB La gestión de la responsabilidad social corporativa : el caso Unilever España / Barrio Fraile, Estrella ; Morales Serrano, Francisca, dir. ; Enrique, Ana Mª, (Ana María) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En los últimos años hemos visto que, tanto en nuestro país como a nivel internacional, han salido a la luz escándalos empresariales que han provocado una creciente desconfianza de la ciudadanía hacia las empresas. [...]
In the last years we have seen that, in our country and at international level as well, some corporate scandals has raised-up, which has created an up-growing lack of confidence from the citizenship towards corporations. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
59.
129 p, 3.5 MB La comunicació de crisi com a eina de transformació de la imatge institucional : el Cas Palau / Bellot Sáez, Adrià ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball s'estructura a partir del procés comunicatiu emprat pel Departament de Comunicació del Palau de la Música per tal de pal·liar la seva crisi institucional iniciada l'estiu del 2009, arran del greu cas de corrupció denominat 'Cas Palau'. [...]
El presente trabajo se estructura a partir del proceso comunicativo efectuado por el Departamento de Comunicación del Palau de la Música para afrontar su crisis institucional iniciada en 2009, como consecuencia del grave caso de corrupción denominado "Caso Palau". [...]
This work is based in the communicative process executed by the Palau de la Música Department of Communication to trace its institutional crisis that began in 2009 as a consequence of a serious corruption case called "The Palau issue". [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 66 registres trobats   inicianterior50 - 59següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.