Research literature

Research literature 180 records found  beginprevious114 - 123nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
114.
43 p, 3.5 MB Moviola : càpsules televisives per a la comprensió del cinema i el llenguatge audiovisual / Nocete Fontanals, Cristina ; Selva Masoliver, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment els programes televisius sobre cinema són, majoritàriament, revistes que tracten el cinema des d'una perspectiva comercial. Moviola és una proposta per a la comprensió del cinema i el llenguatge audiovisual. [...]
Actualmente los programas televisivos sobre cine son, mayoritariamente, magazines que tratan el cine desde una perspectiva comercial. Moviola es una propuesta para la comprensión del cine y el lenguaje audiovisual. [...]
Nowadays television programmes are, normally, magazine programme that deal with the cinema in a commercial perspective. Moviola is a design based on the understanding of cinema and audiovisual language. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
115.
53 p, 1.6 MB Demo / Matutes Pujol, Mònica ; Selva Masoliver, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball parteix de la idea de fer evidents els prejudicis que existeixen davant de les dones en el món dels videojocs. S'ajuda d'una base teòrica emmarcada en la teoria feminista tractada des del punt de vista de diferents autors i segueix per el desenvolupament del paper de la dona dins del món dels videojocs. [...]
El trabajo parte de la idea de hacer evidente los prejuicios que existen frente las mujeres en el mundo de los videojuegos. Se ayuda de una base teórica que trata la teoría feminista desde el punto de vista de diferentes autores y sigue con el desarrollo del papel de la mujer en el mundo de los videojuegos. [...]
The thesis begins with the idea of making clear the prejudices that exist against women in the videogames world. The theorical part is based on the feminist theory which is explained from the point of view of different authors. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
116.
63 p, 10.3 MB Aproximació a l'univers fílmic de Wes Anderson: existeix una marca autoral? / Cadena Hernández, Adrià ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg del anys Wes Anderson s'ha postulat com un dels directors contemporanis més importants i influents. Aquest estudi revisa la totalitat de la seva filmografia, centrant-se en la seva última pel·lícula "The Grand Budapest Hotel". [...]
A lo largo de los últimos años Wes Anderson se ha postulado como uno de los directores contemporáneos más importantes e influyentes. Este estudio revisa la totalidad de su filmografía, centrándose en su última película "The Grand Budapest Hotel". [...]
Over recent years Wes Anderson has been postulated as one of the most important and influential contemporary directors. This study reviews all of his films, focusing on his latest film "The Grand Budapest Hotel". [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
117.
264 p, 23.4 MB Wendigo : De la creació a la producció / Alvarez Amaya, Xavier ; García-Retamero Aguilar, Marta ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Om Ferrer, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball tracta de la creació i producció de 'Wendigo', una sèrie de televisió en la que descobrirem les perilloses experiències de la Índia Herrero, una jove doctora en psiquiatra, rere la pista de l'Edgar, un antic pacient seu. [...]
El trabajo trata de la creación y producción de 'Wendigo', una serie de televisión en la que descubriremos las peligrosas experiencias de India Herrero, una joven doctora en psiquiatría, tras la pista de Edgar, un an1iguo paciente suyo. [...]
This work is about the creation and production of 'Wendigo', a TV series in which we'll discover the dangerous experiences of India Herrero, a young psychiatrist, who's after Edgar, an old patient of hers. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
118.
78 p, 648.4 KB Análisis de los referentes culturales en 'Pulp Fiction' y su traducción al castellano en la subtitulación / Odriozola Pildain, Monica ; Berenguer i Estellés, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En el presente trabajo, se realizará un estudio sobre los referentes culturales, una de las mayores dificultades a las que se puede enfrentar un traductor, que se convierten en un reto aún mayor en la traducción audiovisual por las particularidades propias de este ámbito. [...]
En aquest treball, es realitzarà un estudi sobre els referents culturals, una de les majors dificultats a la qual es pot enfrontar un traductor, que es converteixen en un repte encara més gran en la traducció audiovisual per les particularitats pròpies d'aquest àmbit. [...]
In this thesis, we will study the concept of cultural references, which are one of the greatest difficulties a translator can come across, even more, in the case of audiovisual translation because of its distinctive features. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
119.
60 p, 1.5 MB Estudio de la variación lingüística en dos doblajes de 'Inside Out' al español / Llinares González, Blanca ; Julià Luna, Carolina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo de fin de grado consiste en el análisis de las diferentes versiones españolas del doblaje de una película la versión original de la cual es el inglés. Se trata de comparar las dos traducciones teniendo en cuenta las diferencias dialectales que existen entre el español europeo y el español de América para poder comprobar, por un lado, si en cada una de las versiones se encuentran las principales características léxicas, gramaticales y fonéticas que distinguen los dos grandes bloques dialectales y, por otro lado, qué soluciones se adoptan en cada una de las variedades en relación con la versión original.
Aquest treball de fi de grau consisteix en l'anàlisi de les diferents versions espanyoles del doblatge d'una pel·lícula la versió original de la qual és l'anglès. Es tracta de comparar les dues traduccions tenint en compte les diferències dialectals que existeixen entre l'espanyol europeu i l'espanyol d'Amèrica per poder comprovar, d'una banda, si en cadascuna de les versions es troben els principals trets lèxics, gramaticals i fonètics que distingeixen els dos grans blocs dialectals i, de l'altra, quines solucions s'adopten en cadascuna de les varietats en relació amb la versió original.
This study is an analysis of the different Spanish versions of an English dubbed film. The aim is to compare the two translations taking into account the dialectal differences between European Spanish and Latin American Spanish to check, on the one hand, if each of the versions have the main lexical, grammatical and phonetic characteristics that distinguish the two major dialectal blocks and, on the other, what solutions are adopted in each of the varieties in relation to the original version.

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
120.
124 p, 1.1 MB Análisis contrastivo del registro coloquial y del registro culto en la subtitulación de la película 'La vie est un long fleuve tranquille' / Capatana, Ana Maria ; Debergh, Cecilia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El trabajo consiste en realizar una propuesta de subtitulación de la película francesa «La vie est un long fleuve tranquille» que consiga reflejar el registro coloquial y el registro culto que aparecen en los diálogos de dos famílias antagónicas (los Groseille y los Le Quesnoy), y contrastarla con la versión oficial de subtitulación.
El treball consisteix en realitzar una proposta de subtitulació de la pel·lícula francesa «La vie est un long fleuve tranquille», amb l'objectiu de reflexar el registre col·loquial i el registre culte en els diàlegs de dues famílies antagòniques (els Groseille i els Le Quesnoy), i contrastar-la amb la versió de subtitulació oficial.
Le projet consacrant à produire une proposition de sous-titrage du film «La vie est un long fleuve tranquille» est à l'objectif de réfléter le langage familier et le langage soutenu des dialogues de deux familles opposées (les Groseille et les Le Quesnoy), et comparer les sous-titres avec la version officielle du sous-titrage.

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1203]  
121.
38 p, 1.6 MB Cine Yakuza, evolución de un estilo cinematográfico / Estirado Manzanera, Yaiza ; Figliulo, Roberto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La Yakuza ha sido siempre parte de nuestro imaginario colectivo en la cinematografía de cualquier país. Parte de su éxito, se debe quizás a la idea preconcebida que tiene la población ante esta figura legendaria. [...]
La Yakuza ha sigut sempre part del nostre imaginari col·lectiu de la cinematografia de qualsevol país. Part del ser èxit, es deu potser a la idea preconcebuda que te la població davant d'aquesta figura llegendària. [...]
The Yakuza has always been part of our collective perception in the cinematographic universe of any country. Part of its success stems perhaps from the preconception the general public has of this legendary entity. [...]

2016
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]  
122.
48 p, 476.0 KB Convention and defiance : The female hero's performance of gender roles in the 'Hunger games' and the 'Divergent' series / Lopez-Da Silva, Jordana ; Martín Alegre, Sara, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The success of The Hunger Games Trilogy and the Divergent Series has generated many gendered readings, claiming that protagonists Katniss Everdeen and Tris Prior are "masculinized" rebel leaders. Therefore, by drawing on sources that explore the social construction of gender, critical essays on YA dystopian literature, and feminist theory, I argue against the overwhelming consensus that Katniss Everdeen is a gender role-defying leader; rather, Tris Prior is that leader. [...]
L'èxit de la trilogia de Els jocs de la fam i la sèrie Divergent ha generat moltes lectures de gènere, afirmant que les protagonistes Katniss Everdeen i Tris Prior són líders rebels "masculinitzades". [...]
El éxito de la trilogía de Los juegos del hambre y la serie Divergente ha generado muchas lecturas de género, afirmando que las protagonistas Katniss Everdeen y Tris Prior son líderes rebeldes "masculinizadas". [...]

2016  
123.
266 p, 7.1 MB Beneath the Red Dupatta : an exploration of the mythopoeic functions of the 'Muslim' courtesan (tawaif) in Hindustani cinema / Khoyratty, Farhad ; Hand, Felicity, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Després d'haver estat un dels mites més habituals del cinema hindustànic gairebé de forma continuada des dels anys vint i, per tant, des de pràcticament els inicis de la producció de pel·lícules índies fins a les darreries de la dècada dels noranta, amb el seu punt més àlgid en els anys seixanta i vuitanta del segle passat, semblaria que el tema de la cortesana comença a recular al segle vint-i-u. [...]
After acting as a staple myth of the Hindustani cinema text almost continuously from the 1920s and nearly the start of Indian film-making to the late 1990s, with its heyday in the 1960s - 1980s, the courtesan as motif starts ebbing away in the new century, but keeps re-appearing, sometimes obliquely and sometimes directly as postmodern revisiting, brief 'cameo' acts, nostalgic clin d'oeils, or as remakes. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Research literature : 180 records found   beginprevious114 - 123nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.