Research literature

Research literature 32 records found  beginprevious23 - 32  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
23.
78 p, 903.5 KB Une stratégie de développement durable pour l'eurorégion Pyrénées-Méditerranée : orientations de base / Morata, Francesc ; Cots, Francesc (Institut Universitari d'Estudis Europeus) ; Roca, David (Université de Perpignan. Centre d'Études et de Recherches sur les Transformations de l'Action publique)
L'estudi té per objecte formular els requisits necessaris per posar en marxa una estratègia per al desenvolupament sostenible de l'Euroregió Pirineus-Mediterrània. Aquest és un projecte de cooperació transfronterera regional promogut per l'expresident de la Generalitat, Honorable Sr Pasqual Maragall, que, a més de Catalunya, inclou Aragó, Illes Balears, Llenguadoc-Rosselló i Migdia-Pirineus. [...]
L'étude vise à formuler des exigences à mettre en œuvre une stratégie pour le développement durable des Pyrénées-Méditerranée. Il s'agit d'un projet de coopération transfrontalière régionale parrainée par l'ancien gouvernement, l'honorable Pascual Maragall, qui a également Catalogne, dont Aragon, Baléares, Languedoc-Roussillon et Midi-Pyrénées. [...]

Institut Universitari d'Estudis Europeus & Generalitat de Catalunya 2007 (Informes del CADS ; 3)  
24.
74 p, 886.4 KB Una Estrategia de desarrollo sostenible para la Eurorregión Pirineos-Mediterráneo : orientaciones básicas / Morata, Francesc, ; Cots, Francesc (Institut Universitari d'Estudis Europeus) ; Roca, David (Université de Perpignan. Centre d'Études et de Recherches sur les Transformations de l'Action publique)
El estudio tiene por objeto formular los requisitos necesarios para poner en marcha una estrategia para el desarrollo sostenible de la Eurorregión Pirineo-Mediterráneo. Este es un proyecto de cooperación transfronteriza regional promovido por el ex presidente de la Generalitat, Honorable Sr. [...]
L'estudi té per objecte formular els requisits necessaris per posar en marxa una estratègia per al desenvolupament sostenible de l'Euroregió Pirineus-Mediterrània. Aquest és un projecte de cooperació transfronterera regional promogut per l'expresident de la Generalitat, Honorable Sr Pasqual Maragall, que, a més de Catalunya, inclou Aragó, Illes Balears, Llenguadoc-Rosselló i Migdia-Pirineus. [...]

Institut Universitari d'Estudis Europeus & Generalitat de Catalunya 2007 (Informes del CADS ; 3)  
25.
77 p, 864.0 KB Una Estratègia de desenvolupament sostenible per a l'Euroregió Pirineus-Mediterrània : orientacions bàsiques / Morata, Francesc ; Cots, Francesc (Institut Universitari d'Estudis Europeus) ; Roca, David (Université de Perpignan. Centre d'Études et de Recherches sur les Transformations de l'Action publique)
The study presents sets out to formulate the necessary requirements for putting in place a strategy aimed at the sustainable development of the Pyreness-Mediterranean Euroregion. This is a cross-border regional cooperation project promoted by the former President of the Generalitat, Honorable Mr. [...]
L'estudi té per objecte formular els requisits necessaris per posar en marxa una estratègia per al desenvolupament sostenible de l'Euroregió Pirineus-Mediterrània. Aquest és un projecte de cooperació transfronterera regional promogut per l'expresident de la Generalitat, Honorable Sr Pasqual Maragall, que, a més de Catalunya, inclou Aragó, Illes Balears, Llenguadoc-Rosselló i Migdia-Pirineus. [...]

Institut Universitari d'Estudis Europeus & Generalitat de Catalunya 2007 (Informes del CADS ; 3)  
26.
74 p, 889.3 KB A Sustainable Development Strategy for the Pyrenees-Mediterranean Euroregion : Basic Guidelines / Morata, Francesc ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Cots, Francesc
L'estudi presenta té per objecte formular els requisits necessaris per posar en marxa una estratègia per al desenvolupament sostenible de l'Euroregió Pirineus-Mediterrània. Aquest és un projecte de cooperació transfronterera regional promogut per l'expresident de la Generalitat, Honorable Sr Pasqual Maragall, que, a més de Catalunya, inclou Aragó, Illes Balears, Llenguadoc-Rosselló i Migdia-Pirineus. [...]
The study presents sets out to formulate the necessary requirements for putting in place a strategy aimed at the sustainable development of the Pyreness-Mediterranean Euroregion. This is a cross-border regional cooperation project promoted by the former President of the Generalitat, Honorable Mr. [...]

Institut Universitari d'Estudis Europeus & Generalitat de Catalunya 2007 (Informes del CADS ; 3)  
27.
143 p, 6.2 MB La construcción de la identidad del consumidor postmoderno, mediante el consumo simbólico / Vidal Portés, Eduard ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intención del presente trabajo es abordar cómo el consumidor postmoderno afronta la construcción de la identidada través del consumo simbólico y constatar las diversas estrategias que adoptapara progresar en la arquitectura de su identidad. [...]
2012  
28.
314 p, 1.6 MB La Publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya / Andreu Domingo, David ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Aquest treball estudia l'ecosistema de la publicity a Catalunya. S'inicia amb un estudi de la publicity i les eines per a mesurar-ne la difusió, complementat amb un estudi exploratori que evidencia que les agències catalanes avaluen la publicity en base als outputs aconseguits a la premsa. [...]
Este trabajo estudia el ecosistema de la publicity en Cataluña. Se inicia con un estudio de la publicity y las herramientas para medir su difusión, complementado con un estudio exploratorio que evidencia que las agencias catalanas evalúan la publicity en base a los outputs conseguidos en la prensa. [...]
This thesis studies the ecosystem of the publicity in Catalonia. It begins with a study of the publicity and the tools to measure it, complemented with an exploratory study that shows how catalan agencies evaluate the publicity based on the outputs achieved in the press. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
29.
65 p, 909.8 KB Creatividad publicitaria : análisis de los modelos que evaluan la creatividad en los productos publicitarios / Aguilera Hernández, Raúl Alejandro ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Realizar una recopilacion organizada de los conocimientos pertenecientes al tema de valoracion de la creatividad en los productos publicitarios, con la finalidad de hacer un analisis de los metodos utilizados por los investigadores. [...]
2012
5 documents
30.
366 p, 2.1 MB La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. [...]
2012  
31.
420 p, 8.1 MB L'Altra cara de René Magritte, el publicista : una anàlisi del contingut dels anuncis del dominical d'El País (1995-2005) / Mensa Torras, Marta ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La tesi investiga la relació entre l'art de René Magritte i la publicitat actual. Es vol esbrinar si durant un determinat període de temps es detecta una permanència de l'art magrittià en peces gràfiques actuals i per tant es pot determinar l'existència de «publicitat magrittiana». [...]
This thesis makes a research on the relationship between René Magritte's art and the nowadays advertising. The main aim is to discover whether, during a certain period of time, some magrittian art influences can be detected in ads and, therefore, it can be said that the existence of the «magrittian advertising» as specific technique. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  
32.
145 p, 9.9 MB L'Autoedició en el departament creatiu de l'agència de publicitat : repercussions en el director d'art / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
A finales de la decada de los ochenta, se produce una revolución en las agencias de publicidad: la autoedición. Este hecho cambiaria de manera importante la forma de trabajar del director de arte publicitario. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
4 documents

Research literature : 32 records found   beginprevious23 - 32  jump to record:
See also: similar author names
25 Roca, David,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.