Research literature

Research literature 213 records found  beginprevious174 - 183nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
174.
64 p, 12.4 MB Análisis de la comunicación online de las marcas de moda de España : estudio de caso Mango / Romero Romero, Susana ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb la revolució digital van apareixe noves eines informàtiques i plataformes q donen lloc a les jnteraccions en línea, com les xarxes socials i Blogs, aquestes han canviat la manera de comunicació entre les marques i les seves audiències. [...]
La revolución digital trae consigo nuevas herramientas y plataformas que dan lugar a interacciones Online, como Redes sociales y Blogs, éstas han cambiado la forma de comunicación entre las marcas y sus públicos. [...]

2013  
175.
108 p, 857.7 KB Simplificació vers l'e-administració : redisseny i millora d'expedients administratius per unificar procediments, estandaritzar documentació i reduir continguts d'informació / Guiu i Rius, Pere, 1953- (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Puig-Pey Saurí, Antoni de Pàdua (Universitat de Girona. Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte) ; Fontanet Ambròs, Marta (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Mauri Martí, Alfred (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Perpinyà i Morera, Remei (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Barcelona : Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2012
3 documents
176.
367 p, 5.1 MB Venus a Google : anàlisi dels discursos sobre l'art a internet / Martí Orriols, Meritxell ; Rico Camps, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
Aquesta tesi explora els discursos sobre l'art clàssic a Internet, mostrant les tensions existents en el si de la cultura occidental contemporània, les paradoxes nascudes de la generalització de l'ús de les noves tecnologies que, al mateix temps que democratitzen l'accés a la informació, generen contradiccions respecte l'autoritat i la legitimitat del coneixement. [...]
Exploint the discourses about Classical Art in Internet this thesis show the inner tensions of the occidental culture as well as the paradoxes caused by the generalization of the use of new technologies which, at the same time, democratize the access to the information. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
177.
332 p, 2.8 MB Interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media para TDT e internet: el caso de Super3 / Lafaurie Molina, Andrea ; Franquet, Rosa, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La presente investigación gira alrededor de la temática de la interactividad en la oferta de contenidos infantiles cross-media en televisión digital terrestre (TDT) e Internet, apuntando a explorar la interlocución que tiene lugar a partir de las ofertas interactivas presentes en medios digitales producidos para niños y niñas, tomando como caso de estudio el canal temático infantil y multiplataforma Super3. [...]
This research was conducted within the framework of interactivity in the offer of cross-media child contents in terrestrial digital television (TDT) and Internet, aiming to explore the interlocution that takes place between the interactive offers present in digital medias produced for kids, presenting Super3-a thematic channel for children and multiplatform-as case study. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
178.
57 p, 315.9 KB El periodisme audiovisual a internet : funcions diferents, vídeos diferents / Cassany, Roger ; Alsinus i Clavera, Salvador coord. ; Figueras Maz, Mònica ; Luzón Fernández, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
A partir de l'anàlisi d'una mostra de prop de dos-cents vídeos publicats per diversos diaris digitals catalans, aquesta recerca defineix les característiques específiques de la narrativa multimèdia i els factors que influeixen en la seva naturalesa.
2012  
179.
129 p, 1.0 MB Els mitjans de comunicació local en el procés d'integració de la població estrangera resident a Catalunya : estratègies i polítiques programàtiques / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; García Altadill, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mateu, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Estudi sobre la incidència dels mitjans audiovisuals de comunicació local (ràdio, televisió i internet) en el procés d'integració sociocultural de la població estrangera a Catalunya, a partir de l'anàlisi de les estratègies i polítiques de programació.
2011  
180.
676 p, 8.7 MB El Uso de las páginas web de los parlamentos nacionales como recurso comunicativo para promover la participación política de los ciudadanos en los procesos de toma de decisiones públicas / Giraldo Luque, Santiago ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La tesis doctoral pretende analizar el tipo de comunicación que tiene una institución pública con un público específico. El estudio se centra en el Parlamento, como entidad estatal, y en la forma en la que el cuerpo representativo se comunica con la ciudadanía, como receptor específico, con el objetivo de promover una mayor participación de los ciudadanos en los procesos de toma de decisión pública. [...]
Doctoral thesis analyzes the kind of communication that a public institution have with a specific public. The study is focused on Parliaments -as State entities- and in the way in which the representative body communicates with citizenship -as a specific receptor-, with the objective of promote a higher citizen participation in the decision making process. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
181.
157 p, 892.5 KB Three essays on public economics and strategic behavior / Freitas, Antonio ; Macho Stadler, Inés, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
El objetivo de esta tesis es el estudio de distintos problemas económicos en los que el diseño de las instituciones afectan de forma significativa los resultados obtenidos. Es un enfoque teórico motivado por problemas económicos relacionados con el diseño de políticas educativas o industriales. [...]
The objective of this thesis is the theoretical study, under different approaches, of topics in political economy and in industrial organization. The purpose is to understand the incentives of individuals or firms to make certain strategic decisions and how regulatory institutions can deal with such decisions. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Department of Economics and Economic History, 2012  
182.
405 p, 7.3 MB La Visibilidad mediática de actores políticos en la red : la política de gestión de contenidos digitales y la propiedad intelectual en España y en el Reino Unido : tesis doctoral / Salcedo Maldonado, Jorge Luis ; Anduiza Perea, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic
El tema de la tesis es la visibilidad mediática de los actores políticos involucrados en el debate sobre el uso no autorizado de contenidos sujetos a derechos de autor en Internet. En el contexto denominado como la política mediatizada, los actores con una mayor visibilidad mediática en el debate tendrán más opciones de captar la atención pública e influenciar a la opinión pública. [...]
The dissertation deals with the media visibility of the policy actors involved in the public debate about the unauthorized use of copyright contents on the Internet. In a context of mediated politics, the assumption is that the most visible actors in the media debate have a greater chance of capturing public attention and exerting influence in the public opinion. [...]

Bellaterra : Universidad Autónoma de Barcelona, Departamento de Ciencia Política y Derecho Público, 2012  
183.
27 p, 694.9 KB 20 recomanacions per redactar bé : guia breu per redactar continguts acadèmics d'acord amb els estàndards de qualitat universitària / Llahí Ribó, Laura ; Galera, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Giner Ros, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Grau, Anna (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Juncadella, Marta (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Lounds, Alan (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Portell, Oriol (Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ; Salvatierra, Míriam (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Tèvar, Arantxa (Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic)
Aquest document pretén ser una guia breu i senzilla amb indicacions clares que us ajudin a aconseguir que la qualitat final dels textos que redacteu sigui millor. La guia, elaborada conjuntament pels serveis lingüístics de diverses universitats, s'ha redactat a partir dels errors detectats en les pàgines web que la Generalitat ha avaluat el 2010.
2011  

Research literature : 213 records found   beginprevious174 - 183nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.