Documents de recerca

Documents de recerca 240 registres trobats  inicianterior79 - 88següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
79.
86 p, 3.2 MB Transformació digital i gestió per processos / Amorós Soldevila, Xènia ; Piqué Huerta, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball es dissenya una metodologia per dur a terme un procés de transformació digital en empreses de traducció o organitzacions que tinguin un departament dedicat a la traducció. Per fer-ho, primerament s'identifica la situació actual del sector de la traducció, els seus factors de creixement, les tendències tecnològiques i les diferències entre les empreses grans, mitjanes i petites en el context econòmic actual; tot seguit, es defineix què s'entén per transformació digital i es proposa una mètrica per conèixer el nivell de digitalització en empreses de traducció. [...]
En este trabajo se diseña una metodología para llevar a cabo un proceso de transformación digital en empresas de traducción u organizaciones que tengan un departamento dedicado a la traducción. Para ello, en primer lugar, se identifica la situación actual del sector de la traducción, sus factores de crecimiento, las tendencias tecnológicas y las diferencias entre las empresas grandes, medianas y pequeñas en el contexto económico actual; seguidamente, se define qué se entiende por transformación digital y se propone una métrica para conocer el nivel de digitalización en empresas de traducción. [...]
This work designs a methodology to carry out a process of digital transformation in translation companies or organizations that have a translation department. To do this, we first identified the current situation of the translation sector, its growth factors, technological trends and the differences between large, medium and small companies in the current economic context; then, we defined what is meant by digital transformation and propose a metric to know the level of digitization in translation companies. [...]

2020
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]  
80.
11 p, 729.7 KB Xarxes socials per impulsar la recollida selectiva de residus / Lucín Landín, Steffy ; Font i Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Gabarrell Durany, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Barrena Gómez, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El present informe exposa els diferents tipus de recollida selectiva, i contextualitza la situació a Europa, Espanya i Catalunya, aportant xifres i mostrant aquelles ciutats o comarques on aquestes són més positives. [...]
This report sets out the different types of selective collection, and contextualises the situation in Europe, Spain and Catalonia, providing figures and showing those cities or counties where these are most positive. [...]

2021
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
81.
24 p, 1.9 MB Social impact of artificial intelligence in Europe / Gual de Torrella Pomar, Gerardo ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La Inteligencia Artificial (IA) puede ser una herramienta de gran ayuda para el crecimiento y desarrollo de la sociedad. Para conseguir un enfoque más cercano y una evolución más eficaz de esta tecnología, la Comision Europea ha creado la red AI DIH, la cual centra su visión en el soporte de las pymes y sector público para implementar la IA en las diferentes regiones de Europa, ayudando a reducir la brecha entre las grandes corporaciones especializadas. [...]
Artificial intelligence (AI) can be a very useful tool for the growth and development of society. To achieve a closer approach and a more effective evolution of this technology, the European Commission has created the AI DIH network, which focuses its vision on supporting SMEs and the public sector to implement AI in the different regions of Europe, helping to close the gap between large specialized corporations. [...]

2021
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
82.
140 p, 1.1 MB Essays on the digital divide / Sukphan, Jakkapong ; López Sintas, Jordi, dir. ; Lamberti, Giuseppe, dir.
Durant l'última dècada, Internet s'ha convertit en un aspecte crucial de les xarxes basades en les tecnologies de la informació i la comunicació, trencant les barreres de comunicació entre cultures en permetre l'accés a gairebé qualsevol servei a tot el món. [...]
Durante la última década, Internet se ha convertido en un aspecto crucial de las redes basadas en las tecnologías de la información y la comunicación, rompiendo las barreras de comunicación entre culturas al permitir el acceso a casi cualquier servicio en todo el mundo. [...]
Over the past decade, the internet has become a crucial aspect of networks based on the information and communication technologies, breaking down communication barriers between cultures by allowing access to almost any service worldwide. [...]

2021  
83.
62 p, 1.4 MB Comunicación de la RSC durante la crisis sanitaria de la Covid-19 en Twitter : el caso de las empresas más responsables del sector energético / Triano Morales, Raquel ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és conèixer com han comunicat la seva RSC les empreses més responsables del sector energètic durant la crisi sanitària de la Covid-19 a Twitter. Mitjançant una anàlisi de contingut, es van analitzar un total de 3146 missatges publicats durant el primer any de pandèmia. [...]
El objetivo de la presente investigación es conocer cómo han comunicado su RSC las empresas más responsables del sector energético durante la crisis sanitaria de la Covid-19 en Twitter. Mediante un análisis de contenido, se analizaron un total de 3146 mensajes publicados durante el primer año de pandemia. [...]
The objective of this research is to know how the most responsible companies in the energy sector have communicated their CSR during the Covid-19 health crisis on Twitter. Through a content analysis, a total of 3,146 messages published during the first year of the pandemic were analyzed. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
84.
117 p, 1.9 MB Audiències del segle XXI : noves maneres de conèixer-les i de complaure-les / Parayre Cañameras, Marc ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu conèixer quines són les audiències actuals del segle XXI i com els mitjans de comunicació, sobretot els diaris digitals, adapten o canvien els seus continguts i la seva narrativa per complaure-les. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conocer cuáles son las audiencias actuales del siglo XXI y como los medios de comunicación, sobre todo los diarios digitales, adaptan o cambian sus contenidos y su narrativa para complacerlas. [...]
This academic research aims to know the results of the current 21st century audiences and how the media, especially digital newspapers, adapt or change their content and narrative to please them. To achieve this, interviews have been conducted with audience managers from five different media outlets of the country.

2021
Grau en Periodisme [971]  
85.
101 p, 1.2 MB Indústries culturals i l'entorn digital a Catalunya : nous reptes? El cas del servei públic audiovisual / García Hernández, Paula ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat cultural i comunicatiu s'ha transformat amb l'entorn digital. Aquest estudi es planteja com a primer objectiu saber quins són els principals reptes que una part de les indústries culturals catalanes ha d'enfrontar en aquest entorn i, en segon terme, si els reptes són realment nous o no. [...]
El mercado cultural y comunicativo se ha transformado con el entorno digital. Este estudio se plantea como primero objetivo saber cuáles son los principales retos que una parte de las industrias culturales catalanas tiene que enfrentar en este entorno y, en segundo término, si los retos son realmente nuevos o no. [...]
The cultural and comunications market has been transformed with the digital environment. The first objective of this study is to find out what the main challenges are for some of the Catalan cultural industries to face in this environment and, secondly, whether the challenges are really new or not. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
86.
76 p, 4.5 MB Creació d'un magazín digital sobre reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics / Freixenet Manent, Gemma ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de la creació d'un projecte empresarial sobre un magazín digitals de reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics que expliquen històries que passen al nostre voltant, donant visibilitat a temàtiques d'actualitat i de no-actualitat. [...]
El proyecto trata de la creación de un proyecto empresarial sobre un magacín digital de reportajes audiovisuales, radiofónicos y fotográficos que cuentan historias que pasan a nuestro alrededor, dando visibilitadad a temáticas de actualidad y de no-actualidad. [...]
The project is about the creation of a business project of a digital magazine of audiovisual, radio and photograpic reports that tell stories that happen aroound us, giving visibility to current and non-current issues. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
87.
90 p, 829.6 KB Sexualización de menores en TikTok : ¿qué papel tienen las familias? / Flamit Úbeda, Ana Belén ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La sexualització infantil s'ha estés a noves plataformes com TikTok, una xarxa social emergent entre els més joves. L'objectiu de l'estudi és analitzar aquest fenomen i desenvolupar algunes recomanacions d'alfabetització digital per a les famílies. [...]
La sexualización infantil se ha extendido a nuevas plataformas como TikTok, una red social emergente entre los más jóvenes. El objetivo del estudio es analizar este fenómeno y desarrollar algunas recomendaciones de alfabetización digital para las familias. [...]
Child sexualization has spread to new platforms such as TikTok, an emerging social network among young people. The aim of the study is to analyze this phenomenon and develop some digital literacy recommendations for families. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
88.
96 p, 15.0 MB Plan de negocio de la revista de moda "Attico" / Corominas Rodríguez, Clàudia ; Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de negoci d'Attico, una revista, especialment de caràcter digital, que aporta una visió sofisticada a la dona moderna. Les seves pàgines estan plenes de moda, cultura, bellesa, viatges, art, últimes tendències . [...]
Este trabajo se basa en la creació de un plan de negocio de Attico, una revista, especialmente de crácter digital, que aporta una visión sofisticada a la mujer moderna. Sus páginas esán repletas de moda, cultura, belleza, viajes, arte, últimas tendèncias . [...]
This project is about the busines plan of Attico, a magazine, especially of a digital nature, that brings a sophisticated vision to modern women. Its pages are full of fashion, culture, beauty, travel, art, latest trends . [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 240 registres trobats   inicianterior79 - 88següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.