Research literature

Research literature 22 records found  beginprevious12 - 21next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
12.
84 p, 7.5 MB Creació de la identitat corporativa d'AMOhR, cosmètica ecològica / Fàbregas Granados, Tirsa Mireia ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació de la identitat corporativa de la marca AMOhR, cosmètica ecològica elaborada artesanalment. Per realitzar aquest projecte s'ha estudiat el context actual del consum de productes ecològics i concretament en el sector dels cosmètics, s'ha dissenyat el logotip, el packaging i la web de la marca, per acabar s'ha creat una proposta de pla de comunicació.
Proyecto de creación de la identidad corporativa de la marca AMOhR, cosmética ecológica elaborada artesanalmente. Para realizar este proyecto se ha estudiado el contexto actual del consumo de productos ecológicos y concretamente en el sector de los cosméticos, se ha diseñado el logotipo, el packaging y la web de la marca, para acabar se ha creado una propuesta de plan de comunicación.
Project creation of the corporate identity of the brand AMOhR, handcrafted organic cosmetics. To carry out this project has studied the current context of consumption of organic products and specifically in the field of cosmetics, has designed the logo, packaging and website of the brand, to finish has created a communication plan.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
51 p, 1.9 MB Barcelona, artistes sense escenari : Realització d'un documental / Bussmann Pardo, Míriam ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte engloba la preproducció, la producció i la postproducció d'un documental que mostra la professió i la manera de viure dels artistes de carrer a través de tres testimonis: un músic del metro, un pintor de la Rambla i un artista de circ.
El proyecto engloba la preproducción, la producción y la posproducción de un documental que muestra la profesión y la forma de vivir de los artistas de calle a través de tres testimonios: un músico de metro, un pintor de la Rambla y un artista de circo.
The Project includes the preproduction, production and postproduction of a documentary about the profession of street artists and their way of life through three testimonials: a metro musician, a painter from the Rambla and a circus artist.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
14.
105 p, 43.5 MB Ruedas de la Noche: Un Webdoc sobre el món dels Taxis Nocturns a Barcelona / Pepe Martínez, Gabriel ; Martín Pascual, Miguel Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A les nits, els taxis es fan imprescindibles per al transport públic a Barcelona. Molts dels seus usuaris, tot i això, ignoren completament el funcionament d'aquest mercat: la seva regulació, el preu de convertir-se en taxista, els horaris a vegades exhaustius. [...]
Por las noches, los taxis se hacen imprescindibles para el transporte público en Barcelona. Muchos de sus usuarios, sin embargo, ignoran completamente el funcionamiento de este marcado: su regulación, el precio de convertirse en taxista, los horarios a veces exhaustivos. [...]
At night, taxicabs become essential to public transportation in Barcelona. However, a lot of taxicab users have a lack of knowledge about this market's operation: it's regulation, the price of becoming an taxi driver, the sometimes exhausting schedules. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
15.
74 p, 3.0 MB Product Placement: La publicidad del s. XXI / Martin Soler, Anna ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les característiques i la versatilitat del product placement el converteixen en una opció interessant per als anunciants que desitgen una publicitat original i creativa, alhora que per als productors aquesta pràctica els permet obtenir finançament per als seus continguts. [...]
Las características y la versatilidad del product placement lo convierten en una opción interesante para los anunciantes que desean una publicidad original y creativa, a la vez que para los productores esta práctica les permite obtener financiación para sus contenidos. [...]
Product placement has become an interesting option for advertisers who look for an original and creative way to promote their products because of its characteristics and versatility. At the same time, producers can get economic resources to produce their contents. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
16.
150 p, 11.2 MB La manipulació periodística en la filmografia de Billy Wilder: el cas d'Ace in the Hole (1951) i The Front Page (1974) / Campillo Cornejo, Laura ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta sobre l'estudi de la manipulació periodística en la filmografia de Billy Wilder. Per aquest motiu, s'han escollit dues pel·lícules escrites, dirigides i produïdes per ell, que tenen com a personatge principal a un periodista com a objecte de la investigació. [...]
Este trabajo trata sobre el estudio de la manipulación periodística en la filmografía de Billy Wilder. Por este motivo, se han escogido dos películas escritas, dirigidas y producidas por él, que tienen como personaje principal a un periodista como objeto de la investigación. [...]
This essay tells about the journalistic manipulation in Billy Wilder's filmography. For that same reason, two films that were written directed and produced by him and that have a journalist as a main character were picked as the object of this investigation. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
17.
104 p, 23.9 MB La implantació d'una marca de roba en e-commerce / Miralles Papell, Carlota ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte tracta sobre la implantació de Bowser Bcn al comerç electrònic: la reestructuració d'una pàgina web que no era rendible i l'adequació de la seva imatge en el posicionament de marca.
El siguiente proyecto trata acerca de la implantación de Bowser Bcn en el comercio electrónico: la reestructuración de una web que no era rendible y la adecuación de su imagen en el posicionamiento de marca.
The next project is about the implementation of Bowser Bcn in e-commerce: the restructuring of a web that was not rendible and the adequacy of its image branding.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
92 p, 5.3 MB Pla de comunicació per a la Fundació Amics de la Gent Gran / Juan Sala, Anna ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte tracta d'un pla de comunicació per a la fundació Amics de la Gent Gran, una organització que treballa per a solucionar la solitud i marginació social de les persones grans. El pla de comunicació s'estructura a partir d'accions de Relacions Públiques i accions publicitàries i de màrqueting que permeten una comunicació òptima de les primeres.
Este proyecto consiste en un plan de comunicación para la fundación Amigos de los mayores, una organización que trabaja para solucionar la soledad y marginación social de los ancianos. El plan de comunicación se estructura a partir de acciones de Relaciones Públicas y acciones publicitarias y de marketing que permiten una comunicación óptima de las primeras.
This project is about a plan of communication for the Foundation Friends of the old people, an organisation that works to solve the solitude and social marginalisation of the old people. The structure of this plan of communication is based on actions of Public Relations and advertising actions and marketing that help to communicate the Public Relation strategy.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
66 p, 5.1 MB Muses by Cartier / Ibáñez Alier, Marta ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte és l'elaboració d'un catàleg fotogràfic de joies sota la signatura de Cartier, on cadascuna de les fotografies reprodueix i interpreta alguns dels quadres més famosos de la història de l'art, en els quals s'amaga una dona darrere.
El presente proyecto es la elaboración de un catálogo fotográfico de joyas bajo la firma de Cartier, donde cada una de las fotografías reproduce e interpreta algunos de los cuadros de la historia del arte, en los que se esconde una mujer detrás.
This project is the elaboration of a photographic catalog of jewelry under the signature of Cartier, where each of the photographs interprets some of the most famous paintings in the history of art. In each painting are an important women behind.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
55 p, 1.8 MB Les Bandes Sonores de San Miguel i d'Estrella Damm / Bernabeu Aragó, Andrea ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un treball de recerca per conèixer la tendència publicitària de dues marques nacionals de cervesa. Estella Damm i San Miguel comuniquen en les seves campanyes utilitzant el canal de la música indie com a reclam per arribar al consumidor. [...]
Se trata de un trabajo de investigación para conocer la tendencia publicitaria de dos marcas nacionales de cerveza. Estrella Damm y San Miguel comunican en sus campañas utilizando el canal de la música indie como reclamo para llegar al consumidor. [...]
It is about an investigation project to know about the advertising trend of two nacional beer brands (o brands of beer). "Estrella Damm" and "San Miguel" communicate their campaign using indie music as a claim to reach out to the consumer. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
21.
115 p, 2.8 MB Campanya de sensibilització sobre la pobresa a Girona / Torrent Crosa, Carmina ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'una campanya de sensibilització sobre la pobresa a Girona a mans de Càritas Girona per tal de que la població gironina i catalana tingui un coneixement més profund de la realitat aconseguint la màxima transparència possible. [...]
Realización de una campaña de sensibilización sobre la pobreza en Girona a manos de Càritas Girona para que la población gerundense y catalana tenga un conocimiento más profundo de la realidad consiguiendo la máxima transparencia posible. [...]
Launching a campaign focused on sensitization in extreme poverty in the area of Girona through Càritas Girona so that the local society, especially from Girona, has a deeper knowledge about reality, achieving the highest possible level of transparency. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 22 records found   beginprevious12 - 21next  jump to record:
See also: similar author names
6 Martinez, G.
8 Martinez, Gabriel
3 Martinez, Gracia
6 Martínez, G.
1 Martínez, Gary V.
1 Martínez, Ginés,
3 Martínez, Gloria
3 Martínez, Gracia
1 Martínez, Guadalupe
2 Martínez, Guillem
1 Martínez, Guillermo Federico
2 Martínez, Gustavo
1 Martínez, Gustavo Enrique
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.