Research literature

Research literature 85 records found  beginprevious55 - 64nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
55.
64 p, 5.4 MB L'alfabetització audiovisual i el pensament crític : educar el pensament crític de l'alumnat d'educació primària : opció professionalitzadora - format memòria - proposta d'innovació / Muñoz Valero, Raül ; Nomen Recio, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball ha sigut elaborat a partir de la intervenció d'una seqüència didàctica duta a terme al centre de pràctiques l'Escola El Martinet. Hem creat una proposta d'innovació que respon a un seguit de necessitats detectades dins l'escola de pràctiques. [...]
2015
Grau en Educació Primària [896]  
56.
44 p, 1.6 MB El bon ús de la bicicleta a l'Educació Primària / Castellà Gorjón, Míriam ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball tracta sobre l'educació viària a les escoles i, més concretament, pretén incidir sobre l'ús que fan els infants de la bicicleta. Primerament, s'exposa un marc teòric per tal de contextualitzar el tema i apropar-nos a la realitat del moment. [...]
Este trabajo trata sobre la educación viaria en las escuelas y, más concretamente, pretende incidir sobre el uso que hacen los niños/as de la bicicleta. Primeramente, se expone un marco teórico con tal de contextualizar el tema y acercarnos a la realidad del momento. [...]
This project is based on the road safety education in the schools and more specifically, aims to influence in the children's' use of the bicycle. First of all, there is a theoretical framework in order to contextualise the topic and get closer to nowadays reality. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
57.
53 p, 740.8 KB Docència compartida amb alumnes : una oportunitat per a què els alumnes aprenguin ensenyant / Hernández Martínez, Mireia ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball sorgeix de l'interès per reflexionar i analitzar un tipus de metodologia innovadora que consisteix en crear comunitats d'aprenents a partir de la docència compartida amb alumnes. [...]
El presente trabajo surge del interés por reflexionar y analizar un tipo de metodología innovadora que consiste en crear comunidades de aprendices a partir de la docencia compartida con alumnos. Para poder-lo realizar, primero será necesario sustentar este trabajo en las aportaciones de diferentes autores reconocidos en la temática, tratando diversos temas como son el concepto aprenseñar, la docencia compartida entre maestros i, por último el tema objeto de estudio, la docencia compartida con alumnos. [...]
This current work comes from our interest in reflecting and analyzing one king of innovating methodology which consists in creating learners' communities from the shared teaching with the students. In order to do this, first we will have to support this work with different author's contributions. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
58.
43 p, 874.9 KB Dansant aprenentatges : la creació de dansa a l'escola d'educació primària / Codina i Corrons, Mariona ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El meu Treball de Fi de Grau el centro en el paper que té i pot tenir la dansa dins l'escola d'educació primària i, en concret, en l'apartat de creació de dansa per part de l'alumnat. El treball consta de tres parts diferenciades on, primerament, s'analitza el marc teòric existent sobre dansa i, en concret, sobre dansa a l'escola. [...]
Mi Trabajo de Fin de Grado lo centro en el papel que tiene y puede tener la danza dentro de la escuela de educación primaria y, en concreto, en el apartado de creación de danza por parte del alumnado. [...]
I will base my final project on the role that dance has and may have in primary education schools and, specifically, in the field of dance creation by the students. The project is divided into three different parts in which, firstly, the existing theoretical field about dance and, specifically, about dance at school is studied. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
59.
56 p, 1.6 MB Música i matemàtiques : "Disseny, implementació i anàlisi d'una intervenció interdisciplinària a 3r de Primària" / Palou Sueiras, Maria ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les relacions entre la música i les matemàtiques són naturals i innegables. Diversos estudis i investigacions així ho demostren. Tot i això, a nivell educatiu no sempre s'aprofita aquesta ben entesa, i ens trobem amb comptades aportacions i propostes que integrin ambdues àrees. [...]
The relationship between music and mathematics are naturals and undeniable. Several studies and investigations prove it. However, in the educational level this advantage is not always well understood, and we only find a few contributions and proposals that include both areas. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
60.
56 p, 1.6 MB Expectatives del (futur) professorat d'educació primària : les conseqüències en el rendiment acadèmic dels infants / Ortega Boguña, Iris ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El món de l'educació, des d'un temps enrere, porta analitzant les conseqüències que provoquen en els infants els efectes de les expectatives i de l'etiquetatge. Les recerques mostren com el mal tractament de les expectatives en l'educació provoca un efecte en el comportament de l'alumnat, influencia el seu futur acadèmic inclús acaba possibilitat una reproducció les desigualtats socials. [...]
2015
Grau en Educació Primària [896]  
61.
26 p, 5.6 MB Estudi de possibles aplicacions del treball d'escultura i pintura de Belles Arts, a l'àrea de visual i plàstica d'Educació Primària / Díaz Paniagua, Elisa ; Barrera, Jaume, 1954- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estudi i pràctica de poètiques i tècniques artístiques es treballa en tot el recorregut acadèmic des del cicle d'Educació Infantil fins a Belles Arts a través de diferents disciplines. El present treball pretén analitzar unes pràctiques concretes de Belles Arts per tal de considerar llur aplicació a l'Àrea de Visual i Plàstica d'Educació Primària, i que aquesta suposi una millora en la seva didàctica. [...]
El estudio y práctica de poéticas y técnicas artísticas se trabaja en todo el recorrido académico desde el ciclo de Educación Infantil hasta Bellas Artes a través de diferentes disciplinas. El presente trabajo pretende analizar unas prácticas concretas de Bellas Artes para considerar su aplicación en el Área de Visual y Plástica de Educación Primaria, y que ésta suponga una mejora en su didáctica. [...]
The study and practice of poetic and artistic techniques is covered throughout all the academic journey from kindergarten to Fine Arts degree through different disciplines. This work seeks to analyze some specific practices in Fine Arts in order to consider their application within the area of Visual and Plastic in Primary School, and that it represents an improvement in their teaching. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
62.
17 p, 822.3 KB Anàlisi de diferents mètodes i processos pel disseny de seqüències didàctiques competencials / Guirado Salvans, Daniel ; Morodo, Andy, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Vivim en una societat de canvis constants que fa necessària una actualització contínua de la manera d'ensenyar i aprendre. Els conceptes de competència i ensenyament competencial prenen cada vegada més importància en qualsevol procés educatiu. [...]
We live in a society of constant changes makes it necessary to constantly update the way of teaching and learning. The concepts of competence and competence education are becoming increasingly important in any educational process. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
63.
77 p, 2.0 MB Els estereotips de gènere transmesos per les sèries televisives dels canals infantils i les seves conseqüències en els ideals dels infants / González Martínez, Cristina ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
"M'agradaria ser maquilladora, ser bomber és un treball per a homes" i altres afirmacions com l'anterior, són promogudes per una visió relacionada amb els estereotips de gènere. La present investigació, ha tingut com a objectiu principal analitzar com aquests estereotips de gènere transmesos pels mitjans de comunicació, en especial la televisió, influeixen en el públic més vulnerable, és a dir, en els infants. [...]
"Me gustaría ser maquilladora, ser bombero es un trabajo para chicos" i otras afirmaciones como la anterior, están promovidas por una visión relacionada con los estereotipos de género. La presente investigación, pretende como objetivo principal analizar cómo estos estereotipos de género transmitidos por los medios de comunicación, en especial la televisión, influyen en el público más vulnerable, los niños. [...]
"When I grow up, I want to be make-up artist because firefighter it's a men's work" and others similar statements are related with a stereotypical vision. The main objective of this investigation study was to analyze how representations of gender stereotypes appear in television, and its influence on children. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
64.
56 p, 2.1 MB Actua : emprenedoria i educació primària / Nieto Trias, Ariadna ; Armengol Asparó, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Des del Departament d'Ensenyament es busca adaptar el currículum per a cada etapa educativa, creant i afegint continguts, que donin estratègies per a créixer com a persones que conviuen en un entorn comú, però mai s'ha prestat atenció en proporcionar eines per abordar situacions d'emergència. [...]
Desde el Departamento de Educación se busca adaptar el currículum a cada etapa educativa, creando y añadiendo contenidos, que den estrategias para crecer como personas que conviven en un entorno común, pero nunca se ha prestado atención en proporcionar herramientas para abordar situaciones de emergencia. [...]
From Department of Education seeks to adapt curriculum to each stage of education, creating and adding contents to give strategies to grow as people living in a common environment, but they never paid attention to provide tools to approach emergency situations. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  

Research literature : 85 records found   beginprevious55 - 64nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.