Research literature

Research literature 36 records found  beginprevious19 - 28next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
19.
25 p, 377.1 KB ¿Cómo desarrollan los centros residenciales de acción educativa las competencias básicas de empleabilidad en los adolescentes tutelados? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Este estudio revisa la tarea educativa que desarrollan los centros residenciales de acción educativa (CRAE) en los diferentes espacios de trabajo, enfatizando y analizando como esta tarea impacta en las competencias básicas de empleabilidad para repensar los programas socioeducativos y fortalecer el desarrollo de dichas competencias en los niños y adolescentes acogidos. [...]
partir de los espacios y momentos de trabajo en el centro (espacio tutorial, actividades dirigidas dentro del centro, organización del espacio doméstico, asamblea, participación en actividades externas al centro, actividades externas de preparación para la autonomía y el ocio y las vacaciones) y de las 8 competencias.

2016  
20.
209 p, 2.9 MB Comparing the key teacher competencies and the training process between China and Catalonia / Ding, Shujing ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Arnau-Sabatés, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El objetivo de esta tesis es comparar las diferencias y similitudes de las competencias docentes claves de los maestros de primaria y el proceso de formación entre China y Cataluña. A partir del análisis del contexto cultural y de los sistemas educativos, se desarrolló un modelo teórico para comparar las competencias claves del profesor entre China y Cataluña a través de Estudio I y Estudio II. [...]
The aim of this thesis is to compare the differences and similarities of key teacher competencies and the training process between China and Catalonia. Based on the analysis of the social culture contexts, education systems and the teacher related polices of China and Catalonia, it developed a theoretical model of comparing teacher key competencies and training process between China and Catalonia through a cross-cultural perspective. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
21.
334 p, 2.1 MB Evaluación del aprendizaje de las competencias clínicas odontológicas / Huerta Amezola, J. Jesús ; Sala Roca, Josefina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La investigación tiene el objetivo de evaluar el aprendizaje de las competencias clínicas odontológicas de los Prestadores de Servicio Social (PSS), como egresados de la Licenciatura en Cirujano Dentista del Centro Universitario de Ciencias de la Salud (CUCS), de la Universidad de Guadalajara. [...]
The research objective is to evaluate the clinical odontological competences learning of the Providers of Social Service (PSS), as graduates from the career of Dental Surgery in the Centro Universitario de Ciencias de la Salud (CUCS) of the Universidad de Guadalajara (UDG). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
22.
24 p, 407.9 KB Com desenvolupen els Centres Residencials d'Acció Educativa les competències bàsiques d'empleabilitat en els adolescents tutelats? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Aquest estudi revisa la tasca educativa que desenvolupen els centres residencials d'acció educativa (CRAE) en els diferents espais de treball, emfatitzant i analitzant com aquesta tasca impacta en les competències bàsiques d'empleabilitat per tal de repensar els programes socioeducatius i enfortir el desenvolupament d'aquestes competències en els infants i adolescents acollits. [...]
2016  
23.
29 p, 380.7 KB Programs and services to help foster care leavers during their transition to adulthood. A study comparing Chicago (Illinois) to Barcelona (Catalonia) / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Courtney, Mark E. (University of Chicago) ; Dworsky, Amy (University of Chicago)
2016
6 documents
24.
6 p, 444.0 KB Test situacional de competències socioemocionals / Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Filella i Guiu, Gemma (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Oriol-Granado, Xavier (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Ros Morente, Agnès (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Secanilla Campo, Esther (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Soldevila Benet, Anna (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Test Situacional de Competencias Socioemocionales para jóvenes de 12 a 18 años.
2016
2 documents
25.
214 p, 1.9 MB Relació entre competències socioemocionals i conductes disruptives a l'educació primària / Esturgó Deu, Estrella ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La presència de conductes disruptives suposa una absència de la regulació del comportament. Aquest tema s'ha tractat des de diversos àmbits, però en aquest estudi és vol fer des de la possible relació que tenen aquestes conductes disruptives i la intel·ligència emocional. [...]
The presence of disruptive behaviour supposes an absence of behaviour regulation. This issue has been approached from different areas, but in this study it wants to be done in between the possible relationship of these disruptive behaviours and emotional intelligence. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
26.
11 p, 325.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a professionals / Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Marzo, Maite 1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques i personals són imprescindibles en l'actual mercat laboral. Aquesta guia pretén ser una ajuda per a aquells professionals que poden guiar els joves d'entre 12 i 18 anys en el desenvolupament de les competències bàsiques necessàries per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-s'hi, independentment del sector professional.
2015  
27.
8 p, 205.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a les famílies / Marzo, Maite 1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques són molt importants per inserir-se en l'actual mercat laboral. No obstant això, hi ha unes competències personals bàsiques, que anomenem 'competències d'empleabilitat', que són tant o més importants per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-se, independentment del sector professional. [...]
2015  
28.
2 p, 91.0 KB Maternitat adolescent i joves tutelades a Catalunya / Zárate Alva, Nair Elizabeth (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2013
3 documents

Research literature : 36 records found   beginprevious19 - 28next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.