Research literature

Research literature 23 records found  previous11 - 20next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
31 p, 1.0 MB Els estils motivacionals de les mares marroquines, immigrants a Catalunya, en l'educació dels seus fills i filles. Una anàlisi comparativa entre capitals culturals / Vicens Yagüe, Sara ; Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es presenta, a continuació, un estudi qualitatiu, en què analitzem els estils motivacionals que les mares marroquines, residents a Catalunya, transmeten als seus fills i filles durant l'escolarització infantil i primària. [...]
We are going to present a qualitative study, where we analyse the motivational styles that the Moroccan mothers, resident in Catalonia, transmit to his children during the childhood and primary education. [...]

2017
Grau en Educació Infantil [847]  
12.
14 p, 519.9 KB Gamification tool for higher education / Menendez Buitrago, Juan ; Robles, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In this project I have developed a basic gamification web-based tool that helps teachers apply gamification elements to their courses activities and keep track of them in an easy way. The development is focused on the back-end features, mainly the database design and the relations between as many gamification elements as possible. [...]
En aquest projecte he desenvolupat una eina de gamificació basada en la web que ajudi els professors a aplicar conceptes de gamificació en les activitats de les seves assignatures i a fer un seguiment d'un manera senzilla. [...]
En este proyecto he desarrollado una herramienta de gamificación basada en la web que ayude a los profesores a aplicar conceptos de gamificación en las actividades de sus asignaturas y a hacer un seguimiento de una manera sencilla. [...]

2017-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
13.
38 p, 953.7 KB Foreign Language Acquisition : the Interrelationship between Motivation and Anxiety and its Effects on Learners / Ríos Ortiz, Laura ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation and anxiety are two of the many Individual Differences which may affect the acquisition of English as a foreign language. Although they have been vastly researched on separately, their interrelationship is not as clear. [...]
La motivació i la ansietat son dues de les diferències individuals que poden afectar l'adquisició de l'anglès com a llengua estrangera. Encara que les dues han estat molt estudiades per separat, la seva relació no és tan clara. [...]

2016
Grau en Estudis Anglesos [801]  
14.
10 p, 877.9 KB Plataforma de gamificació per educació superior / Bruno Sanchez, Gerard ; Robles, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest treball he après i aplicat conceptes de gamificació amb l'objectiu de desenvolupar una part important d'una plataforma de gamificació per educació superior, el TOP Enginyeria. La motivació d'aquest desenvolupament ha sigut el decrement de la nota mitjana dels estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica causat en part per la seva desmotivació. [...]
The aim on this project is to develop a gamification platform for college students in order to motivate them and increase their marks. During this period I have learned and applied gamification concepts to achieve this objectiuve and build this site. [...]
En este trabajo he aprendido y aplicado conceptos de gamificación con el objetivo de desarrollar una parte importante de una plataforma de gamificación para la educación superior, el TOP Enginyeria. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
15.
10 p, 827.3 KB Uso de la gamificación en la titulación de Ingeniería de la información : para la motivación educacional de los alumnos / Rios Sánchez, Noely Giulianna ; Robles, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La educación de estos días necesita dar un cambio radical a los métodos que se aplican en la enseñanza del estudiante. El intentar que los estudiantes se interesen por aquello que aprenden cada día, no es una tarea imposible. [...]
The education of these days need to radically change the methods used in teaching the student. Trying students to take an interest in what they learn each day , it is not an impossible task. If it is true , universities and any educational or teaching center to look great horizon the idea to become reality. [...]
L'educació d'aquests dies necessita donar un canvi radical als mètodes que s'apliquen en l'ensenyament de l'estudiant. El intentar que els estudiants s'interessin per allò que aprenen cada dia, no és una tasca impossible. [...]

2016-02-09
Enginyeria Informàtica [958]  
16.
53 p, 1.7 MB Come learning : emprenedoria i educació / Fuentes Silva, Belén ; Armengol Asparó, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball de fi de grau Come Learning ha estat un procés de creació d'una empresa creada a través de la vivència de les practiques universitàries. Com es podrà veure al llarg del treball, pretén combinar elements teòrics cursats en el grau de Pedagogia amb altres corresponents a un pla d'empresa, com poden ser el pla de màrqueting, el pla financer o el pla juridicofiscal, entre els més significatius. [...]
2015
Grau en Pedagogia [825]  
17.
34 p, 640.2 KB Language learning motivation : the L2 motivational self system and its relationship with learning achievement / Tort Calvo, Elisabet ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this paper was to find the relationship between the dimensions of the L2 Motivational Self System (Dörnyei, 2009) and language achievement, as well as to provide motivational learner types according to the theory. [...]
L'objectiu d'aquest treball va ser trobar la relació entre les dimensions del L2 Motivational Self System (Dörnyei, 2009) i l'aprenentatge de l'anglès, a més de mostrar tipus d'estudiants motivats d'acord amb la teoria. [...]

2015
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
18.
39 p, 1.0 MB The role of aptitude in FLL (Foreign Language Learning) at university / Bernad Sureda, Maria Antònia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores the role of aptitude in foreign language learners (FLLs) in language courses in a university setting and how the relationship between aptitude and course scores might be affected by the students' motivation, anxiety and learning strategies. [...]
En este trabajo se explora el papel de la aptitud en estudiantes de lenguas extranjeras en cursos de idiomas en un entorno universitario y cómo la relación entre las puntuaciones de aptitud y cursos podría verse afectada por la motivación, ansiedad y estrategias de aprendizaje de los estudiantes. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
19.
113 p, 1.9 MB La Influencia del Contexto Social sobre la Motivación de Entrenadores y Deportistas: Una visión desde la Teoría de la Autodeterminación / Alcaraz Garcia, Saül ; Viladrich, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Torregrossa, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Esta tesis está constituida como un compendio de cuatro publicaciones, y tiene como principal propósito analizar la influencia del contexto social sobre la experiencia deportiva de los entrenadores de formación y sus jugadores, bajo el marco teórico general de la Teoría de la Autodeterminación (Deci y Ryan, 1985, 2000). [...]
This thesis has been developed by a compendium of four publications. Grounded in self-determination theory (Deci & Ryan, 1985, 2000), the main goal of the present investigation is to study the influence of social environment on development coaches' and players' sport experiences. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
20.
9 p, 1.5 MB Plataforma de gamificació / Martín Maseda, Iván ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'ús de la mecànica del joc en els negocis és una cosa cada vegada més comú. En aquest projecte s'ha desenvolupat una plataforma de suport a la implementació d'estratègies de gamification per a qualsevol mercat. [...]
La utilización de mecánicas de juego en los negocios es algo cada vez más habitual. En este proyecto se ha desarrollado una plataforma de soporte a la aplicación de estrategias de gamificación sobre cualquier mercado. [...]
The use of game mechanics in business is something increasingly common. This project has developed a platform to support the implementation of gamification strategies for any market. The platform is an open source web tool that allows the person in charge of designing the gamification strategy, to apply it to a set of users.

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 23 records found   previous11 - 20next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.