Research literature

Research literature 44 records found  beginprevious24 - 33nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
24.
13 p, 10.7 MB The Game Master : A take on procedurally generated game storylines / Lopez Latorre, Maria ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
As a collective, Mankind has always had a strong desire to obtain entertainment and create stories. From the beginning of our days to the point of technological advance of our era, leisure has adapted and grown to take advantage of the potential of whichever media was available. [...]
El desig de l'ésser humà de obtenir entreteniment i crear històries ha estat amb nosaltres des dels principis del temps, pel que és inevitable que amb els avenços tecnològics de la nostra era ens trobem amb que aquest entreteniment s'adapta als mitjans que ens trobem a la nostra disposició. [...]
Como colectivo, la humanidad siempre ha tenido un fuerte deseo de obtener entretenimiento y crear historias. Desde los principios de nuestros días hasta el punto de avance tecnológico en el que nos encontramos en estos momentos, el ocio se ha adaptado y ha crecido para tomar ventaja del potencial de los medios que tuviese disponible. [...]

2015-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
25.
11 p, 972.7 KB Clan Battleground : Joc d'estratègia / Fernández Navas, Jaume ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Clan Battleground es un projecte que tracta de la creació d'un videojoc de rol inspirat en multijugador que permet als jugadors realitzar equips per derrotar al equip contrari. El projecte està realitzat en 3D i s'ha simplificat per poder realitzar-lo en el temps previst pel projecte. [...]
Clan Battleground es un proyecto que trata de la creación de un videojuego de rol inspirado en multijugador que permite a los jugadores realizar equipos para derrotar al equipo contrario. El proyecto está realizado en 3D y ha sido simplificado para poder realizarlo en el tiempo previsto para el proyecto. [...]
Clan Battleground is a project which its aim is to create a videogame inspired in multiplayer role games allowing players to make teams to defeat the opposite team. The project is carried out in 3D and has been simplified in order to do it in the time allocated to the project. [...]

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
26.
10 p, 952.2 KB Simulació de models de físiques en OpenGL i shaders / Careta Freixa, Kirian ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En els darrers anys les capacitats gràfiques computacionals han augmentat considerablement, permetent l'ús d'objectes 3D en temps real i, fins i tot, efectes complexes tals com explosions o moviment de líquids. [...]
En los últimos años las capacidades gráficas computacionales han aumentado considerablemente, permitiendo el uso de objetos 3D en tiempo real e, incluso, efectos complejos tales como explosiones o movimiento de líquidos. [...]
In recent years computational graphic skills have greatly incleased, allowing the use of 3D objects in real time, even complex effects such as explosions or movement of liquids. These elements need to be implemented in specific graphical environments and OpenGL allows it. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
27.
17 p, 592.7 KB GamePlay Morphing / Planes Camprodon, Roger ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
2010
2 documents
28.
132 p, 2.8 MB Algorithms for the multiple variants of registration in 3D range data / Mateo Prous, Xavier ; Binefa i Valls, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Martí Godia, Enric, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Des del naixement de la fotografia hi ha hagut sempre un gran interès en la possibilitat de detectar una tercera dimensió en les imatges obtingudes per una càmera. Aquesta tercera dimensió permetria la diferenciació i filtrat dels diferents objectes presents a una escena, i per tant facilitar molts del problemes actuals en la recerca de visió per computador. [...]
Ever since the photography was born, there exists a high interest in the possibility of detecting a third dimension in the images obtained by a camera. This third dimension feature would allow the differentiation and easily filtering of the different objects present in the scene, and therefore to facilitate some of the main problematics in the computer vision research. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
29.
127 p, 5.1 MB Fast computer vision algorithms applied to motion detection and mosaicing / Vivet Tañà, Marc ; Binefa i Valls, Xavier, dir. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions) ; Martí Godia, Enric, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Aquesta tesi està centrada en la detecció de moviment i el seu aprofitament per la sumarització de les escenes de vídeo en imatges mosaic. Mentre construir la imatge mosaic amb càmeres pivotants és un tema ben conegut, no es aquest el cas per les càmeres amb moviment. [...]
This thesis is focused on motion detection and its use for the summarization of video scenes in mosaic images. While mosaicing with pivoting cameras is a well-known topic, this is not the case with full motion cameras. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
30.
56 p, 1.3 MB Creación de una demo 3D mediante gráficos procedurales / Rodríguez Real, David ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'una demo 3D utilitzant exclusivament gràfics procedurals per tal d'avaluar la seva viabilitat en aplicacions més complexes com els videojocs. En aquesta aplicació es genera un terreny aleatori explorable amb vegetació i textures creades proceduralment.
Este proyecto consiste en el desarrollo de una demo 3D utilizando exclusivamente gráficos procedurales con el objetivo de evaluar su viabilidad en aplicaciones más complejas como videojuegos. En esta aplicación se genera un terreno aleatorio explorable con vegetación y texturas creadas proceduralmente.
This project consists in developing a 3D demo using exclusively procedural graphics to evaluate their viability on more complex applications, like videogames. In this particular application, a random, explorable terrain is generated, along with procedural vegetation and textures.

2012  
31.
75 p, 7.1 MB Motion capture amb Microsoft Kinect / López Contreras, Oriol ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Arnal Montoya, Jorge, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto trata de convertirse en una herramienta para animadores 3D, tanto para los que hacen películas como para los que modelan videojuegos, que necesiten de un software para simplificar el trabajo que conlleva animar un modelo 3D. [...]
El projecte tracte de convertir-se en una eina per a animadors 3D, tant pels que fan pel·lícules com pels que modelen videojocs, que necessiten d'un software per simplificar el treball que comporta animar un model 3D. [...]
The project means to serve as a tool for 3D animators, either film animators or videogame designers, that need a software to simplify the work that carries animating a 3D model. All without the need of specialized suits. [...]

2012  
32.
20 p, 1.7 MB Launchageddon / Cartes Rosell, Jordi ; Sueiro Eglicerio, Marcos ; Martínez Ibarra, Enric ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El siguiente documento corresponde a la memoria del proyecto de final de carrera de Ingeniería Informática, que contiene el diseño y la implementación del videojuego Launchageddon. Éste corresponde a un proyecto desarrollado entre tres personas. [...]
El següent document correspòn a la memòria del projecte de final de carrera d'Enginyería Informàtica, que conté el disseny i implementació del videojoc Launchageddon. Aquest correspon a un projecte desenvolupat entre tres persones. [...]
The following document deals with the report of the final Information Technologies degree which contains the design and implementation of Launchageddon game. This belongs to a project developed by three people. [...]

2012
3 documents
33.
341 p, 8.6 MB Análisis de dibujos lineales a mano alzada representando objetos tridimensionales como técnica de entrada en sistemas CAD / Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Pendent.
En esta comunicación se presenta un sistema de intepretación de escenas tridimensionales a partir de dibujos lineales a mano alzada (croquis), que constituye los niveles inferior y medio de un sistema más amplio ara la reconstrucción de objectos tridimensionales. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Research literature : 44 records found   beginprevious24 - 33nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.