Research literature

Research literature 13 records found  previous11 - 13  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
53 p, 582.0 KB La presa de decisions per consens a l'hort de l'escola primària en el context de la sequera a Catalunya, memòria de recerca / Rekondo, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El context de la recerca és un hort en l'àmbit de l'educació per la sostenibilitat en una escola pública d'infantil i primària, en la recerca però se centrarà en l'etapa de primària i concretament en el cicle mitjà i superior. [...]
2008  
12.
112 p, 433.4 KB Un entorno interactivo de aprendizaje con Cabri-actividades, aplicado a la enseñanza de la geometría en la E.S.O / Murillo Ramón, Jesús ; Fortuny, Josep M., (Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En la investigación que se presenta se analizan y clasifican las interacciones que se producen en el entorno interactivo de aprendizaje «ecosistema de aprendizaje de la Geometría», cuando los alumnos resuelven las tareas que se les proponen mediante el trabajo colaborativo, convirtiendo al alumno en el centro del proceso de aprendizaje y en sujeto activo de su formación. [...]
In the research, the interactions that take place in the interactive environmental learning process called «ecosystem of geometry learning» are analyzed and clasified, when the students solve the tasks which are proposed to them by means of the collaborative work, making the student the center of the learning process and so the active subject of his own training. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
4 documents
13.
230 p, 1.1 MB Tutoria entre iguals : processos cognitivorelacionals i anàlisi de la interactivitat en tutories fixes i recíproques / Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Monereo i Font, Carles, 1957-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
La tesi planteja tres objectius generals. En primer lloc, pretén contribuir a l'ordenació del marc conceptual entorn a l'aprenentatge entre iguals i, concretament a l'ús instruccional de la tutoria entre iguals. [...]
This thesis has three broad objectives. First, it aims to contribute to the organisation of the conceptual framework surrounding the process of peer learning and, specifically, to the instructional use of peer tutoring. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

Research literature : 13 records found   previous11 - 13  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.