Research literature

Research literature 66 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
96 p, 17.0 MB Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola / López Chavarria, Marc ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. [...]
La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. [...]
The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
13 documents
12.
71 p, 2.1 MB La comunicación interna como herramienta para optimizar los procesos corporativos : el caso de IKEA Badalona / Jiménez Vega, Carlos ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén analitzar els processos de comunicació entre treballadors que es duen a terme a IKEA Badalona amb l'objectiu de fer una valoració de l'eficiència del pla comunicatiu intern de l'organització i de la seva capacitat per a diferenciar-se de les empreses de la competència. [...]
El presente estudio pretende analizar los procesos de comunicación entre trabajadores que tienen lugar en IKEA Badalona con el objetivo de hacer una valoración de la eficiencia del plan comunicativo interno de la organización y de su capacidad para diferenciarse de las empresas de la competencia. [...]
This study aims to analyze the communication processes between workers that take place in IKEA Badalona with the aim of making an assessment of the efficiency of the internal communicative plan of the organization and its ability to differentiate itself from the competing companies. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
13.
90 p, 2.9 MB Elaboración de un plan de comunicación para un club de fútbol amateur : UCF Santa Perpetua / Hernández Murillo, Daniel ; Vila i Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte universitari centrat en millorar l'activitat comunicativa de la Unificación Club de Fútbol Santa Perpetua, entitat centenària que compta amb més de 35 equips. El resultat final es basa en la creació d'un pla de comunicació que ajudi a potenciar la imatge del club davant els seus públics.
Proyecto universitario centrado en mejorar la actividad comunicativa de la Unificación Club de Fútbol Santa Perpetua, entidad centenaria que cuenta con más de 35 equipos. El resultado final se basa en la creación de un plan de comunicación que ayude a potenciar la imagen del club frente a sus públicos.
University Project focused on improving the communicative activity of the Unificación Club de Fútbol Santa Perpetua, centenary association with more tan 35 football teams. The goal is to elaborate a communicative plan that helps to boost the image of the club with his fans.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
14.
170 p, 12.1 MB Unicowork : elaboració d'un portal web de promoció de l'alumnat universitari / Garcia Gil, Alba ; Murillo Llamas, Olga ; Maldonado López, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i posada en marxa d'un lloc web i del seu corresponent pla empresarial. El lloc web té com a finalitat promocionar els alumnes universitaris que estudien Ciències de la Comunicació davant els mitjans de comunicació. [...]
Creación y puesta en marcha de un sitio web y de su correspondiente plan empresarial. El sitio web tiene como finalidad promocionar los alumnos universitarios que estudian Ciencias de la Comunicación ante los medios. [...]
Creation and implementation of a website and its corresponding business plan. The website aims to promote university students studying Communication Sciences to the media. The content of which are the different journalistic pieces made during the degree and which, later, are not used in spite of their rigour. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
15.
80 p, 2.9 MB Creación de una empresa de comunicación audiovisual : la moda en un minuto / Gallego Payarols, Paula ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn digital en el que el consumidor busca informar-se de manera ràpida és interessant integrar el vídeo com a element comunicatiu. Aquest projecte consisteix en un pla empresarial per a la creació d'un mitjà de comunicació de moda basat en el vídeo màrqueting, produccions curtes que contenen les noticies de l'actualitat d'aquest sector. [...]
En un entorno digital en el que el consumidor busca informarse de manera rápida es interesante integrar el vídeo como elemento comunicativo. Este proyecto consiste en un plan empresarial para la creación de un medio de comunicación de moda basado en el vídeo marketing, producciones cortas que contienen las noticias de actualidad de este sector. [...]
In a digital environment in which the consumer looks for a quick way to inform themselves, it would be interesting to integrate a video as a communicative element. This project consists of a business plan to create a fashion media based on video marketing and short productions that will contain the most recent news in this sector. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
16.
84 p, 3.7 MB Vienedès, la nova bodega de vi del Penedès / Estruch Rovira, Joan ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla empresarial de la bodega Vienedès, empresa de vi situada a Sant Llorenç d'Hortons (Alt Penedès). Vienedès serà una Societat Limitada formada per 9 treballadors que oferirà un producte de qualitat, ja que se'n fa càrrec de tot el procés d'elaboració. [...]
Plan empresarial de la bodega Vienedès, empresa de vino situada en Sant Llorenç d'Hortons. Vienedès será una Sociedad Limitada formada por 9 trabajadores que ofrecerá un producto de calidad, ya que se hace cargo de todo el proceso de elaboración. [...]
Business plan of the Vienedès winery, wine company located in Sant Llorenç d'Hortons. Vienedès is going to be a Limited Society, formed by 9 workers, which aims to offer a quality product, as the elaboration process will be run by Vienedès itself. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
17.
126 p, 2.7 MB Plan empresarial de Food & Dessert : revista de gastronomía y repostería / Calvo Bizarro, Judith ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau desenvolupa un pla empresarial d'una nova revista. Food&Dessert és una revista de periodicitat mensual especialitzada en gastronomia i rebosteria. La publicació consta de les seccions d'actualitat, gastronomia, rebosteria, receptes i on menjar. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado desarrolla un plan empresarial de una nueva revista. Food&Dessert es una revista de periodicidad mensual especializada en gastronomía y repostería. La publicación consta de las secciones de actualidad, gastronomía, repostería, recetas y dónde comer. [...]
This Final Project puts into practice a business plan of a new magazine. Food&Dessert is a monthly publication magazine specialized in gastronomy and pastries. The publications consists in the sections of news, gastronomy, pastries, recipes and where to eat. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
18.
120 p, 4.8 MB La promoció de les startups de Barcelona en el sector traveltechi el leisure / Cajo Garcia, Sara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta és una recerca per observar les tendències en els canals emprats en la promoció de les startups del sector de viatges i oci a Barcelona, especialment en l'etapa inicial i analitzar la seva eficiència. [...]
El proyecto que se presenta es una investigación para observar las tendencias en canales empleados en la promoción de las startups del sector de viajes y ocio en Barcelona, especialmente en la etapa inicial y analizar su eficiencia. [...]
The presented project is an analysis of the techniques and channels employed in the promotion of travel and leisure startups in Barcelona, especially in the initial stage and analyze their efficiency. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
19.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
20.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d'experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d'aquesta; des de l'anàlisi del context i mercat, passant per l'estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d'accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 66 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.