Documents de recerca

Documents de recerca 78 registres trobats  inicianterior57 - 66següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
57.
133 p, 2.6 MB Estrategias de comunicación en las marcas fast fashion / Miguel Santos, Irene ; Saint-Germain Nadal, Miriam de ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des de la seva irrupció als anys 90, la moda ràpida s'ha fet amb el domini del sector, implantant cicles productius curts i noves col·leccions constantment. A partir de llavors, aquest model de negoci ha revolucionat la indústria de la moda, influint de ple en les tradicionals estratègies de comunicació del sector. [...]
Desde su irrupción en los años 90, la moda rápida se ha hecho con el dominio del sector, implantando ciclos productivos cortos y nuevas colecciones constantemente. A partir de entonces, este modelo de negocio ha revolucionado la industria de la moda, influyendo de lleno en las tradicionales estrategias de comunicación del sector. [...]
Since its birth in the 1990s, fast fashion has taken control of the fashion sector, introducing short production cycles and constantly renewed collections. From that point on, this business model has revolutionized the fashion industry by fully influencing the traditional communication strategies of the sector. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
58.
63 p, 3.2 MB Departamento de Comunicación para Cabau Hotels / Mehlbaum Reixach, Laia ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un departament de comunicació per Cabau Hotels, una cadena hotelera d'origen mallorquí que compta amb 6 hotels, 1 restaurant i 1 bar, repartits entre Balears i Canàries. [...]
Este proyecto consiste en la creación de un departamento de comunicación para Cabau Hotels, una cadena hotelera de origen mallorquín que cuenta con 6 hoteles, 1 restaurante y 1 bar, repartidos entre Baleares y Canarias. [...]
This project consists of the creation of a communication department for Cabau Hotels, a hotel chain of Mallorcan origin that has 6 hotels, 1 restaurant and 1 bar, distributed between the Balearic and the Canary Islands. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
59.
91 p, 4.7 MB B.Unique : creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda / Medina Trujillo, Andrea ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball és el pla empresarial d'una agència de comunicació especialitzada en moda. Aquest detalla tots els aspectes que cal tenir en compte per la creació d'una agència de comunicació, a més de realitzar un estudi exhaustiu del mercat en el qual es pretén introduir.
El presente trabajo es un plan empresarial de una agencia de comunicación especializada en moda. Éste detalla todos los aspectos que se deben tener en cuenta para la creación de una agencia de comunicación, además de realizar un estudio exhaustivo del mercado en el cual pretende introducirse.
This is the business plan of a communication agency specialised in fashion. It tells in detail all the aspects that you must keep in mind for the creation of a communication agency, as well as it realises an exhaustive study of the market in which it pretends to introduce itself.

2017
Grau en Periodisme [971]  
60.
135 p, 1.8 MB Les crisis 2.0 : Nous models de comunicació / Guich Lozano, Aida ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han comportat grans canvis a les nostres vides, impactant també a les empreses. Els usuaris poden compartir opinions sobre el seu servei, opinions que poden esdevenir crisis. L'objectiu principal és establir un model analític que permeti avaluar l'efectivitat de la comunicació de l'empresa durant la crisi. [...]
Las redes sociales han comportado grandes cambios en nuestras vidas, impactando también en las empresas. Los usuarios pueden compartir opiniones sobre su servicio, opiniones que pueden provocar crisis. [...]
Social networks have brought changes in our lives, impacting also on companies. Users can share opinions about their service, opinions that can cause crisis. The main objective is to establish an analytical model to evaluate the effectiveness of the company's crisis communication. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
61.
98 p, 21.6 MB Diseño de un plan estratégico de comunicación digital para la Fundación Ginac de iniciativa social / Granado Gómez, Ana ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Tercer Sector Social es compon de totes aquelles organitzacions que treballen des de la proximitat per la promoció de la persona i la inclusió dels col·lectius vulnerables. No obstant això, en la majoria dels casos les tasques de gran valor altruista que realitzen queden en l'anonimat donat que els seus plans de comunicació són insuficients i, fins i tot, inexistents. [...]
El Tercer Sector Social se compone de todas aquellas organizaciones que trabajan desde la cercanía para la promoción de la persona y la inclusión de los colectivos vulnerables. No obstante, en la mayoría de ocasiones las labores de gran valor altruista que realizan quedan en el anonimato dado que sus planes de comunicación son insuficientes e, incluso inexistentes. [...]
The Third Social Sector is composed of organizations that work for the promotion of the person and the inclusion of vulnerable groups. However, normally their altruistic jobs remain anonymous because their communications plans are insufficient and even nonexistent. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
62.
82 p, 2.0 MB Pla de comunicació per a la fundació Le Cadó contra el càncer de mama / Font de Mora Monferrer, Laia ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les pàgines d'aquest projecte es pot trobar tant una anàlisi exhaustiva de la fundació Le Cadó i la seva comunicació actual, com un pla de comunicació que pretén fer-la créixer. L'objectiu d'aquest pla de comunicació, que es presenta, és ajudar a millorar la comunicació externa d'una institució, sense ànim de lucre, creada l'únic fi de recaptar fons per a la investigació del càncer de mama. [...]
En las páginas de este proyecto se puede encontrar tanto un análisis exhaustivo de la fundación Le Cadó y su comunicación actual, como un plan de comunicación que pretende hacerla crecer. El objetivo del plan de comunicación, que se presenta, es ayudar a mejorar la comunicación externa de una institución, sin ánimo de lucro, creada con el único fin de recaudar fondos para la investigación del cáncer de mama. [...]
In the pages of this project it is possible to find an in-depth analysis of the foundation Le Cadó and its current communication, as well as a communication plan that tries to improve it. The aim of the communication plan is to help improve the external communication of an institution, without lucre fortitude, created with the aim of collecting funds for the investigation of breast cancer. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
63.
105 p, 16.2 MB La gestión de la comunicación corporativa en situaciones de crisis : estudio de caso : Nestlé y el uso de aceite de palma / Ferrer Estévez, Lorena ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de final de grau neix amb el propòsit d'estudiar les principals teories que aborden el concepte de la comunicació corporativa i la seva aplicació i gestió en situacions de crisis amb l'objectiu d'analitzar un cas real. [...]
El presente trabajo de final de grado nace con el propósito de estudiar las principales teorías que abordan el concepto de la comunicación corporativa y su aplicación y gestión en situaciones de crisis con el objetivo de analizar un caso real. [...]
This degree final project was created with the purpose of studying the main theories that approach the concept of the corporate communication and its application and management in crisis situations with the objective of analyzing a real case. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
64.
71 p, 2.5 MB Proposta d'una TV online i un bloc digital sobre el Girona FC : amunt Girona / Monterroso Aranda, Juan Luis ; Cruz Masagué, Joel ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte empresarial de comunicació que consisteix en oferir dos productes diferents: un bloc digital i una televisió en línia. Aquests dos productes ofereixen continguts relacionats amb la informació sobre el club de futbol català Girona FC. [...]
Proyecto empresarial de comunicación que consiste en ofrecer dos productos diferentes: un bloque digital y una televisión en línea. Estos dos productos ofrecen contenidos relacionados con la información sobre el club de fútbol catalán Girona FC. [...]
Communication business project that consists in offering two different products: a digital blog and an online television. Both products offer contents about the information about the Catalan football club 'Girona FC'. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
65.
108 p, 5.1 MB EventSO : organización de eventos solidarios para entidades sociales sin ánimo de lucro / Carqueijeda Molinillo, Úrsula ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
EventSO és una empresa organitzadora d'esdeveniments destinats a entitats socials que són membres de la Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. El seu esperit i filosofia pretén conscienciar i sensibilitzar la població de les problemàtiques reals presents a la societat. [...]
EventSO es una empresa organizadora de eventos destinados a entidades sociales que son miembros de la Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. Su espíritu y filosofía pretende concienciar y sensibilizar a la población de las problemáticas reales presentes en la sociedad. [...]
EventSO is an event organising company for social entities who are members of Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. Its spirit and philosophy aims to make the population aware of the real problems present in society. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
66.
138 p, 2.9 MB La coherencia y la eficacia comunicativas en las redes sociales como elementos de contraste clave entre la imagen intencional y la imagen percibida de un club de fútbol de élite : el uso de Facebook por parte del RCD Espanyol / Carbonell Vivancos, Anna ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l'objectiu de determinar si la imatge intencional del club de futbol Reial Club Deportiu Espanyol s'ajusta amb la imatge percebuda que té un dels seus stakeholders: els seus seguidors. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de determinar si la imagen intencional del club de fútbol Real Club Deportivo Espanyol se ajusta con la imagen percibida que tiene uno de sus stakeholders: sus seguidores. [...]
The present investigation aims to determine if the football club Real Club Deportivo Espanyol's intentional image corresponds to the perceived image that has one of their stakeholders: their fans. To carry out the study, we examine the club's external communication through the posts posted on its official Facebook page.

2017
Grau en Periodisme [971]
3 documents

Documents de recerca : 78 registres trobats   inicianterior57 - 66següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.