Research literature

Research literature 13 records found  previous11 - 13  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d'interacció amb la televisió / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi - GRISS
El concepte de televisió interactiva s'ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s'utilitza per designar tota una gamma d'aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d'interacció per part del públic. [...]
2006
Quaderns del CAC, Núm. Extra (març 2006) , p. 1-115  
12.
336 p, 2.9 MB Proposal for the analysis of a video game, a film, and their relationship : Silent Hill as a subject of the horror genre / Ramos Ibarra, Martha S. ; Soto Sanfiel, María Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca fa un estudi comparatiu del videojoc de terror amb el seu homòleg cinematogràfic. L'objectiu és arribar a saber si els dos mitjans de comunicació usen les mateixes tècniques per transmetre les seves històries i per crear suspens. [...]
2012  
13.
450 p, 2.7 MB Influencia de la percepción visual del rostro del hablante en la credibilidad de su voz / Soto Sanfiel, María Teresa ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Objetivos del estudio: Determinar en qué medida la MODALIDAD de PERCEPCIÓN y la PERCEPCION AUDIOVISUAL influyen en la atribución de CREDIBILIDAD de los perceptores: 1) A hablantes PROFESIONALES y NO PROFESIONALES. [...]
Study Objectives: To determine the extent to which the FORM of PERCEPTION and AUDIOVISUAL PERCEPTION influence the perceiver's attribution of CREDIBILITY: 1) Between PROFESSIONAL and NON-PROFESSIONAL speakers, i. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002  

Research literature : 13 records found   previous11 - 13  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.