Research literature

Research literature 5,938 records found  beginprevious3410 - 3419nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
3410.
138 p, 2.9 MB La coherencia y la eficacia comunicativas en las redes sociales como elementos de contraste clave entre la imagen intencional y la imagen percibida de un club de fútbol de élite : el uso de Facebook por parte del RCD Espanyol / Carbonell Vivancos, Anna ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l'objectiu de determinar si la imatge intencional del club de futbol Reial Club Deportiu Espanyol s'ajusta amb la imatge percebuda que té un dels seus stakeholders: els seus seguidors. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de determinar si la imagen intencional del club de fútbol Real Club Deportivo Espanyol se ajusta con la imagen percibida que tiene uno de sus stakeholders: sus seguidores. [...]
The present investigation aims to determine if the football club Real Club Deportivo Espanyol's intentional image corresponds to the perceived image that has one of their stakeholders: their fans. To carry out the study, we examine the club's external communication through the posts posted on its official Facebook page.

2017
Grau en Periodisme [971]
3 documents
3411.
75 p, 2.3 MB Evolució comparativa del tractament informatiu d'un atemptat / Camps Puig, Nil ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'analitza l'evolució del tractament informatiu dels mitjans de comunicació quan hi ha un atac terrorista. A les últimes tres o quatre dècades hi ha hagut grans canvis tecnològics i culturals que han influït directament aquest aspecte. [...]
En este trabajo se analiza la evolución del tratamiento informativo de los medios de comunicación cuando hay un ataque terrorista. A las últimas tres o cuatro décadas ha habido grandes cambios tecnológicos y culturales que han influido directamente este aspecto. [...]
This work analyses the evolution of the informative treatment of the media when there is a terrorist attack. To the last three or four decades there has been big technological and cultural changes that have influenced directly this aspect. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3412.
108 p, 4.1 MB El documental como herramienta del periodismo social : El caso: Cowspiracy / Bueno Romero, Raquel ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El gènere documental constitueix una eina excel·lent del periodisme social, però donat el seu alt grau de persuasió pot convertir-se també en l'eina perfecte per al canvi de consciències i comportaments a través del rentat de cervell. [...]
El género documental constituye una herramienta excelente del periodismo social, pero dado a su alto grado de persuasión puede convertirse también en la herramienta perfecta para el cambio de conciencias y comportamientos a través del lavado de cerebro. [...]
The documentary genre is an excellent tool of social journalism, but given its high degree of persuasion it can also become the perfect tool for consciousness and behavior change through brainwashing. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3413.
196 p, 4.1 MB Plan de negocio : Agencia de Comunicación basada en la figura del Community Management / Brime Sánchez, Rebeca ; Català Martínez, Patricia ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball Final de Grau consisteix en un Pla de Negoci per al desenvolupament i posada en marxa d'una agència de comunicació situada a Barcelona. Aquesta empresa es dedicarà a la millora de la comunicació d'empreses i influencers amb la finalitat última d'obtenir un major rendiment a nivell competitiu i econòmic. [...]
El siguiente Trabajo Final de Grado consiste en un Plan de Negocio para el desarrollo y puesta en marcha de una agencia de comunicación situada en Barcelona. Esta empresa se va a dedicar a la mejora de la comunicación de empresas e influencers con la finalidad última de obtener un mayor rendimiento a nivel competitivo y económico. [...]
The following Final Grade Work consists of a Business Plan for the development and start-up of a communication agency located in Barcelona. This company is going to dedicate itself to the improvement of the communication of companies and influencers with the final aim of obtaining a greater yield in competitive and economic level. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3414.
105 p, 10.7 MB Antonio Bergadà Virgili : vida d'un soldat republicà. Orígens i seqüeles de la repressió franquista / Bricullé Colomer, Clara ; Vall, Toni, 1979-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La repressió franquista segueix present a l'opinió pública i moltes famílies de represaliats republicans encara conviuen amb les seves seqüeles. He volgut destapar la vida d'Antonio Bergadà Virgili, un soldat republicà que, en acabar la guerra, es va haver d'exiliar a França. [...]
La represión franquista sigue presente a la opinión pública y muchas familias de represaliados republicanos aún conviven con sus secuelas. He querido desvelar la vida de Antonio Bergadà Virgili, un soldado republicano que, cuando terminó la guerra, se tuvo que exiliar a Francia. [...]
The repression of the Franco regime is still present in the public opinion, and the families of republicans that suffered reprisals still cohabit with its aftermaths. I've wanted to unfold Antonio Bergadà Virgili's life, a republican soldier that had to exile in France when the Spanish Civil War ended. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3415.
55 p, 2.3 MB El fenomen 'lifestyle' : una nova tendència periodística. Estudi del cas espanyol / Box Abellán, Carla ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un context marcat per la incertesa tecnològica i la cerca d'un model de negoci viable, es presencia una nova tendència periodística a la premsa espanyola. Es tracta de la incorporació d'estratègies, que tracten d'atreure un tràfic de lectors, a través de continguts suaus basats en temàtiques de lifestyle. [...]
En un contexto marcado por la incertidumbre tecnológica y la búsqueda de un modelo de negocio viable, se presencia una nueva tendencia periodística en la prensa española. Se trata de la incorporación de estrategias, que tratan de atraer a un tráfico de lectores, a través de contenidos suaves basados en temáticas de lifestyle. [...]
In a context marked by technological uncertainty and search for a viable business model, we are witnessing a new journalistic trend in the Spanish press. It is the incorporation of strategies, seeking to attract readership traffic through a soft content-based themed in lifestyle. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
3416.
189 p, 5.2 MB El Camino de Santiago ... Segura / Pascual Martínez, Cristina ; Solé Bruset, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Planificació d'un programa televisiu de gènere Docureality sobre el Camí de Santiago.
Planificaicón de un programa televisivo de género Docureality sobre el Camino de Santiago.
Planning of a Docureality television program about the Camino of Santiago.

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3417.
58 p, 84.9 MB Reconstrucció de les Pintures de la Pia Almoina de Lleida a través de la Realitat augmentada / Moreno Muñoz, Marina ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A través de la realitat augmentada es vol ajudar a imaginar com era la Seu Vella en l'edat mitjana, abans que les tropes de Felip IV la convertissin en caserna militar. La intenció d'aquest projecte és reconstruir part de l'interior de la Canonja a través de la projecció de les pintures de la Pia Almoina. [...]
A través de la realidad aumentada se quiere ayudar a imaginar cómo era la Seu Vella en la edad media, antes de que las tropas de Felipe IV la convirtieran en cuartel militar. La intención de este proyecto es reconstruir parte del interior de la Canónica a través de la proyección de las pinturas de la Pía Almoina. [...]
Through the augmented reality, wants to help to imagine how the Seu Vella was in the Middle Ages before the troops of Felip IV converted it into a military barrack. The aim of this project is to make a reconstruction of the inside of the Canonja through the projection of the paintings of Pia Almoina, providing the empty and monochrome spaces with color and textures. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3418.
80 p, 1.4 MB Las influencias del New Hollywood en las series de televisión actual. El caso de The get down / Masachs Villarino, Manel ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball ens hem proposat trobar les possibles influències que la sèrie de televisió de Netflix The get down pot tenir del període de la història del cinema anomenat New Hollywood. Aquesta etapa es caracteritza fer fer pel·lícules amb presència de crítica social i política, pel tractament de temes tabú com el sexe i la violència, per la defensa de la llibertat personal, per reflectir a les minories, per denunciar les injustícies. [...]
En este trabajo nos hemos propuesto encontrar las posibles influencias que la serie de televisión de Netflix The get down puede tener del período de la historia del cine llamado New Hollywood. Esta etapa se caracteriza hacer hacer películas con presencia de crítica social y política, para el tratamiento de temas tabú como el sexo y la violencia, por la defensa de la libertad personal, para reflejar a las minorías, para denunciar las injusticias . [...]
In this work we intend to find possible influences of the television series The Netflix get down may be the period of history called New Hollywood cinema. This stage is characterized do make films in the presence of social and political criticism, for the treatment of taboo subjects like sex and violence, the defense of personal freedom, to reflect the minorities, to denounce injustice . [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3419.
69 p, 2.2 MB Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children's program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 5,938 records found   beginprevious3410 - 3419nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.