Research literature

Research literature 1,243 records found  beginprevious953 - 962nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
953.
58 p, 1.5 MB La desmitificació informativa a partir dels falsos documentals / Cebrià Salvador, Oleguer ; Rabadán Perea, José Vicente, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els falsos documentals han tingut una influència directa en la pèrdua de credibilitat de la informació que apareix als mitjans de comunicació ja que han posat de manifest la manipulació i la deformació de les imatges que duen a terme els professionals de la comunicació. [...]
Los falsos documentales han tenido una influencia directa en la pérdida de credibilidad de la información que aparece en los medios de comunicación ya que han mostrado la manipulación y la deformación de las imágenes que realizan los profesionales de la comunicación. [...]
The mockumentaries influenced directly in the media information's loss of credibility due to they have shown the image's manipulation and deformation that the professionals of the comunication made. The exemple of eight diferent mockumentaries show how this productions contributed to the information's demystification.

2016
Grau en Periodisme [971]  
954.
346 p, 40.3 MB El sensacionalismo en la prensa española : la crisis de los refugiados / Catalán Ocaña, Esther ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia la tendència al sensacionalisme pel que fa al tractament de la informació de la premsa escrita a Espanya, en relació a la crisis migratòria dels refugiats de Síria. Es realitzarà un estudi de la premsa, així com una comparació dels diaris escollits. [...]
Este trabajo estudia la tendencia al sensacionalismo en el tratamiento de la información de la prensa escrita en España, en relación a la crisis migratoria de los refugiados de Siria. Se realizará un estudio de la prensa, así como una comparación de los diarios escogidos. [...]
This work studies the trend to the sensationalism in the data processing of the written press in Spain in relation to the migratory crisis of the refugees of Syria. A study of the press will be realized, as well as a comparison of the select diaries. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
955.
112 p, 1.0 MB Reconciliació i futur al País Basc / Castelló García, David ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el conflicte del País Basc des de diverses panoràmiques com el marc contextual en què es dóna, els elements fonamentals per a la construcció de la pau, la reconciliació de la societat basca i l'òptica comunicativa. [...]
El presente trabajo analiza el conflicto del País Vasco desde diversas panorámicas como el marco contextual en que se da, los elementos fundamentales para la construcción de la paz, la reconciliación de la sociedad vasca y la óptica comunicativa. [...]
The present work analyzes the conflict in the Basque country from different perspectives such as the contextual frame in which it is set, the key elements for building peace, the reconciliation of the basque society and the communication optics. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
956.
153 p, 7.7 MB Pla de Comunicació Integral de l'Escola Lliure El Sol / Casas Gutiérrez, Aida ; Recoder, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén estudiar l'estat de comunicació de l'Escola Lliure El Sol, una institució basada en la formació de l'educació en el lleure. L'objectiu d'aquest treball és doncs, fer una anàlisi exhaustiva i detallada de la comunicació, per a partir d'aquí, observar els punts forts i febles d'aquesta. [...]
El presente trabajo pretende estudiar el estado de comunicación de la Escola Lliure El Sol, una institución basada en la formación de la educación en el tiempo libre. El objetivo de este trabajo es hacer una análisis exhaustiva y detallada de la comunicación, para a partir de ahí, observar los puntos fuertes y débiles de esta. [...]
The paper presented below is the Communication Plan of Escola Lliure el Sol, an institution focused on free time activities. The aim of this project consists on investigate the comunicaction to discover the weak and strong points of that. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
957.
61 p, 1.5 MB El canon de belleza en las presentadoras de informativos de televisión / Carrera Gómez, Aroa ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El cànon de bellesa que, actualment, promou la publicitat de la moda ha influenciat a la societat al llarg dels anys. Aquest treball pretén analitzar si les presentadores dels informatius de televisió també estan afectades per aquest cànon, comparen les seves característiques visuals amb les del cànon de bellesa actual; y comprovar si això influeix als nostres televidents a l'hora d'escollir un informatiu de més qualitat.
El canon de belleza que, actualmente, promueve la publicidad de la moda ha influenciado a la sociedad a lo largo de los años. Este trabajo pretende analizar si las presentadoras de los informativos de televisión también están afectadas por dicho canon, comparando sus rasgos visuales con las características del canon de belleza actual; y comprobar si esto influye a nuestros telespectadores a la hora de elegir un informativo de más calidad.
The canon of beauty that currently promotes fashion advertising has influenced the society over the years. This paper analyzes whether the presenting TV news are also affected by this canon, comparing their visual features with the characteristics of the current canon of beauty ; and check whether this influences our viewers when choosing a better quality information .

2016
Grau en Periodisme [971]  
958.
132 p, 2.0 MB El fenomen ultra d'extrema dreta al futbol espanyol / Carné Sempere, Jordi ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el moviment extremista ultradretà amb l'objectiu de planificar un projecte de tres reportatges sobre la temàtica des d'una perspectiva innovadora i original. Els apartats que el conformen i el seu desenvolupament inclouen tots els aspectes necessaris per endegar el pla periodístic, tals com la metodologia a seguir per confeccionar-lo, el marc teòric que sustenta la matèria a nivell documental i la sistematització estructural de les tasques a realitzar.
El presente trabajo analiza el movimiento extremista de ultraderechas con el objetivo de planificar un proyecto de tres reportajes sobre la temática desde una perspectiva novedosa y original. Los apartados que lo conforman y su desarrollo incluyen todos los aspectos necesarios para encauzar el plan periodístico, tales como la metodología a seguir para confeccionarlo, el marco teórico que sustenta la materia a nivel documental y la sistematización estructural y temporal de las tareas a realizar.
The present work analyses the extremist far-right movement with the objective of trying to plan a project of three reportages about the thematic from an original and innovative point of view. The sections forming it and its development include every necessary aspect to engage the journalistic plan, such as the methodology to follow in order to make it, the theoretical framework that supports the matter to a documentary level and the structural and temporal systematization of the tasks to do.

2016
Grau en Periodisme [971]  
959.
178 p, 1.8 MB El tratamiento de los casos de dopaje de Contador, Armstrong y Landis en la prensa generalista española / Canyameras Rojas, Toni ; Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El dopatge és inherent a l'esport i de vegades l'esportista recorre a l'ús de substàncies prohibides per guanyar. Com a part d'un àmbit de candent actualitat i interès social com l'esport, i estant molt presents al ciclisme, les informacions relacionades amb els casos de dopatge són exposades a la opinió pública per part de la premsa generalista. [...]
El dopaje es inherente al deporte y a veces el deportista recurre al uso de sustancias prohibidas para ganar. Como parte de un ámbito de candente actualidad e interés social como el deporte, y estando muy presentes en el ciclismo, las informaciones relacionadas con casos de dopaje son expuestas a la opinión pública por parte la prensa generalista. [...]
Doping is inherent in the sport and the athletes sometimes resorts to the use of prohibited substances to win. As a part of a field of topical and social interest such as sports, and being present in cycling, information related to cases of doping are exposed to public opinion by the general press. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
960.
81 p, 2.3 MB La cursa per l'audiència : les estratègies digitals dels mitjans esportius / Canturri Casòliva, Marc ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació pretén ser un anàlisi de les estratègies que els quatre mitjans digitals de referència a Espanya en informació esportiva (Marca, As, Mundo Deportivo i Sport) utilitzen per atraure usuaris. [...]
Esta investigación pretende ser un analisis de las estrategias que los cuatro medios digitales de referencia en España en información deportiva (Marca, As, Mundo Deportivo y SPORT) utilizan con el fin de atraer usuarios. [...]
This research is intended to be an analysis of the strategies of the four most important digital sports media of Spain (Marca, As, Mundo Deportivo and SPORT) use to attract users. The study is based on the appearance of the four covers digital media, as it is the key to convincing users to consume the product information. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
961.
97 p, 2.8 MB La parcialitat com element de fidelització dels programes d'infotainment esportiu : El cas de Deportes Cuatro i Jugones / Cantón Rodríguez, María Jesús ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'auge del periodisme esportiu en l'àmbit audiovisual és cada dia més destacat, i la lluita pels índexs d'audiència enfronta a les cadenes. Per mantenir l'atracció dels seus espectadors, les televisions han arribat a utilitzar estratègies poc ètiques com un tracte parcial de la informació i l'ús del gènere híbrid de l'infotainment. [...]
El auge del periodismo deportivo en el ámbito audiovisual es cada día más destacado y la lucha por los índices de audiencia enfrenta a las diferentes cadenas. Para mantener la atracción de sus espectadores, las televisiones han llegado a utilizar estrategias poco éticas como un trato parcial de la información o el uso del género híbrido infotainment. [...]
The rise of sports journalism in the audiovisual field is higher every day and the deal for improving audience is a struggle that different channels have to face. To keep the viewers attraction, TVs have even used unethical strategies like partial information treatment or the use of infotaiment. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documents
962.
197 p, 6.7 MB Perquè la premsa del cor sí és periodisme / Borràs i Polo, Carla ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme del cor és un gènere periodístic molt criticat per la pròpia professió degut al seu contingut, veracitat i professionalitat. Des dels inicis de la premsa del cor i la premsa femenina està obert un debat sobre si realment es considera una forma de periodisme o no. [...]
El periodismo del corazón es un género periodístico muy criticado por la misma profesión debido a su contenido, veracidad y profesionalidad. Desde los inicios de la prensa del corazón y la prensa femenina permanece abierto un debate sobre si realmente se considera una forma de periodismo o no. [...]
Gossip magazines are a highly criticized journalistic genre by its own professionals due to their content, acurrancy and professionalism. There is a debate since the beginning of this type of journalism and women's magazines about whether or not it is considered a form of journalism. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 1,243 records found   beginprevious953 - 962nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.