Research literature

Research literature 28 records found  beginprevious12 - 21next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
12.
1 p, 3.7 MB Characterization of woolly monkey's (Lagothrix poeppigii) menstruation / Martín Ros, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2017
Grau en Veterinària [955]  
13.
69 p, 2.5 MB Millora i implementació de l'eina Open-Source AC2GeoNetwork per ArcCatalog / Sánchez-Camacho García, Óliver ; Sala i Martin, Laura ; Ramos Jordán, María José ; Simonazzi, Walter ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'ETC-LUSI ha modificat l'aplicació de publicació de les metadades al portal de GeoNetwork amb l'objectiu de presentar i millorar la publicació de les mateixes, adaptant-se a la nova tipologia d'arxius d'emmagatzematge de les darreres versions del software de la casa ESRI, així com poder-les fer arribar al major nombre d'usuaris possible interessats en el intercanvi d'informació cartogràfica.
2011  
14.
109 p, 14.0 MB Aplicació de les eines SIG al Pla de Mobilitat Urbana de la ciutat d'Olot / Orga Cruz, Israel ; Sala i Martín, Laura ; Jordi i Bibiloni, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest projecte final s'engloba en la redacció del Pla de Mobilitat de la Ciutat d'Olot, amb l'objectiu analitzar l'estat actual de la mobilitat de vehicles, vianants i bicicletes a la zona estudiada. [...]
2013  
15.
96 p, 3.5 MB Diseño de un entorno de edición y publicación de metadatos por medio de herramientas masivas de importación, basado en la integración de ArcGis y Geonetwork / Lozano Bernal, María Fernanda ; Sala i Martín, Laura ; Martínez Izquierdo, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Hi ha una utilització de gran quantitat d'informació geogràfica en el marc de l'ETC-SIA i de la resta dels projectes del grup Interfase, i a causa d'això s'ha presentat la necessitat de catalogar i documentar correctament la informació. [...]
Existe una utilización de gran cantidad de información geográfica en el marco del ETC-SIA y del resto de los proyectos del grupo Interfase, y debido a esto se ha presentado la necesidad de catalogar y documentar correctamente la información. [...]

2013  
16.
119 p, 10.4 MB Desarrollo, implementación y publicación de los geoservicios WMS Y WFS del Parc Natural de Collserola / Salas Piquet, Alicia ; Sala i Martín, Laura ; Reventós i Rovira, Raimon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Projecte Final de Màster consistent en la posada en marxa de serveis d'informació geogràfica a través d'Internet seguint els estàndards d'interoperabilitat WMS (Web Map Service) per publicar mapes en format imatge i WFS (Web Features Service) per publicar capes d'entitats geogràfiques amb atributs, dictats pel OGC (Open Geospatial Consorcium). [...]
Proyecto Fin de Máster consistente en la puesta en marcha de servicios de información geográfica a través de Internet siguiendo los estándares de interoperabilidad WMS (Web Map Service) para publicar mapas en formato imagen y WFS (Web Features Service) para publicar capas de entidades geográficas con atributos, dictados por el OGC (Open Geospatial Consorcium). [...]

2013  
17.
73 p, 3.5 MB Universitarios Disney : estudio del Impacto de la marca en los jóvenes / Díez Martín, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta de la investigació sobre l'impacte que té la marca Disney als joves universitaris: un cop el target principal ha crescut, què succeeix amb ells? Continuen consumint la marca o ja l'han oblidada? A través d'una anàlisi exhaustiva de la companyia i de la comprensió i estudi de termes com lovemark o engagement, es dona resposta a qüestions similars a aquestes mitjançant una investigació de camp.
Este trabajo trata de la investigación sobre el impacto que tiene la marca Disney en los jóvenes universitarios: una vez el target principal ha crecido, ¿qué sucede con ellos? ¿Continúan consumiendo la marca o ya lo han olvidado? A través de un análisis exhaustivo de la compañía y de la comprensión y estudio de términos como lovemark o engagement, se da respuesta a cuestiones similares a éstas mediante una investigación de campo.
The research of this study relies on the impact of Disney brand on university students: once the main target has grown, what about them? Do they continue to consume the mark or have they been already forgotten? Through a comprehensive analysis of the company and the understanding of such terms as lovemark or engagement, the study responds to questions like these through field research.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
52 p, 8.5 MB Disseny, desenvolupament i implementació d'una aplicació web per a la gestió i control de l'obra menor al terme municipal de l'Escala / López López, Juan Manuel ; Sala i Martín, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu del projecte és dissenyar, desenvolupar i implementar una aplicació web per a la gestió i control de les obres menors al municipi de l'Escala basada en programari lliure i que incorpori explícitament funcionalitat relacionada amb informació geogràfica. [...]
2012  
19.
1 p, 758.2 KB Proteus mirabilis urease and human effort to inhibit it / Martín Yeste, Laura ; Aranda Rodríguez, Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Grau en Microbiologia [816]  
20.
95 p, 4.4 MB Tractament mediàtic del cas Kit Kat de Nestlé en els mitjans espanyols (març-abril 2010) / Martín Valverde, Laura ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 17 de març de 2010 Greenpeace va publicar la Huella del Crimen fent públics els tractes comercials entre Nestlé i Sinar Mas per l'obtenció d'oli de palma. En l'informe s'explicaven les pràctiques, no sostenibles i perjudicials pels animals i la vegetació de la zona, utilitzades per extreure l'oli de palma. [...]
El 17 de marzo de 2010 Greenpeace publicó la Huella del Crimen haciendo públicos los tratos comerciales entre Nestlé i Sinar Mas para la obtención del aceite de palma. En el informe se explicaban las prácticas, no sostenibles y perjudiciales para los animales y la vegetación de la zona, utilizadas para extraer el aceite de palma. [...]
Greenpeace published on 17 March 2010 the Caught Red-Handed by public commercial dealings between Nestle and Sinar Mas about palm oil production. The report explained the practical, unsustainable and harmful to animals and vegetation of the area, used to extract palm oil. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
21.
1 p, 2.1 MB Gene therapy preclinical and clinical studies in the treatment of Duchenne muscular dystrophy / Martín Coll, Laura ; Bosch i Merino, Assumpció, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Bioquímica [814]  

Research literature : 28 records found   beginprevious12 - 21next  jump to record:
See also: similar author names
5 Martin, L.
1 Martin, L. L.
1 Martin, Lan W.
4 Martin, Lane W.
3 Martin, Lidia
1 Martin, Lisa W.
1 Martin, Lisa Warsinger
3 Martin, Lourdes
1 Martin, Lucie
1 Martin, Luis-Miguel
1 Martin, Lydia
2 Martin, Lynn
5 Martín, L.
1 Martín, L.S.F.
2 Martín, Leticia
2 Martín, Leticia
3 Martín, Lourdes
1 Martín, Lucas
1 Martín, Luis M.
2 Martín, Luna
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.