Research literature

Research literature 164 records found  beginprevious155 - 164  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
155.
55 p, 1.0 MB Darcy as a cultural icon : deconstructing desire / Sánchez Zaballos, Begoña ; Owen, David 1962-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
'Darcy as a cultural icon: deconstructing desire', analyzes the different factors that may influence on the desirability of the main male character of Jane Austen's most popular novel, 'Pride and Prejudice'. [...]
'Darcy as a Cutural Icon: Deconstructing Desire', analitza els diferents factor que es creu, influeixen en la percepció de Darcy com un personatge desitjable. Tenint en compte que el personatge no presenta una actitud massa agradable, particularment al principi de la novel·la, es va considerar que seria interessant estudiar de on prové aquest sentiment de desig per part dels lectors i el motiu de la seva popularitat. [...]

2014
Grau en Estudis Anglesos [801]  
156.
37 p, 589.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
157.
18 p, 233.4 KB Recycling high culture in science fiction : Homer and Shakespeare in Dan Simmons's Ilium and Olympos / Campos Arjona, Rubén ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In this dissertation I discuss the way SF, and more specifically Dan Simmons, brings a new perspective to the postmodern debate of high vs. low culture. To do so, I analyze the way readers with different cultural backgrounds will tend to react to the use high culture in SF, a literature still considered 'low' by many. [...]
En aquesta dissertació es discuteix de quina manera la Ciència Ficció, i concretament en Dan Simmons, ofereix una nova perspectiva respecte al debat postmodern d'alta cultura vs. Baixa cultura. Per fer això, analitzo la manera en la que lectors amb diferents rerefons culturals tendeixen a reaccionar a l'ús de l'alta cultura a la Ciència Ficció, un gènere considerat 'popular' encara avui dia. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
158.
27 p, 504.3 KB Social rejection : challenging the freed slave community in Toni Morrison's "Beloved" / Díaz Inglés, Manuel ; Pujolràs i Noguer, Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this essay is to provide an analysis of the complex social system rooted at the very heart of the ex-slave communities such as the one depicted in Toni Morrison's "Beloved" and provide an explanation for Cincinnati's rejection of Sethe. [...]
L'objectiu d'aquest article és analitzar el complex sistema social articulat al cor de les comunitats d'ex-esclaus com la que apareix a la novel·la "Beloved", de l'autora Toni Morrison, i trobar una explicació plausible al rebuig social que pateix la Sethe, la protagonista. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
159.
20 p, 489.8 KB Holmes and Watson or Sherlock and John : a homoerotic reading of Conan Doyle's characters in BBC's "Sherlock" / Caro Lancho, Melissa ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper analyzes the BBC series Sherlock from the point of view of Gender Studies, and specifically within the theories of Queer Studies. The paper starts by analyzing some scenes in the short stories by Sir Arthur Conan Doyle and exposes the theory which then is applied to the television series. [...]
Aquest treball analitza la sèrie de la BBC Sherlock des del punt de vista dels Estudis de Gènere, i específicament dins de les teories dels Estudis Queer. L'article comença analitzant algunes escenes en els relats de Sir Arthur Conan Doyle i exposa la teoria que després serà aplicada a la sèrie de televisió. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
160.
41 p, 722.4 KB Writing in an EFL context : an insight into young English learners' writing skills / Clúa Artero, Joana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to analyze how a group of 10-11 year-old EFL students improve their writing skills over a period of one academic year taking into account their attendance or non-attendance to extracurricular English classes. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com un grup de nens de 10-11 anys que tenen l'anglès com a segona llengua milloren les seves habilitats d'escriptura durant un període acadèmic d'un any tenint en compte la seva assistència o no assistència a classes extraescolars d'anglès. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
161.
14 p, 651.5 KB Portraying Irish working-class women in love : the consequences of patriarchy in Roddy Doyle's "The woman who walked into doors" / Diaz Bautista, Diana ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Roddy Doyle presents the story of Paula Spencer, the narrator of The Woman Who Walked into Doors (1996). Paula is the mother of four children, an alcoholic, long-term unemployed and battered by her husband Charlo. [...]
Roddy Doyle ens presenta la història de la Paula Spencer, la narradora de The Woman Who Walked into Doors (1996), traduïda al català com "La dona que ensopegava amb les portes". La Paula és mare de quatre fills, alcohòlica, desocupada i maltractada pel seu marit Charlo. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
162.
31 p, 484.6 KB Teacher's role in the classrooms : enhancing second language learners' motivation / Domingo Mas, Aina ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation has always been a topic of debate in relation to second language acquisition. It is clear that the teacher plays a major role in student motivation within the educational field. The purpose of this paper was to describe and analyze the strategies used by the two research subjects of this study. [...]
La motivació ha estat sempre un tema de debat en relació a l'adquisició d'una segona llengua. És evident que el professor juga un paper molt important en quan a la motivació de l'alumnat dins del camp de l'educació. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
163.
28 p, 480.8 KB Is "the younger the better" the profile of the successful English language learner? / Rodríguez Laveda, Adriana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper seeks to explain why the phallacy of "the younger the better" does not apply in Catalan schools as their limited-input situation does not allow students to take advantage of the benefit that starting at an early age has in naturalistic language settings. [...]
Aquest treball busca explicar perquè la fal·làcia que defensa que com abans es comença a aprendre una llengua, millors són els resultats no funciona a les escoles públiques catalanes ja que l'exposició a la llengua estrangera és limitada i per tant no permet als joves estudiants aprofitar-se dels beneficis d'aprendre una llengua en un context d'immersió. [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
164.
21 p, 211.0 KB "I was a kind of bastard of the West" : James Baldwin's search for national identity in exile / Ballesteros Sabater, Lucas ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This essay presents the figure of the African American writer James Baldwin who carried out a prolific literary career in which he focused his attention on trying to find out who he was. Throughout the pages of this essay the reader is going to discover the tough task of self-knowledge that James Baldwin underwent in his early life as an expatriate in Paris.
Aquesta redacció ens presenta la figura de l'escritor afro-americà James Baldwin que va dur a terme una prolífica carrera literària per la qual ell finalment va poder descobrir qui era. Al llarg de les pàgines el lector s'endinsarà en l'àrdua tasca de coneixement de si mateix que James Baldwin va experimentar durant la seva joventut com a exilat a Paris.

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Research literature : 164 records found   beginprevious155 - 164  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.