Documents de recerca

Documents de recerca 69 registres trobats  anterior6 - 15següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
6.
2.4 MB Aplicación de un programa de RV como herramienta para el tratamiento de la ansiedad anticipatoria a sesiones de quimioterapia / Torres García, Ariadna ; Morcillo Serra, César, dir. ; Ramos-Quiroga, Josep Antoni, dir.
El diagnòstic de càncer de mama és una experiència altament estressant que afecta la salut mental dels pacients. S'estima que 1 de cada 8 dones espanyoles pot patir càncer de mama en algun moment de la seva vida i el diagnòstic és una experiència altament estressant que afecta la salut mental dels pacients. [...]
El diagnóstico de cáncer de mama es una experiencia altamente estresante que afecta la salud mental de las pacientes. Se estima que 1 de cada 8 mujeres españolas puede padecer cáncer de mama en algún momento de su vida y su diagnóstico es una experiencia altamente estresante que afecta a la salud mental de las pacientes. [...]
The diagnosis of breast cancer is a highly stressful experience that affects the mental health of patients. It is estimated that 1 in 8 Spanish women may suffer from breast cancer at some point in their lives and its diagnosis is a highly stressful experience that affects the mental health of patients. [...]

2022  
7.
11 p, 3.6 MB GlassFood: The holographic healthy smart recipe app / Moya Ruiz, Bruno ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This project integrates mixed reality, computer vision, and deep learning to develop an application for the Glassear headset, a cutting-edge entrepreneurial project. The aim of the application is to improve user health and encourage a culture of healthy eating. [...]
Aquest projecte integra realitat mixta, visió per ordinador i aprenentatge profund per desenvolupar una aplicació per al casc Glassear, un projecte emprenedor d'avantguarda. L'objectiu de l'aplicació és millorar la salut dels usuaris i fomentar una cultura d'alimentació saludable. [...]
Este proyecto integra realidad mixta, visión por ordenador y aprendizaje profundo para desarrollar una aplicación para el casco Glassear, un proyecto emprendedor de vanguardia. El objetivo de la aplicación es mejorar la salud de los usuarios y fomentar una cultura de alimentación saludable. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
24 p, 718.0 KB D4.2 How-to manual for the implementation of SO-CLOSE's digital storytelling tools / Dutceac-Segesten, Anamaria (Lunds Universitet)
A guide for future users in the implementation process of the SO-CLOSE tools.
2022 (SO-CLOSE)  
9.
24 p, 3.1 MB SO-CLOSE : Digital tools catalogue / Kasprowicz, Dominika (Villa Decius Association)
2022 (SO-CLOSE)  
10.
15 p, 5.6 MB Executive Summary. The Key Findings from The EVALUATE European Policy Experiment Project on The Impact of Virtual Exchange on Initial Teacher Education / The EVALUATE Group
This publication presents the key findings of the EVALUATE experimentation and its implications for the education of future teachers. The study found that engaging student teachers in structured online intercultural collaboration as part of their formal learning can contribute to the development of their digital-pedagogical, intercultural, and foreign language competences. [...]
Research-publishing.net, 2019 (Standalone Collection) - 10.14705/rpnet.2019.30.9782490057344  
11.
132 p, 6.5 MB Evaluating the impact of virtual exchange on initial teacher education : a European policy experiment / Baroni, Alice ; Dooly Owenby, Melinda ; Garcés García, Pilar ; Guth, Sarah ; Hauck, Mirjam ; Helm, Francesca ; Lewis, Tim ; Mueller-Hartmann, Andreas ; O'Dowd, Robert ; Rienties, Bart ; Rogaten, Jekaterina ; EVALUATE Project Group
Virtual exchange refers to education programmes in which constructive communication and interaction takes place between individuals or groups from different cultural backgrounds with the support of educators or facilitators. [...]
Research-publishing.net, 2019 - 10.14705/rpnet.2019.29.9782490057337  
12.
14 p, 1.8 MB La realidad virtual como metodología innovadora en el análisis de la vulnerabilidad relacional del barrio de Can Parera, Palau-solità i Plegamans / Carvajal Cano, Mónica ; Vicente Salar, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La realitat virtual és una tecnologia puntera que es troba actualment en desenvolupament. Els seus usos encara no han sigut completament explotats, però s'estan troban cada cop més utilitats. En aquest article s'explora l'us d'aquesta eina a l'àmbit social, particularment, per tal d'analitzar la vulnerabilitat realcional del barri de Can Parera, a Palau-solità i Plegamans. [...]
La realidad virtual es una tecnología puntera que se encuentra actualmente en pleno desarrollo. Sus usos todavía no han sido completamente explotados, pero se están encontrando cada vez más utilidades. [...]
Virtual reality is a cutting-edge technology that is currently in full development. Its uses have not yet been fully exploited, but more and more utilities are being found. This article explores the use of this tool in the social sphere, particularly to analyze the relational vulnerability of the neighborhood of Can Parera, in Palau-solità i Plegamans. [...]

2022
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
13.
135 p, 2.5 MB Analisis semantico de la comunicación biocibernética por medio del mapeo de patrones en ondas cerebrales / Salas Guerra, Cesar Rommel ; Vallverdú, Jordi, 1973-, dir.
Evidència científica planteja que els mecanismes oscil·latoris neurals tenen un paper primordial en funcions cognitives com l'aprenentatge, la memòria, l'activació sensorial i la percepció. Aquesta evidència suggereix que les oscil·lacions de banda alfa s'activen a regions corticals a través de múltiples sistemes sensorials, particularment quan aquestes regions estan involucrades en el processament d'informació irrellevant o distractora. [...]
Evidencia científica plantea que los mecanismos oscilatorios neurales desempeñan un papel primordial en funciones cognitivas como el aprendizaje, la memoria, la activación sensorial y percepción. [...]
Scientific evidence suggests that neural oscillatory mechanisms play a key role in cognitive functions such as learning, memory, sensory activation and perception. This evidence suggests that alpha-band oscillations are activated in cortical regions across multiple sensory systems, particularly when these regions are involved in the processing of irrelevant or distracting information. [...]

2022  
14.
43 p, 761.3 KB Tutoria entre iguals, virtual i sincrònica per a la millora de competències comunicatives en anglès i espanyol / Garriga Ràfols, Ivet ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En aquest treball es presenta el disseny i implementació d'una proposta educativa de tutoria entre iguals recíproca i sincrònica en un context virtual, que s'ha ideat per tal de millorar les competències comunicatives en anglès i espanyol. [...]
En este trabajo se presenta el diseño y la implementación de una propuesta educativa de tutoría entre iguales recíproca y sincrónica en un contexto virtual, que se ha ideado para mejorar las competencias comunicativas en inglés y español. [...]
This paper presents the design and implementation of an educational proposal on reciprocal and synchronous peer tutoring in a virtual context, which has been designed to improve communication competences in English and Spanish. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
15.
10 p, 6.6 MB Desenvolupament d'un videojoc multijugador en realitat virtual amb Unity / Ruiz Albiñana, Joan Lleonard ; Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc multijugador en linea en realitat virtual de gènere festa amb Unity i el llenguatge de programació C#. Un màxim de 4 jugadors es trobaran situats en una sala devant d'una taula cadascú, en aquestes taules trobaran tot el necessari per realitzar una serie de rondes temporitzades el mes rapid possible abans dels seus rivals. [...]
This project consists of the development of a multiplayer online video game in virtual reality of party genre in Unity and C# programming language. A maximum of 4 players will be placed on a room in front of a table each, on these tables They will find everything they need to do a series of timed rounds as fast as possible before their rivals. [...]
Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego multijugador en línea en realidad virtual del género fiesta con Unity y el lenguaje de programación C#. Un máximo de 4 jugadores se encontrarán situados en una sala delante de una mesa cada uno, en estas mesas encontraran todo lo necesario para realizar una serie de rondas temporizadas lo más rápido posible antes de sus rivales. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 69 registres trobats   anterior6 - 15següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.