Research literature

Research literature 17 records found  previous11 - 17  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
69 p, 1.5 MB Vídeos interactius de casaments / Arrebola Alcaraz, Laura ; Hernández Ávila, Noelia ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El servei que hem creat són els vídeos de casament interactius. Es tracta d'un producte inexistent i innovador que combina el treball tradicional del sector dels vídeos de noces amb l'aplicació de les noves tecnologies. [...]
El servicio que hemos creado son los vídeos de boda interactivos. Se trata de un producto inexistente e innovador que combina el trabajo tradicional del sector de los vídeos de boda con la aplicación de las nuevas tecnologías. [...]
The service that we have created is based on interactive wedding videos: a nonexistent and innovative product which combines the traditional work of wedding videos with the implementation of new technologies. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
12.
65 p, 3.3 MB Pla empresarial: creació de la revista multiplataforma "CatRunning" / Fernández Luque, Irene ; Fernández Sánchez, Ana ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"CatRunning" és una publicació multiplataforma de temàtica esportiva disponible de manera impresa, digital i amb aplicació mòbil dedicada a la febre del running, feta per a tots els corredors principiants de Catalunya. [...]
"CatRunning" es una publicación multiplataforma de temática deportiva disponible de manera impresa, digital i con aplicación móvil dedicada a la fiebre del running, hecha para todos los corredores principiantes de Cataluña. [...]
"CatRunning" is a multiplatform sport-themed publication availabe in print publishing, digital platform and mobile phone application dedicated to running fever, created for all beginner runners of Catalonia. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
13.
90 p, 3.4 MB Missió : trobar feina després de la universitat, creació d'un servei / Fuentes Picazo, Aida ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest és un treball de projecte en el que es crea un servei tipus borsa de treball. No obstant això té diferents característiques que el fan diferent: és un servei específic per estudiants de comunicació, apte per a membres de totes les universitats catalanes i que a més potencia les habilitats dels joves.
Este es un trabajo de proyecto en el que se crea un servicio tipo bolsa de trabajo. Sin embargo, tiene diferentes características que lo hacen distinto: es un servicio específico para estudiantes de comunicación, apto para miembros de todas las universidades catalanas y que además potencia las habilidades de los jóvenes.
This is a project essay in which a serviceis created. This service is like an employment agency but with some differences. This is an especific service for comunication students, suitable for members of the different catalan universities and, in addition, it improves people's skills.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
14.
277 p, 15.0 MB Formats radifònics "tot-notícies" a l'Estat Espanyol : naixement i consolidació de "Catalunya Informacio"(1992-1997) / Vidal i Juanola, Marc ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Fa 20 anys que la ràdio española gaudeix de la libertad informativa que li va ser negada durant la dictadura. En aquests 20 anys, l'evolució del macro-gènere información ens ha portat des de l'anomenat "boom de la ràdio informativa" fins al naixement, al nostre país, de les primeres emissores dedicades íntegrament a la información, en primer lloc, Catalunya Informació, i més tard, Radio 5 Todo Noticias.
El que pretenem amb aquest estudié s tractar del naixement i la consolidació del primer format radiofònic informatiu, un format sobre el qual no hi ha encara gaires referències bibliogràfiques.

2014  
15.
93 p, 2.6 MB Anàlisi quantitatiu de la paraula i de la imatge en els programes informatius de televisió. Estudi del cas de L'Informatiu de TVE a Catalunya (1983-2003) / Buhigas Cardó, Pere ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Televisió Espanyola va començar la producció de programes a Catalunya amb la inauguració del estudis de Miramar el dia 14 de juliol de1959. El primer programa emès des d'aquest centre va ser realitzat als jardins de l'edifici i presentat per José Luis Barcelona. [...]
2013
2 documents
16.
122 p, 9.9 MB La Ràdio espanyola en el context dels grups de comunicació : evolució de la indústria radiofònica 1924-1994 / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
5 documents
17.
307 p, 1.5 MB La Televisión digital en el hogar mexicano : domesticación y consumo de una innovación tecnológica / Pineda Garelli, José Luis ; Martí, Josep Maria, 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Como principal atractivo promocional de la televisión digital (TVD) suele señalarse que es una revolución tecnológica que transforma las formas de ver televisión, llevando la interactividad al hogar a través de la oferta de nuevos servicios de información. [...]
Digital television (DTV) is promoted as a technological revolution that transforms the ways of television viewing, bringing interactivity to the family home with the offer of new information services. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  

Research literature : 17 records found   previous11 - 17  jump to record:
See also: similar author names
7 Marti, J.
1 Marti, Joan-Daniel
25 Marti, Joel
1 Marti, Juan L.
7 Martí, J.
7 Martí, J.
8 Martí, J. M.
1 Martí, J.L.
9 Martí, Joaquim
9 Martí, Joaquím
1 Martí, Joaquín
25 Martí, Joel
25 Martí, Joel
6 Martí, Jordi
2 Martí, Josep
2 Martí, Josep Ma.
97 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Mª
1 Martí, Josep,
1 Martí, José Ignacio
1 Martí, José M.
25 Martí, Joël
1 Martí, Julià
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.