Research literature

Research literature 45 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
13 p, 2.7 MB Aplicació pel seguiment del procés de rehabilitació de pacients amb malalties neuromusculars / Faura Moreno, Guillermo ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball consisteix en el desenvolupament i posada en marxa d'una aplicació mòbil que ajuda a l'equip de Teràpia Ocupacional de l'Hospital de Sant Pau, en la planificació, control i seguiment de les activitats de rehabilitació de pacients amb malalties neuromusculars degeneratives. [...]
This work consists of developing and implementing a mobile application that assists the Occupational Therapy Team of the Hospital of Saint Paul, in the planning, control and monitoring of rehabilitation activities for patients with degenerative neuromuscular diseases. [...]
Este trabajo consiste en el desarrollo y puesta en marcha de una aplicación móvil que ayuda al equipo de Terapia Ocupacional del Hospital de Santo Pablo, en la planificación, control y seguimiento de las actividades de rehabilitación de pacientes con enfermedades neuromusculares degenerativas. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
12.
12 p, 1.0 MB Aula de programació interactiva / Pipoyan Paronyan, Arman ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és augmentar les funcionalitats d'una eina de suport docent integrant diferents tecnologies existents com GitHub, Jupyter o Moodle i afegir altres funcionalitats que no requereixen mòduls externs. [...]
The goal of this project is to increase the functionalities of a teaching support tool by integrating different existing technologies such as GitHub, Jupyter or Moodle and adding other functionalities that do not require external modules. [...]
El objetivo de este proyecto es aumentar las funcionalidades de una herramienta de apoyo docente integrando diferentes tecnologías existentes como GitHub, Jupyter o Moodle y añadir otras funcionalidades que no requieren módulos externos. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
13.
12 p, 920.8 KB Aula de programació interactiva / Assbaghi Asbahi, Youssef ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Un dels majors problemes que es troben els professors de programació és la supervisió dels alumnes a l'hora de fer problemes i desenvolupar codi a classe. Aquests ho tenen complicat per rebre un feedback de manera directa, ja que no hi ha eines per les quals un professor pugui ajudar als alumnes de la classe sense exposar-se ni perdre temps anant taula per taula. [...]
One of the biggest problems teachers face in programming is supervising students when it comes to making problems and developing code in class. These make it difficult to receive feedback directly, as there are no tools by which a teacher can help students in the class without exposing themselves or wasting time going table by table. [...]
Uno de los mayores problemas que se encuentran los profesores de programación es la supervisión de los alumnos a la hora de realizar problemas y desarrollar código en clase. Éstos lo tienen complicado para recibir un feedback de forma directa, ya que no hay herramientas por las que un profesor pueda ayudar a los alumnos de la clase sin exponerse ni perder tiempo yendo mesa por mesa. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
14.
10 p, 851.6 KB Implementació d'un mòdul descodificador per un sistema OCR / López Guerra, Oriol ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el reconeixement de text en escenes, avui en dia retallar la paraula amb el correcte significat segueix sent un fet complicat. En aquest treball veurem una de les xarxes que ha obtingut bons resultats. [...]
Nowadays, In Scene Text Recognition (STR), crooping the words with the correct meaning is still complicated. In this work we will see one of the network that has obtained good results, we will use the BI-STET network that uses CNN and encoder and decoder transformers. [...]
En el reconocimiento de texto en escenas, hoy en dia tecortar la palabra con el significado correcto sigue siendo una tarea complicada. En este trabajo veremos una de las redes que ha obtenido buenos resultados. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
15.
3.1 MB Aplicació pel seguiment del procés de rehabilitació de pacients amb malalties neuromusculars / Isamat Sabadell, Emili ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Per a un pacient que ha sofert un ictus, una bona recuperació és vital. A l'hospital de Sant Pau, els terapeutes a càrrec de pacients en recuperació de malalties neuromusculars, estan enviant activitats en format de vídeo perquè aquests els resolguin a casa. [...]
For a patient who has suffered a stroke, a good recovery is vital. At Sant Pau Hospital, therapists in charge of stroke recovery patients are sending assignments in a video format for them to solve at home. [...]
Para un paciente que ha sufrido un ictus, una buena recuperación es vital. En el hospital de Sant Pau, los terapeutas a cargo de pacientes en recuperación de enfermedades neuromusculares, están enviando actividades en formato de vídeo para que estos las resuelvan en casa. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
16.
13 p, 782.5 KB Desenvolupament d'un sistema per a la planificació d'activitats per pacients amb dificultats cognitives / Baldelomar Salazar, Juan Edgar ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu la creació d'un sistema que permeti als metges del departament de teràpia ocupacional planificar activitats als seus pacients. Per arribar a bon port, s'ha seguit la metodologia àgil de Kanban, aquest permet gestionar les tasques fins la seva finalització. [...]
This project aims to create a system that allows doctors in the occupational therapy department to plan activities for their patients. In order to be successful, Kanban's agile methodology has been followed, which allows you to manage tasks until they are completed. [...]
Este proyecto tiene como objetivo la creación de un sistema que permita a los médicos del departamento de terapia ocupacional planificar actividades a sus pacientes. Para llegar a buen puerto, se ha seguido la metodología ágil de Kanban, este permite gestionar las tareas hasta su finalización. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
17.
14 p, 2.0 MB Estudi i desenvolupament d'un simulador de la vida real amb Unity 3D / Yuste Bohé, Xavier ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en el desenvolupament i l'estudi d'un videojoc del gènere Life Simulator (Simulació de la vida real) amb el motor gràfic Unity 3d. Life Simulator es defineix per ser un gènere de videojocs de simulació, centrat en la vida real d'un personatge el qual ha d'anar desenvolupant la seva pròpia vida i guanyar diners per no perdre la partida. [...]
The project consists of the development and study of a video game of the genre Life Simulator with the Unity 3d graphics engine. Life Simulator is defined as a genre of simulation video games, focused on the real life of a character who must develop his own life and earn money so as not to lose the game. [...]
El proyecto consiste en el desarrollo y el estudio de un videojuego del género Life Simulator (Simulación de la vida real) con el motor gráfico Unity 3d. Life Simulator se define por ser un género de videojuegos de simulación, centrado en la vida real de un personaje el cual debe ir desarrollando su propia vida y ganar dinero para no perder la partida. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
18.
9 p, 477.1 KB Improvement and expansion of a decoder module for an OCR system / Vázquez Junyent, Arnau ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
OCR systems, short for Optical Character Recognition, are becoming increasingly popular due to the increase in the digitalization of everything. Books, textbooks, magazines and several other paper-based documents are being transformed into an electronic version to be manipulated by a computer. [...]
Els sistemes OCR, de l'anglès Optical Character Recognition, s'estàn popularitzant considerablement degut a l'augment en la digitalització del món. Llibres de lectura, llibres de text, revistes i altres documents impresos s'estàn transformant en versions digitals per a ser manipulades a través d'ordinadors. [...]
Los sistemas OCR, del inglés Optical Character Recognition, se están popularizando considerablemente debido al aumento en la digitalización del mundo. Libros de lectura, libros de texto, revistas y otros documentos impresos se están transformando en versiones digitales para ser manipuladas a través de ordenadores. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
19.
9 p, 6.4 MB Pixel Wars : disseny i desenvolupament d'un videojoc d'estrategia multiplataforma / Collado Sanchez, Xavier ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
PixelWars és un joc per a dispositius Android, IOS i PC del gènere Estratègia per torns, on el jugador haurà d'avançar per una sèrie de nivells en els quals haurà de vàncer l'exercit enemic. Per a vèncer, el jugador té a la seva disposició una sèrie d'unitats cadascuna amb habilitats i capacitats úniques, amb les quals podrà optar per eliminar totes les unitats enemigues o bé capturar el Quartell enemic. [...]
PixelWars is a game for Android, IOS and PC devices of the sort Strategy by turns, where the player will have to advance by a series of levels in which he will have to overcome the enemy army. To win, the player has at his disposal a series of units each with unique skills and abilities, with which he can choose to eliminate all enemy units or capture the enemy Barracks. [...]
PixelWars es un juego para dispositivos Android, IOS y PC del género Estrategia por turnos, donde el jugador deberá avanzar por una serie de niveles en los que deberá vencer al ejercito enemigo. Para vencer, el jugador tiene a su disposición una serie de unidades cada una con habilidades y capacidades únicas, con las que podrá optar por eliminar todas las unidades enemigas o capturar el Cuartel enemigo. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
20.
7 p, 8.8 MB Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual / Morales Llamas, Alejandro ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual, és un software on permetrà a l'usuari realitzar una simulació com si estigués en un supermercat. Aquest projecte parteix de la base d'un altre projecte desenvolupat en el motor gràfic de Unity, realitzat per Elias Kasma Piovani, un antic estudiant de Master de la UAB, on es genera automaticament l'estructura del supermercat amb els seus productes. [...]
Desarrollo de un entorno gráfico de un supermercado, es un software donde permitirá al usuario realizar una simulación como si estuviera en un supermercado. Este proyecto parte de la base de otro proyecto desarrollado en el motor gráfico de Unity, realizado por Elias Kasma Piovani, un antiguo estudiante de Master de la UAB, donde se genera automáticamente la estructura del supermercado con sus productos. [...]
Development of a graphical environment of a virtual supermarket, is a software where it will allow the user to perform a simulation as if he were in a supermarket. This project is the improvement on another project developed in the Unity graphics engine by Elias Kasma Piovani, a former UAB Master's student, where the structure of the supermarket is automatically generated with its products. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 45 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
See also: similar author names
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.