Documents de recerca

Documents de recerca 1,243 registres trobats  inicianterior573 - 582següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
573.
320 p, 18.5 MB Anàlisi crític de la cobertura d'articles d'opinió del procés per part dels autors participants en tertúlies de TV3 / Miralpeix Druguet, Cristina ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació es basa en l'anàlisi crític dels articles d'opinió publicats del 20 de setembre al 21 de desembre pels autors que van participar en les tertúlies de TV3 sobre el procés independentista. [...]
Este trabajo de investigación se basa en el análisis crítico de los artículos de opinión publicados del 20 de septiembre al 21 de diciembre por los autores que participaron en las tertulias de TV3 sobre el proceso independentista. [...]
This research is based on the critical analysis of the opinion articles published since September 20 until December 21 by the authors who participated in the TV3 talks about the independence movement. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
574.
54 p, 5.2 MB El tractament de les dones polítiques a la premsa : el cas d'Inés Arrimadas i Anna Gabriel a La Vanguardia entre 2015 i 2017 / Milà Solé, Aina ; Rull Ribó, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La premsa ha perpetuat i segueix perpetuant rols establerts i tradicionals de gènere. Els homes ocupen, encara, la majoria de titulars de temes com la política, l'economia o l'esport i les dones queden relegades a les seccions de societat i protagonitzen, allò que té a veure amb la seva vida privada. [...]
La prensa ha perpetuado i sigue perpetuando roles establecidos y tradicionales de género. Los hombres ocupan, aún, la mayoría de titulares de temas como la política, la economía o el deporte y las mujeres quedan relegadas a las secciones de sociedad y protagonizan, aquello que tiene que ver con su vida privada. [...]
The press perpetuated and still perpetuates established and traditional gender roles. Men occupy, still, the majority of headlines regarding subjects such as politics, economics, or sports and women remain relegated in sections of society, and they are the protagonists of that which regards their private lives. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
3 documents
575.
118 p, 2.1 MB Terra amarga : ideació i creació d'un guió de ficció a partir d'una recerca històrica sobre l'Agrupació Guerrillera de Llevant i Aragó / Messeguer Ferré, Núria ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra amb la ideació i la creació d'un guió de ficció a partir d'una extensa recerca històrica sobre l'Agrupació Guerrillera de Llevant i Aragó a la comarca del Maestrat. Tota la información relativa a la ambientació está inclosa en els apartats de la Bíblia i del Context històric, els quals complementen el guió. [...]
Este trabajo es la creación y la ideación de un guión ficcional, a partir de un estudio sobre la Agrupación Guerrillera de Levante y Aragón en la comarca del Maestrazgo. Conocimientos aportados en la Bíblia y en el Contexto histórico complementan el guión. [...]
This project represents the creation and the conception of a fictional script based on the historical research about the "Agrupación Guerrillera de Levante y Aragón" in the Maestrazgo province. This information is included in the "Bible" and "Historic background" parts, that complement the script. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
576.
82 p, 2.4 MB Gestión de la comunicación de crisis en organizaciones humanitarias : el caso de Cruz Roja Cataluña / Merlos Gómez, Enric ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en plantejar com es gestionen les comunicacions internes i externes a la Creu Roja de Catalunya en situacions de crisi. Les accions de comunicació que es duen a terme en situacions conflictives varien en funció de l'origen i per això s'han d'esbrinar quines són les diferents eines i estratègies que se segueixen a una organització humanitària com la Creu Roja per poder analitzar com es porta a terme la resolució de crisi comunicatives.
Consiste en plantear cómo se gestionan las comunicaciones internas y externas a la Cruz Roja de Cataluña en situaciones de crisis. Las acciones de comunicación que se llevan a cabo en situaciones conflictivas varían en función del origen y por ello se debe averiguar cuáles son las diferentes herramientas y estrategias que se siguen en una organización humanitaria como Cruz Roja para poder analizar cómo se lleva a cabo la resolución de crisis comunicativas.
It consists of considering how to manage internal and external communications to the Catalan Red Cross in crisis situations. The communication actions that are carried out in conflict situations vary according to their origin and for this reason its needed to find out the different tools and strategies that are followed by a humanitarian organisation such as the Red Cross in order to analyse how communication crisis resolution is carried out.

2018
Grau en Periodisme [971]  
577.
62 p, 4.6 MB El matrimonio homosexual en las portadas de los periódicos españoles (2003-2013). Un análisis de las portadas del ABC, El Mundo, El País, El Periódico y La Vanguardia / Mérida Barrero, Christian ; Murciano, Marcial, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un analisi de portades relatives al matrimoni homosexual/matrimoni gay en cinc diaris generalistes d'Espanya -ABC, El Mundo, El País, El Periódico i La Vanguardia- entre el 2003 i el 2013. Especialment, es centra en portades de dues dates: les del 3 de juliol de 2005, corresponents a la celebració de l'entrada en vigor de la llei de matrimoni homosexual, i les del 7 de novembre de 2012, corresponents a la resolució del recurs d'inconstitucionalitat del Tribunal Constitucional.
Un análisis de portadas relativas al matrimonio homosexual/matrimonio gay en cinco diarios generalistas de España -ABC, El Mundo, El País, El Periódico y La Vanguardia- entre el 2003 i el 2013. Especialmente, se centra en portadas de dos fechas: las del 3 de julio de 2005, correspondientes a la celebración de la entrada en vigor de la ley de matrimonio homosexual, y las del 7 de noviembre, correspondientes a la resolución del recurso de inconstitucionalidad del Tribunal Constitucional.
An analysis of covers related to gay marriage in general newspapers of Spain -ABC, El Mundo, El País, El Periódico and La Vanguardia- between years 2003 and 2013. Especially, focused on covers of two specific dates: those of July 3, 2005, corresponding to the celebration of the entry into force of the homosexual marriage law, and those of November 7, corresponding to the resolution of the unconstitutionality appeal of the Constitutional Court.

2018
Grau en Periodisme [971]  
578.
123 p, 4.1 MB CIMALF (Comunicación e Información Mediática Adaptada a la Lectura Fácil) / Méndez Jiménez, Javier ; Pérez-Quintanilla, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
CIMALF és un mitjà de comunicació, de format digital, adaptat per a les persones amb discapacitat o dificultat lectora i de comprensió. Aquest projecte empresarial inclou la Lectura Fàcil (LF), una tipologia d'adaptació textual que permet la comprensió dels textos i la seva lectura, a través d'uns mecanismes determinats. [...]
CIMALF es un medio de comunicación, de formato digital, adaptado para las personas con discapacidad o dificultad lectora y de comprensión. Este proyecto empresarial incluye la Lectura Fácil (LF), una tipología de adaptación textual que permite la comprensión de los textos y su lectura, a través de unos mecanismos determinados. [...]
CIMALF is a mass media, digital format, adapted for people with disabilities or reading difficulties and comprehending. This business project includes "Easy-to-Read", a typology of textual adaptation that allows the understanding of texts, through certain mechanisms. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
579.
74 p, 4.8 MB Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá / Melero López, Adriana ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. [...]
Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. [...]
Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
580.
47 p, 2.9 MB Las narrativas de Twitter sobre violencia machista / Matiushkov Badia, Tatiana ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació es basa en la narrativa contra la violencia masclista que es va generar a Twitter els mesos previs a la jornada del 8 de març. S'analitzen els continguts tenint en compte qui els genera, quin tipus de missatges circulen i amb quins hashtags s'articulen els debats i diàlegs. [...]
La investigación se basa en la narrativa contra la violencia machista que se generó en Twitter los meses previos a la jornada del 8 de Marzo. Se analizan los contenidos teniendo en cuenta quien los genera, qué tipo de mensajes circulan y con qué hashtags se articulan los debates y diálogos. [...]
The investigation is based in the narrative against male violence generated on Twitter the months before May 8th. Contents are analised regarding who generates them, wich kind of messages circulate and which hashtags articulate its debates and dialogues. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
581.
133 p, 4.9 MB La representación de África Subsahariana en los docu-realities de viajes : análisis del contenido televisivo de Callejeros Viajeros y Españoles en el mundo / Mateo Peralta, Alba ; Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una anàlisi del contingut televisiu emès en els docu-realities de viatges "Callejeros Viajeros" i "Españoles en el mundo" sobre la informació que difonen respecte als països de l'África Subsahariana. [...]
El presente Trabajo de Fin de Grado es un análisis del contenido televisivo emitido en los docu-realities de viajes "Callejeros Viajeros" y "Españoles en el mundo" sobre la información que difunden respecto a los países de África Subsahariana. [...]
The present work is an analysis of the television content broadcast in the spanish docu-realities "Callejeros Viajeros" and "Españoles en el mundo" on the information they disseminate regarding the countries of Sub Saharan Africa. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
582.
67 p, 2.2 MB Anàlisi quantitativa i qualitativa del tractament informatiu de la immigració irregular a Espanya / Mas Pastor, Martí ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi basada en les informacions que apareixen en els 3 diaris madrilenys amb més difusió sobre la immigració irregular a Espanya. L'anàlisi té com a objectiu determinar el posicionament ideològic de la premsa espanyola respecte la immigració irregular. [...]
Análisis basado en las informaciones que aparecen en los 3 diarios madrileños con más difusión sobre la inmigración irregular en España. El análisis tiene como objetivo determinar el posicionamiento ideológico de la prensa española ante la inmigración irregular. [...]
Analysis based in the contents of the three most distributed newspapers that are also edited in Madrid related to irregular immigration. The analysis aims to determine the ideological positioning of the Spanish press regarding irregular immigration. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 1,243 registres trobats   inicianterior573 - 582següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.