Research literature

Research literature 41 records found  beginprevious16 - 25nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
16.
13 p, 20.5 MB GEOSpectralSimulator : multispectral terrain generator and viewer / Martín Fernández, Kevin ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In this project you can see how satellite data generates 3D scenarios that can be read in graphic engines. These objects are associated with geographic information in JSON files that allow a simulator developed in Unreal Engine to read them, load textures and position themselves in that position of the physical world using UTM coordinates. [...]
En aquest projecte es pot veure com a partir de dades de satèl·lit es generen escenaris 3D que poden ser llegits en motors gràfics. Aquests objectes se'ls associa informació geogràfica en fitxers JSON que permeten a un simulador desenvolupat en Unreal Engine llegir-los, carregar les textures i situar-se en aquella posició del món físic utilitzant coordenades UTM. [...]
En este proyecto se puede ver cómo a partir de datos de satélite se generan escenarios 3D que pueden ser leídos en motores gráficos. Estos objetos se les asocia información geográfica en ficheros JSON que permiten a un simulador desarrollado en Unreal Engine leerlos, cargar las texturas y situarse en aquella posición del mundo físico utilizando coordenadas UTM. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
17.
12 p, 1.1 MB Visió per computador aplicada al control de qualitat en la indústria metal·lúrgica / Roura Suarez, Daniel ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte aplica tècniques de Visió per computador al control de qualitat en la indústria metal·lúrgica, concretament en el procés de tall i plegat. En la part d'inspecció de peces tallades es prendrà com a referència un fitxer vectorial, s'interpretarà i es compararà amb imatges de peces obtingudes després del tall. [...]
The project will try to apply computer vision techniques to quality control in the metal industry, specifically in the cutting and bending process. Inspection of cut pieces will be taken as a reference to a vector file, will be interpreted and compared to pieces of images obtained after the cut. [...]
El proyecto aplica técnicas de Visión por computador al control de calidad en la industria metalúrgica, concretamente en el proceso de corte y plegado. En la parte de inspección de piezas cortadas se tomará como referencia un fichero vectorial, se interpretará y se comparará con imágenes de piezas obtenidas después del corte. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
18.
12 p, 13.8 MB Smart Glasses : a new way to interact within the world / Riquelme Cencerrado, Alejandro ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquests últims anys hem experimentat grans avenços tecnològics. Alguns d'ells es podrien haver considerat com impossibles d'haver-los pensats fa només uns pocs anys enrere. El nostre projecte està influenciat per l'exitós concepte de l'anomenat "Smartphone", que de fet es pot considerar com una extensió de les actuals funcionalitats dels éssers humans. [...]
This recent years we have experienced great technological advances. Some of them, could have been considered as impossible when thinking on them a few years ago. Our project is influenced by the successful concept of the well-known "Smartphone", which can actually be considered as an extension of the current functionalities of the humans. [...]
Estos últimos años hemos experimentado grandes adelantos tecnológicos. Algunos de ellos se podrían haber considerado como imposibles de haberlos pensado hace solo unos pocos años atrás. Nuestro proyecto está influenciado por el exitoso concepto del llamado "Smartphone", que de hecho se puede considerar como una extensión de las actuales funcionalidades de los seres humanos. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
19.
13 p, 16.2 MB Reducing dizziness when using a video-see-through head-mounted display / Segovia Barreales, Richard ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In the recent years head mounted displays have been a great focus of attention for research development and consumer oriented products. Nevertheless, users still experience dizziness when using them. [...]
Els darrers anys, els dispositius de realitat virtual i realitat augmentada són objecte de grans avenços. Tot i això, els usuaris encara pateixen molèsties quan les utilitzen. A les sessions de testeig amb usuaris, s'ha pogut observar que es senten més còmodes quan s'utilitza una configuració de visualització especifica per a cada distància. [...]
En los últimos años, los dispositivos de realidad virtual y realidad aumentada son objeto de grandes avances. Sin embargo, los usuarios aún sufren molestias cuando las utilizan. En las sesiones de testeo con usuarios, se ha podido observar que se sienten más cómodos cuando se utiliza una configuración de visualización especifica para cada distancia. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
20.
12 p, 4.8 MB Posicionamiento de objetos 3D en una escena adquirida a través de un sensor / Fradejas Rodrigáñez, Edgar ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La propuesta de este trabajo se centra en el desarrollo de un algoritmo para la localización de objetos en una escena, obtenida mediante un sensor 3D de adquisición de nubes de puntos. El trabajo va desde la obtención de los datos (objeto y escena), hasta la implementación algorítmica de la solución y su enfoque práctico. [...]
This project focuses on the development of an algorithm for detecting the location of objects in a scene, obtained using a 3D sensor for point cloud acquisition. The project steps include obtaining the data, the algorithmic implementation, and its practical demonstration. [...]
La proposta d'aquest treball se centra en el desenvolupament d'un algoritme per a la localització d'objectes en una escena, obtinguda mitjançant un sensor 3D d'adquisició de núvols de punts. El treball va des de l'obtenció de les dades (objecte i escena), fins a la implementació algorítmica de la solució i el seu enfocament pràctic. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
21.
10 p, 10.3 MB Anàlisi de fronts de focs mitjançant imatges / Vallès Fernández, Alex ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte es presenta el desenvolupament d'un simulador de vols de dron que té com a objectiu aconseguir seqüències d'imatges d'incendis forestals per al seu posterior anàlisi. La captura d'aquestes imatges s'aconsegueix simulant la projecció d'una càmera sobre una estructura texturada del terreny a sobrevolar. [...]
This project presents the development of a drone flight simulator that aims to achieve forest fire image sequences for later analysis. The capture of those images is achieved by simulating the projection of one camera on a textured structure of the zone to fly. [...]
En este proyecto se presenta el desarrollo de un simulador de vuelos de drones que tiene como objetivo conseguir secuencias de imágenes de incendios forestales para su posterior análisis. La captura de estas imágenes se consigue simulando la proyección de una cámara sobre una estructura texturada del terreno a sobrevolar. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
22.
9 p, 1.5 MB Sistema de visió omnidireccional per a vols amb drons / Bracero Hernandez, David ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest document es presenta un sistema de visió estèreo binocular basat en dues càmeres idèntiques amb lents d'ull de peix de 220 graus. Posicionades respecte un mateix eix vertical, però enfocant en sentits oposats, aquestes càmeres permeten obtenir dos hemisferis de 360 per 220 graus, corresponents a la meitat superior i inferior d'una esfera completa. [...]
This project presents a binocular stereo vision system based on two identical cameras with 220-degree fisheye lenses. Positioned on the same vertical axis, but looking to opposite directions, these cameras allow to obtain two hemispheres of 360 by 220 degrees, corresponding to the upper and lower half of a complete sphere. [...]
En este proyecto se presenta un sistema de visión estéreo binocular basado en dos cámaras idénticas con lentes de ojo de pez de 220 grados. Posicionadas respecto a un mismo eje vertical, pero enfocando en sentidos opuestos, estas cámaras permiten obtener dos hemisferios de 360 por 220 grados, correspondientes a la mitad superior e inferior de una esfera completa. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
23.
14 p, 11.4 MB Findpic : joc social intel·ligent / Colom Ferrer, Jaume ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball tracta de l'actualització i millora d'una aplicació mòbil que consisteix en un joc social anomenat Findpic. L'aplicació ja es trobava disponible al mercat d'aplicacions Play Store abans de realitzar aquest treball, però no havia tingut la resposta esperada per part dels usuaris. [...]
This work is the updating and improvement of a mobile application which is a social game called Findpic. The application was available on the Play Store market before starting this work, but it hadn't the expected response from users. [...]
Este trabajo trata de la actualización y mejora de una aplicación móvil que consiste en un juego social llamado Findpic. La aplicación ya se encontraba disponible en el mercado de aplicaciones Play Store antes de realizar este trabajo, pero no había tenido la respuesta esperada por parte de los usuarios. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
24.
12 p, 1.0 MB Secret of Perspectives / Boïgues Lopez, Arnau ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Secret of Perspectives es un projecte que inclou totes les fases de creació i desenvolupament d'un videojoc estil plataformes en dues dimensions. Aquest videojoc, ha estat desenvolupat a partir de la metodologia de creació de videojocs SUM, que és la més estesa en aquest tipus de projectes. [...]
Secret of Perspectives is a project that includes all the stages of the creation and development of a two dimensional platform style videogame. This game has been developed based on the methodology SUM used for creating video games, which is a commonly used methodology for this kind of projects. [...]
Secret of Perspectivas es un proyecto que incluye todas las fases de creación y desarrollo de un videojuego estilo plataformas en dos dimensiones. Este videojuego ha sido desarrollado a partir de la metodología de creación de videojuegos SUM. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
25.
10 p, 1.5 MB Smart Dog Collar : monitorització intel·ligent per a gossos / Cutillas, Adrià ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest article exposa el projecte Smart Dog Collar, que neix de la combinació de dues passions: l'etologia i la informàtica. Aquest es desenvolupa en tres branques: el collar, basat en electrònica d'enviament de dades que, a través d'uns sensors, recopila informació de l'animal i del seu entorn; aquestes dades són enviades a un servidor remot, que les emmagatzema, les processa i les envia a una aplicació; aquesta representa gràficament les dades que rep i les fa accessibles a l'usuari a temps real. [...]
In this article the Smart Dog Collar is presented, which is a crossbreed of two passions, ethology and ITC. The project can be divided in three sequences: the collar itself, based in electronic data transmission, that compiles information of the animal and the environment through sensors; this data is then sent to a remote server, which stores, processes and sends that data to the application; the app transforms graphically this data to make it accessible for the user in real time. [...]
Este artículo expone el proyecto Smart Dog Collar, que nace de la combinación de dos pasiones: la etología y la informática. Éste se desarrolla en tres ramas: el collar, basado en electrónica de envío de datos que, a través de unos sensores, recopila información del animal y de su entorno; estos datos son enviados a un servidor remoto, que los almacena, los procesa y los envía a una aplicación; ésta representa gráficamente los datos que recibe y las hace accesibles al usuario a tiempo real. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 41 records found   beginprevious16 - 25nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.