Research literature

Research literature 408 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
241 p, 2.8 MB Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove / Coloma Purroy, Carla ; Jiménez Nieto, Mireia ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla.
Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan.
This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
275 p, 92.3 MB Rebranding y reposicionamiento de la Liga Femenina Endesa / Cantero Pujol, Irene ; Espelt Camps, André ; Fornaguera Mingueza, Anna ; Vinyals Mirabent, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per norma general, les competicions femenines de la majoria d'esports segueixen a un segon pla. Així doncs, aquest treball té l'objectiu de donar suport i impulsar la Lliga Femenina Endesa mitjançant l'elaboració d'una estratègia de branding que aconsegueixi reposicionar la competició aprofitant el seu 60 aniversari. [...]
Como norma general, las competiciones femeninas de la mayoría de los deportes siguen en un segundo plano. Así pues, este trabajo tiene como objetivo apoyar e impulsar la Liga Femenina Endesa mediante la elaboración de una estrategia de branding que consiga reposicionar la competición aprovechando su 60 aniversario. [...]
Generally, women's competitions in most sports are continuously pushed into the background. Therefore, this Final Degree Project aims to support and promote the Liga Femenina Endesa by developing a branding strategy to reposition the competition on its 60th anniversary. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
197 p, 16.4 MB Estratègia de rellançament de la revista Super Pop / Banyuls Garcia, Alícia ; Bataller i Quiñones, Aina ; Silvestre Anglada, Carla ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. [...]
El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. [...]
This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
14.
86 p, 9.9 MB Pla de comunicació pel Centre de Cultura Popular La Violeta / Anglada Vilardebò, Oriol ; Bogunyà Julià, Joan ; Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla de comunicació que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament l'activitat del Centre Cultural La Violeta al barri de Gràcia (Barcelona). El punt de partida del pla de comunicació és la problemàtica existent per arribar al públic jove i la diferenciació inexistent entre les diferents entitats que competeixen al mercat. [...]
Desarrollo de un plan de comunicación que recoja y defina las estrategias y acciones para comunicar adecuadamente la actividad delCentre Cultural La Violeta en el barrio de Gràcia (Barcelona). El punto de partida del plan de comunicación es la problemática existente para llegar al público joven y la diferenciación inexistente entre las diferentes entidades que compiten en el mercado. [...]
Anglès: The development of a communication plan that collects and defines the strategies and actions to adequately communicate the activity of the Centre Cultural La Violeta in the Gràcia neighborhood (Barcelona). [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
213 p, 73.8 MB Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical / Soto Mollfulleda, Laia ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...]
Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...]
This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
175 p, 26.3 MB Proposta d'organització del campionat de tardor 2023 de taekwondo de l'escola Artes Marciales MAC / Ruiz Pérez, Maria del Mar ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en l'organització i comunicació del campionat de taekwondo de 2023 de l'escola Artes Marciales MAC. Els campionats interescoles són competicions organitzades estacionalment en les quals participen els alumnes de les escoles MAC. [...]
El proyecto consiste en la organización y la comunicación del campeonato de taekwondo de 2023 de la escuela Ates Marciales MAC. LOS campeonatos interescuelas son competiciones organizadas estacionalmente en las que participan los alumnos de las escuelas MAC. [...]
The project consists of the organisation and communication of the 2023 taekwondo championship of Artes Marciales MAC, Inter-school championships are seasonally organised competitions in which MAC students from every school participate. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
130 p, 68.2 MB Rebranding de La Nit de Calafell : viajando al pasado para progresar en el futuro / Pujol Corrales, Núria ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Nit de Calafell és un bar familiar que va ser creat amb il·lusió fa un parell d'anys, però que no ha donat els resultats que els seus amos esperaven. A través d'aquesta proposta de rebranding, s'analitzen els possibles punts de millora del negoci, i es crea una nova proposta d'imatge corporativa i de funcionament per a la millora del seu rendiment.
La Nit de Calafell es un bar familiar que fue creado hace un par de años con ilusión, pero que no ha dado los resultados que sus dueños esperaban. A través de esta propuesta de rebranding, se analizan los posibles puntos de mejora del negocio, y se crea una nueva propuesta de imagen corporativa y de funcionamiento para la mejora de su rendimiento.
La Nit de Calafell is a family run bar that was created a few years ago, but that has not given the results that their owners expected. Through this rebranding proposal, possible improvement points are analized, and a new corporate image is proposed aswell as some changes in operation in order to improve the bar's efficiency.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
118 p, 6.5 MB El product placement en los videojuegos y su relevancia para el consumidor / Pareja Mariscal, Alba ; Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquest treball de fi de grau es pretén conèixer l'actitud i l'opinió que tenen els consumidors envers el product placement en els videojocs. Els mitjans publicitaris i la forma de fer publicitat evoluciona a mesura que passa el temps, i que la mateixa societat i tecnologia avança. [...]
Con este trabajo de fin de grado se pretende conocer la actitud y la opinión que tienen los consumidores hacia el product placement en los videojuegos. Los medios publicitarios y la forma de hacer publicidad evoluciona a medida que pasa el tiempo, y que la propia sociedad y tecnología avanza. [...]
This end-of-degree project aims to know the attitude and opinion that consumers have towards product placement in videogames. The advertising media and the way of advertising evolves as time passes, and society and technology itself make progress. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
115 p, 18.1 MB New adult : el futuro de la literatura en las nuevas generaciones / Molina Rodríguez, María ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els joves adults d'avui en dia ja no són com ho eren les generacions anteriors a la seva edat. Per això, els seus hàbits de lectura i consum literari són molt diferents. El New Adult és un gènere per i per a ells. [...]
Los jóvenes adultos de hoy en día ya no son como lo eran las generaciones anteriores a su edad. Por eso, sus hábitos de lectura y consumo literario son muy diferentes. El New Adult es un género por y para ellos. [...]
The young adults of today are no longer like the previous generations at their age. Therefore, their reading habits and literary consumption are very different. New Adult is a genre for and by them. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
95 p, 13.4 MB Publicitat a la ràdio local : passat, present i futur / Manresa Català, Ot ; Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La radio local depèn, en gran mesura econòmica, per la publicitat. Amb poques dades d'audiència fiables, poc abast de radiofreqüència i d'oients, les emissores no son grans captadors de publicitat. [...]
La radio local depende, en gran medida económica, por la publicidad. Con pocos datos de audiencia fiables, poco alcance de radiofrecuencia y oyentes, las emisoras no son grandes captadores de publicidad. [...]
Local radio depends, to a large extent economically, on advertising. With not many reliable audience data, short radio frequency reach and listeners, broadcasters are not great collectors of advertising. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 408 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.