Research literature

Research literature 1,594 records found  beginprevious630 - 639nextend  jump to record: Search took 0.03 seconds. 
630.
10 p, 1.6 MB Análisis, diseño y simulación de una infraestructura de red segura / Tamayo Martínez, Adrian ; Sebastián Pérez, Juan Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Internet está cada vez más en nuestro día a día trayendo consigo ventajas y desventajas debido a su fácil acceso. Los cibercriminales cada vez tienen un mayor repertorio de métodos y herramientas a su disposición y es por ello que la seguridad es un tema principal a ser tratado en la mayoría de las empresas. [...]
Internet is increasingly in our day to day bringing with it avantages and disadvantages due to its easy accessibility. Cybercriminals increasingly have a greater repertoire of methods and tools at their disposal and that is why security is a main issue to be addressed in most companies. [...]
Internet està cada vegada més en el nostre dia a dia portant amb si avantatges i desavantatges a causa del seu fàcil accés. Els cibercriminals cada vegada tenen un major repertori de mètodes i eines a la seva disposició i és per això que la seguretat és un tema principal a ser tractat en la majoria de les empreses. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
631.
10 p, 1.6 MB Arquitectura de microservicios en un sistema de reserva de hoteles / Espinosa Ibáñez, Marc ; Diaz-Chito, Katerine, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este artículo se presenta el proceso realizado para construir un sistema de reserva de hoteles hecho con la arquitectura de microservicios. La finalidad es crear un sistema bien implementado para poder comparar las características de éste con las que suele tener una aplicación monolítica. [...]
The next article presents the process followed for the construction of a booking hotel system made with the microservices architecture. The final goal is to achieve a well-implemented system that will allow us to com-pare its physiognomies with the ones that use to have a simple monolithic system. [...]
En aquest article es presenta el procés realitzat per a construir un sistema de reserves d'hotels fet amb l'arquitectura de microservicios. La finalitat és crear un sistema ben implementat per poder comparar les característiques d'aquest amb les que sol tenir una aplicació monolítica. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
632.
9 p, 533.8 KB Machine Learning para la predicción de eventos en la NBA / Villar Ortiz, Albert ; Baldrich i Caselles, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se ha analizado la viabilidad actual de algunos de los métodos más utilizados en el aprendizaje automatizado, sobre uno de los ámbitos más importantes en nuestro día a día: el deporte. [...]
This project has analyzed the current viability of some of the most used methods in machine learning, in one of the most important areas nowadays: sports. Going into detail, after having gathered all the information and / or advanced statistics related to the Americanbasketball league by excellence, the NBA, a set of mathematical models has been generated to predict the winning team of every event, as well as the score of each team. [...]
En aquest projecte s'ha analitzat la viabilitat actual d'alguns dels mètodes més utilitzats en l'aprenentatge automatitzat, sobre un dels àmbits més importants del dia a di: l'esport. Un cop centralitzada tota la informació i/o estadística avançada relacionada amb la lliga americana de bàsquet, la NBA, s'han generat tot un conjunt de models matemàtics amb els que es pot predir l'equip guanyador de cada esdeveniment, així com l'anotació de cada equip enfrontat. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
633.
14 p, 921.7 KB Desenvolupament d'una aplicació web per al micro-aprenentatge (μLearning) / Ribas Garcia, Elliot ; Bartrina Rapesta, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Davant de l'ús creixent de tecnologies a les aules, l'ensenyament es troba en la necessitat d'evolucionar amb l'ajut de noves eines i metodologies que s'adaptin al context actual. En aquest projecte s'ha desenvolupat μLearning, una aplicació web per al micro-aprenentatge a partir de la resolució de qüestionaris sobre els continguts de les assignatures d'un pla d'estudis universitari. [...]
Ante el uso creciente de tecnologías en las aulas, la educación se encuentra en la necesidad de evolucionar con la ayuda de nuevas herramientas y metodologías que se adapten al contexto actual. En este proyecto se ha desarrollado μLearning, una aplicación web para el micro-aprendizaje a partir de la resolución de cuestionarios sobre los contenidos de las asignaturas de un plan de estudios universitario. [...]
Due to the increasing use of technologies in classrooms, teaching is in the need to evolve with the help of new tools and methodologies that can adapt to the current context. In this project, μLearning has been developed, a web application for the micro-learning based on the resolution of quizzes about the contents of the subjects in the syllabus of a university course. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
634.
10 p, 992.2 KB Diseño y generación de mapas inteligentes en videojuegos / Campos Escalera, David ; Gil, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cuando en un videojuego se quiere ampliar el abanico de situaciones jugables sin necesidad de diseñar cada elemento de forma individual, se recurre a los algoritmos de generación automática. En este trabajo se ha desarrollado un videojuego y la generación procedural de sus entornos jugables. [...]
When in a video game you want to expand the range of playable situations without having to design each element individually, you resort to automatic generation algorithms. In this paper I have developed a video game and the procedural generation of its playable environments. [...]
Quan en un videojoc es vol ampliar el ventall de situacions jugables sense necessitat de dissenyar cada element de forma individual, es recorre als algoritmes de generació automàtica. En aquest treball s'ha desenvolupat un videojoc i la generació procedural dels seus entorns jugables. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
635.
10 p, 2.1 MB Object detection in aerial images / Orihuela Ponsarnau, Jordi ; Ponsa Mussarra, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This work studies the application of object detection in aerial images. Specifically, a review of the differences between standard and aerial images is made and the aspects where changes can be applied in the latter to improve results are extracted. [...]
Aquest treball estudia l'aplicació de la detecció d'objectes en imatges aèries. Concretament, es realitza una anàlisi de la diferència entre les imatges estàndard i les aèries i s'extreuen els aspectes on es poden aplicar canvis per obtenir millors resultats en aquestes últimes. [...]
Este trabajo estudia la aplicación de la detección de objetos en imágenes aéreas. Concretamente, se realiza un análisis de la diferencia entre las imágenes estándar y las aéreas y se extraen los aspectos donde se pueden aplicar cambios para obtener mejores resultados en estas últimas. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
636.
10 p, 1.2 MB Fostering machine learning tasks for the data science and engineering Club UAB / Estany González, Jaume Gerard ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
There is a raising need for companies to hire professionals specialised in the data science field. Therefore, to encourage students to use platforms with the purpose of teaching about it is a priority for the teachers of these fields. [...]
Hay una creciente necesidad para las empresas de contratar a profesionales especializados en el campo de las ciencias de datos. Por eso, animar a los estudiantes a utilizar plataformas con la intención de enseñar sobre él es una prioridad para los docentes de estos campos. [...]
Hi ha una creixent necessitat per a les empreses de contractar a professionals especialitzats al camp de les ciències de dades. Per això animar als estudiants a utilitzar plataformes amb la intenció d'ensenyar sobre ell és una prioritat pels docents d'aquests camps. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
637.
9 p, 1.4 MB Might of the Arcane - Videojuego de cartas interactivo por turnos y la implementación de su IA / Casanova Álvarez, Christian ; Cerdà Company, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este trabajo he desarrollado un videojuego de cartas por turnos y he implementado su inteligencia artificial, valorando (mediante el uso de heurísticas) el mejor movimiento con el objetivo de ganar la partida al usuario. [...]
In this project I have developed a turn-based card videogame and I have implemented its artificial intelligence, valuating (through the use of heuristics) the best movement in order to win the game to the user. [...]
En aquest treball he desenvolupat un videojoc de cartes per torns i he implementat la seva intel·ligència artificial, valorant (mitjançant l'ús heurístiques) el millor moviment amb l'objectiu de guanyar la partida a l'usuari. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
638.
11 p, 491.0 KB Gestió i gamificació web per a un club de judo / Carreras i Barbany, Anna ; Sebastián Pérez, Juan Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu principal d'aquest treball és dissenyar i desenvolupar una aplicació web que permeti d'una banda gestionar els alumnes d'un club de judo i, de l'altra, afegir ludificació per a incentivar als nens i nenes a aprendre la part més teòrica d'aquest esport. [...]
The main objective of this project is to design and develop a web application that allows on one hand to manage the students of a judo club and, on the other hand, add gamification to encourage children to learn the theoretical part of this sport. [...]
El objetivo principal de este trabajo es diseñar y desarrollar una aplicación web que permita por un lado gestionar a los alumnos de un club de judo y, por el otro, añadir ludificación para incentivar a los niños y niñas a aprender la parte más teórica de este deporte. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
639.
12 p, 3.6 MB Laim, videojoc de plataformes 2D amb Unity / Sauras Salas, Jordi ; Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un videojoc en 2 dimensions per ordinador de plataformes d'acció i aventura anomenat Laim. Aquest joc inclou un escenari per plataformes, el desenvolupament d'una història, la inclusió de diversos enemics (en Downut, en Badtata, en Xuxi i en MCThrone), un sistema de combat i una IA -encarregada de controlar el comportament dels enemics-. [...]
This project is based on the creation, design and development of a 2D action-platformer computer videogame called Laim. This game contains a platform scenario, a story development, integration of different enemies (Downut, Badtata, Xuxi and MCThrone), a combat system and an AI -that manages the enemies' behaviour-. [...]
Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un videojuego en 2 dimensiones para ordenador de plataformas de acción y aventura denominado Laim. Este juego incluye un escenario por plataformas, el desarrollo de una historia, la inclusión de distintos enemigos (Downut, Badtata, Xuxi y McThrone), un sistema de combate y una IA -encargada de controlar el comportamiento de los enemigos-. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 1,594 records found   beginprevious630 - 639nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.