Research literature

Research literature 97 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
1.
27 p, 482.3 KB Sophie Hatter's unconventional Bildungsroman in Diana Wynne Jones's "Howl's Moving Castle" / Domínguez Jimenez, Alba ; Martín Alegre, Sara, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Children's literature is the forgotten genre nobody talks about, and having an old character as its protagonist breaks the traditionality of the genre and especially the traditionality of the subgenre of the Bildungsroman. [...]
La literatura infantil es un gènere oblidat del qual ningú en parla, i tenir una persona gran com a protagonista trenca amb la tradicionalitat del gènere i especialment del sub-gènere del Bildungsroman. [...]
La literatura infantil es un genero olvidado del que nadie habla, y tenir una persona mayor como protagonista rompe con la tradicionalidad del genero y especialmente del subgénero del Bildungsroman. [...]

2024
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
2.
98 p, 8.4 MB VoiceS. Integrated competences for European Teachers. Giving voice(s) to culture, identity and diversity in school networking / Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Villanueva Margalef, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
The needs and demands of the knowledge society, the introduction of the information technologies to the everydaylife as well as the globalisation of the labour market, have affected the nature and meaning of the learning and teaching processes and brought the need to guarantee to everybody the achievement of new key competences for their personal and social development. [...]
In a world that is becoming increasingly globalized, the voice of European Teachers needs to ring out loud and clear. European Teacher Competences and European Key Competences for Lifelong Learning are crucial for teachers, teacher trainers and researchers as key players in the future education of our children and European citizens. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona ; Voices of European Teachers, 2015  
3.
1.5 MB La identidad profesional a través de los incidentes críticos en la orientación y el asesoramiento educativo / Vargas Fajardo, Andrea del Pilar ; Cano Ortiz, Maria Isabel, dir. ; Monereo i Font, Carles, 1957-, dir.
Aquesta tesi descriu la identitat professional d'un grup d'assessors i d'orientadors educatius a través dels seus incidents crítics a Colòmbia. El primer estudi, titulat "Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos", explora els incidents crítics percebuts per un grup d'assessors acadèmics, perfils identitaris i experiències d'aprenentatge. [...]
La presente tesis describe la identidad profesional de un grupo de asesores y orientadores educativos a través de sus incidentes críticos en Colombia. El primer estudio, titulado "Incidentes críticos y perfiles identitarios de asesores académicos en Colombia: análisis de casos", explora los incidentes críticos percibidos por un grupo de asesores académicos, sus perfiles identitarios y experiencias de aprendizaje. [...]
This thesis describes the professional identity of a group of academic and school counsellors through their critical incidents in Colombia. The first study, entitled "Critical incidents and identity profiles of academic advisers in Colombia: case analysis", explores the critical incidents perceived by a group of academic counsellors, their identity profiles and learning experiences. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.

2023  
4.
85 p, 1.0 MB La identitat reflexiva de les docents d'Educació Infantil i Primària / Albella Gallego, Cristina ; Giralt Romeu, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La següent investigació té per finalitat descriure la competència reflexiva de diferents docents d'educació infantil i primària. Aquesta descripció es fa a partir dels incidents crítics que viuen a l'aula, els quals, els porten a engegar processos de reflexió que canvien la seua identitat docent; dels dispositius de reflexió que fan servir i dels nivells d'aprofundiment que desenvolupen. [...]
La siguiente investigación tiene por finalidad describir la competencia reflexiva de diferentes docentes de educación infantil y primaria. Esta descripción se hace a partir de los incidentes críticos que viven en el aula, los cuales, los llevan a poner en marcha procesos de reflexión que cambian su identidad docente; de los dipositivos de reflexión que usan y de los niveles de profundización que desarrollan. [...]
The following research aims to describe the reflexive competence of different teachers of primary and early childhood education. This description is based on the critical incidents that live in the classroom, which lead them to start reflection processes that change their teacher identity; the reflection devices they use and the levels of depth they develop. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Infantil [847]  
5.
31 p, 480.8 KB La Identitat siciliana en les novel·les d'Andrea Camilleri / Martínez Teixidor, Roger ; Martín López, Rebeca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball pretén indagar en com les novel·les de l'escriptor sicilià Andrea Camilleri reflecteixen la característica identitat dels habitant de l'illa, mostrada a través de diverses novel·les, personatges i situacions.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Humanitats [1139]  
6.
40 p, 895.2 KB "The person I was will always be the person I am" : The Axiom of Equality in Hanya Yanagihara's A Little Life / Vila Tortajada, Natàlia ; Owen, David 1962-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Trauma and identity complement each other constantly. Usually, the former compromises the latter, tweaking certain characteristics. In Hanya Yanagihara's A Little Life, Jude is victim to the trauma he endures, which will determine his life. [...]
El trauma i la identitat es complementen constantment. Normalment, el primer compromet el segon, modificant certes característiques. A Tan Poca Vida de Hanya Yanagihara, en Jude és víctima del trauma que pateix, el qual determinarà la seva vida. [...]
El trauma y la identidad se complementan constantemente. Normalmente, el primero complementa al segundo, modificando ciertas características. En Tan Poca Vida de Hanya Yanagihara, Jude es víctima del trauma que sufre, el cual determinará su vida. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
7.
2.7 MB El diálogo generativo en la formación del profesorado, una construcción continua de la identidad docente / Pabón Ponce, Karina ; Weise, Crista, dir.
Aquesta recerca pretén contribuir a la reflexió sobre els processos de formació contínua del professorat, a partir d'un enfocament constructivista que faciliti la participació i l'acció compromesa dels participants, i que per descomptat contribueixi al desenvolupament de la identitat del professorat universitari. [...]
Esta investigación pretende aportar a la reflexión, sobre los procesos de formación continua del profesorado, a partir de un enfoque constructivista que facilita la participación y actuación comprometida de los participantes, y que por supuesto contribuye al desarrollo de la identidad del docente universitario. [...]
Based on a constructivist methodology that promotes participant engagement and committed action and aids in the development of the university teacher's identity, this research aims to contribute to reflection on the processes of continuous teacher training. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.

2022  
8.
5.5 MB La deconstrucción de la identidad asociada a un trastorno mental / Rojo Pardo, Carmen ; Íñiguez Rueda, Lupicinio, dir. ; Moreno Gabriel, Eduard, dir.
Des d'una perspectiva discursiva, aquesta tesis per compendi d'articles té el propòsit de descriure la forma en la societat que adscribe a la persona diagnosticada d'un trastorn mental greu a diferents categories i com aquesta persona té la possibilitat de negociar, influir, resistir o rebel·lar-se. [...]
Desde una perspectiva discursiva, esta tesis por compendio de artículos tiene el propósito de describir la forma en que la sociedad adscribe a la persona diagnosticada de un trastorno mental severo a diferentes categorías y como esta persona tiene la posibilidad de negociar, influir, resistir o rebelarse a su permanencia en tales categorías. [...]
From a discursive perspective, this thesis by compendium of articles has the purpose of describing the way in which society ascribes the person diagnosed with a severe mental disorder to different categories and how this person has the possibility of negotiating, influencing, resisting or rebelling. [...]

2022  
9.
32 p, 2.0 MB D6.1 - LYNX - Website, project identity set, and communication plan / González-Conejero, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Varela Figueroa, Rebeca (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Teodoro, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
This document is the first version of deliverable D6. 1 "Website, project identity set, and communication plan" within work package 6: "Dissemination and exploitation" and task 6. 2: "Communication". [...]
2018 - 10.5281/zenodo.1233261  
10.
4.2 MB Espai i identitat a la literatura. la construcció d'espais limitats enfront la por a l'infinit : alguns episodis / Polls Carmona, Héctor ; Vilella, Eduard, dir.
És indubtable que entre l'espai i la subjectivitat s'ha establert una interrelació constant, ja des del moment en què aquesta última fou capaç de percebre i identificar l'horitzó espacial que s'obria davant seu. [...]
Es indudable que entre el espacio y la subjetividad se ha establecido una interrelación constante ya desde el instante en que esta última fue capaz de percibir e identificar este horizonte espacial que se abría ante ella. [...]
There is no doubt that a constant interrelationship has been established between space and subjectivity, since this last one has been abled to perceive and identify the spatial horizon that has opened in front of her. [...]

2022  

Research literature : 97 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.