Research literature

Research literature 345 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
68 p, 11.9 MB 'Drive Through Podcast' : un projecte sobre Fórmula 1 / Villanueva Clar, Mar ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document és la memòria detallada del procés de desenvolupament de la segona temporada de "Drive Through Podcast", un projecte multiplataforma dedicat a la Fórmula 1. Els objectius fonamentals consisteixen a proporcionar un espai per parlar d'aquest esport, desvinculat de les formalitats pròpies dels mitjans de comunicació convencionals, i acostar a nous oients, especialment joves, al món del motor. [...]
Este documento es la memoria detallada del proceso de desarrollo de la segunda temporada de "Drive Through Podcast", un proyecto multiplataforma dedicado a la Fórmula 1. Los objetivos fundamentales consisten en proporcionar un espacio para hablar de este deporte, alejado de las formalidades propias de los medios de comunicación convencionales, y acercar a nuevos oyentes, especialmente jóvenes, al mundo del motor. [...]
This document is a detailed record of the development process of the second season of "Drive Through Podcast", a multi-platform project dedicated to Formula 1. The fundamental objectives consist of providing a space to discuss this sport, detached from the formalities of conventional media, and to bring new listeners, especially young ones, into the world of motorsport. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
12.
50 p, 8.2 MB La informació esportiva a TikTok Espanya : Una anàlisi del contingut produït per creadors digitals / Robles Quirós, Carla ; Ortuño Iserte, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tiktok ha revolucionat les xarxes socials i el consum de vídeos breus amb una proposta hipnotitzant per l'usuari. Dins un context de cultura participativa, els consumidors adopten també el rol de productor i esdevenen agents comunicatius els creadors de contingut. [...]
TikTok ha revolucionado las redes sociales y el consumo de vídeos breves con una propuesta hipnótica para el usuario. En un contexto de cultura participativa, los consumidores adoptan también el rol de productor y se convierten en agentes comunicativos los creadores de contenido. [...]
TikTok has revolutionized social networks and the consumption of short videos with a mesmerizing proposal for the user. In a context of participatory culture, consumers also take on the role of producer and become communicative agents and content creators. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
13.
88 p, 1.0 MB El ciberassetjament contra les dones periodistes : Recull de projectes de suport / Da Silva Benedicto, Carla ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El ciberassetjament contra la dona periodista és una problemàtica que no ha deixat de créixer en els últims anys. Un tipus de violència masclista que assetja a les periodistes pel fet de ser dones. [...]
El ciberacoso contra la mujer periodista es una problemática que no ha dejado de crecer en los últimos años. Un tipo de violencia machista que acosa a las periodistas por el hecho de ser mujeres. [...]
Cyberbullying against female journalists is a problem that has not stopped growing in recent years. A type of sexist violence that harasses journalists because they are women. The following work shows the different support mechanisms to deal with this problem. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
14.
87 p, 6.8 MB Creació d'un Pla de comunicació per a Salud Con Perspectiva / Chimenos Dalmau, Júlia ; Places Fernando, Mireya, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un Pla de Comunicació per al projecte Salud Con Perspectiva de l'ONG Igualitàrium. A través d'una exhaustiva recerca de l'entorn i anàlisi de la competència, en aquest treball es tracen les millors estratègies i es creen les bases per a la comunicació externa d'aquest nou projecte emergent. [...]
Creación de un Plan de Comunicación para el proyecto Salud Con Perspectiva de la ONG Igualitàrium. A través de una exhaustiva búsqueda del entorno y análisis de la competencia, en este trabajo se trazan las mejores estrategias y se sientan las bases para la comunicación externa de este nuevo proyecto emergente. [...]
Creation of a Communication Plan for the Salud Con Perspectiva project of the NGO Igualitàrium. Through an exhaustive research of the environment and an analysis of the competition, in this work the best strategies are drawn up and the foundations are created for the external communication of this new emerging project. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
15.
82 p, 1.7 MB El impacto de las redes sociales en la salud mental de los jóvenes españoles : el caso de Instagram y TikTok / Altimira García, Martina ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials formen part de la vida dels joves arran de l'impacte del procés de digitalització, sobretot Instagram i TikTok. Així doncs, aquesta investigació se centra a saber si Instagram i TikTok afecten la salut mental dels joves que les utilitzen i, també, en com aquest col·lectiu percep la situació. [...]
Las redes sociales forman parte de la vida de los jóvenes a raíz del impacto del proceso de digitalización, sobre todo Instagram y TikTok. Por ello, la presente investigación se centra en saber si Instagram y TikTok afectan a la salud mental de los jóvenes que las utilizan y, también, en cómo este colectivo percibe la situación. [...]
Social networks are part of the youth's life as a result of the impact of the digitization process, especially Instagram and TikTok. Because of that, this research focuses on finding out if Instagram and TikTok affect the mental health of the youth who use both platforms and, also, on how this group perceives the situation. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
16.
88 p, 6.1 MB Anàlisi de l'estratègia digital del Real Betis Balompié durant la Copa del Rey 2021-2022 a TikTok / Rodríguez Sola, Christian ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén analitzar quina és l'estratègia de continguts que el Real Betis va seguir al seu compte de TikTok durant la Copa del Rey 2021-2022. L'objectiu és conèixer com un club de primera divisió aborda una estratègia de continguts digital durant una competició i observar el comportament que els seguidors tenen davant dels continguts generats pel club. [...]
El trabajo pretende analizar cuál es la estrategia de contenidos que el Real Betis siguió en su cuenta de TikTok durante la Copa del Rey 2021-2022. El objetivo es conocer como un club de primera división aborda una estrategia de contenidos digital durante una competición y observar el comportamiento que los seguidores tienen ante los contenidos generados por el club. [...]
The aim of the study is to analyse the content strategy that Real Betis followed on its TikTok account during the Copa del Rey 2021-2022. The objective is to find out how a first division club approaches a digital content strategy during a competition and to observe the behaviour that fans have towards the content generated through the analysis of the content of all the videos of the competition and interviews with users who follow the account, the intention is to draw an image of the actors involved in the process of creation and reception of the content.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
17.
93 p, 1.1 MB El proceso de digitalización en el mundo de la comunicación : desafíos presentes y futuros / Prado Terón, David ; Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Montagut Martínez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està vivint una constant transformació des de l'arribada d'Internet. La digitalització ha portat amb si nous canals de comunicació i nous formats audiovisuals molt atractius, especialment per a les generacions més joves. [...]
El mundo de la comunicación está viviendo una constante transformación desde la llegada de Internet. La digitalización ha traído consigo nuevos canales de comunicación y nuevos formatos audiovisuales muy atractivos, especialmente para las generaciones más jóvenes. [...]
The world of communication is undergoing a constant transformation since the advent of the Internet. Digitalization has brought with it new communication channels and new audiovisual formats that are very attractive, especially for the younger generations. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
18.
98 p, 22.3 MB Llançament de la marca Vallboa : pla de comunicació per l'entrada al mercat digital / Martín Silva, Emma ; Moreno Sánchez, Marta ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte de Final de Grau s'elabora un Pla de Comunicació per a la marca de joies artesanals Vallboa. L'objectiu d'aquest és el llançament de la marca en l'entorn digital, contribuint així al creixement empresarial de Vallboa. [...]
En este proyecto de Final de Grado se elabora un Plan de Comunicación para la marca de joyas artesanales Vallboa. El objetivo de este es el lanzamiento de la marca en el entorno digital, contribuyendo así al crecimiento empresarial de Vallboa. [...]
In this Final Degree project, a communication plan for the handmade jewelry brand Vallboa is elaborated. The aim of this is the launching of the brand in the digital environment, thus contributing to the business growth of Vallboa. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
19.
55 p, 1.7 MB Gestió i repercussió d'una crisi reputacional a xarxes socials : El cas d'Estirando el Chicle / Mondéjar Segovia, María ; Aragó Navarro, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té com a objectiu descobrir els models teòrics que estableixen què és una crisi de comunicació, específicament en xarxes socials, i els diferents tipus de resposta que pot donar una organització. [...]
La presente investigación tiene como objetivo descubrir los modelos teóricos que establecen qué es una crisis de comunicación, específicamente en redes sociales, y los diferentes tipos de respuesta que puede dar una organización. [...]
This research aims to discover the theoretical models that establish what a communication crisis is, specifically in social networks, and the different types of response an organization can give. At the same time, the study considers the impact of a communication crisis on the audience. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
20.
79 p, 1.4 MB Periodista VS Streamer : El periodismo en el mundo de las nuevas plataformas digitales / García Díaz, Adrián ; Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es tractarà una àmplia anàlisi sobre l'evolució i el progrés del periodisme en una societat tan digitalitzada com l'actual. Veurem com la tecnologia ha influït i de quina manera als mitjans tradicionals i al sector de la informació.
En este trabajo se tratará un amplio análisis sobre la evolución y el progreso del periodismo en una sociedad tan digitalizada como la actual. Veremos cómo la tecnología ha influido y de qué manera en los medios tradicionales y en el sector de la información.
This paper will deal with a broad analysis of the evolution and progress of journalism in a society as digitized as the current one. We will see how technology has influenced and in what way in the traditional media and in the information sector.

2023
Grau en Periodisme [1432]  

Research literature : 345 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.