Research literature

Research literature 1,064 records found  beginprevious955 - 964nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
955.
150 p, 3.4 MB The Newsroom i la representació de l'ètica periodística / Alsina Pérez, Anna Maria ; García Altadill, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de recerca estudia l'ètica periodística i la seva representació a la sèrie de ficció The Newsroom. L'estudi de cas es realitza a partir de l'anàlisi de diversos capítols, en base a unes variables proposades a partir del treball teòric. [...]
El presente trabajo de investigación estudia la ética periodística y su representación en la serie de ficción The Newsroom. El estudio de caso se realiza a partir del análisis de diferentes capítulos, en base a unas variables propuestas a partir del trabajo teórico. [...]
This research studies the journalistic ethics and its representation in fiction TV series The Newsroom. The study of this case is done from the analysis of different episodes, based on some variables proposed from the theoretical work. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
956.
59 p, 1.1 MB Estudio histórico, textual y procedimental sobre el Periodismo de inmersión / Cabezas Pedrero, Maria Teresa ; Chillón, Albert, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del present treball és fer una aproximació al concepte "Periodisme d'immersió". En primer lloc, es definirà i es realitzarà una exposició de les tècniques que utilitza i les seves singularitats. [...]
El objetivo del presente trabajo es hacer una aproximación al concepto "Periodismo de inmersión". En primer lugar, se definirá el mismo y se realizará una exposición de las técnicas y de las diferentes singularidades con las que cuenta. [...]
The purpose of this study is to approach the concept of "Immersion Journalism". First, it will be defined and its techniques and features will be exposed. Then, its authors, origins, evolution and current status will be discussed. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
957.
451 p, 38.3 MB Discurso político sobre la independencia a través de Twitter : Comparación del caso catalán y escocés / Bueno Rodríguez, Lidia ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han canviat per sempre la comunicació política, és per això que s'ha volgut fer un estudi comparatiu i centrat en Twitter, en el que s'ha analitzat el discurs de polítics catalans i escocesos en referència als processos sobiranistes que afecten ambdues regions. [...]
Las redes sociales han cambiado para siempre la comunicación política, es por ello que se ha hecho un estudio comparativo y centrado en Twitter, en el que se ha analizado el discurso de políticos catalanes y escoceses sobre los procesos soberanistas que afectan a ambas regiones. [...]
Social networks has changed forever the political comunication. That is the reason why I have made a compartive study focused on Twitter, which has analized the speeches of Catalan and Scotland politicians about the independence processes in both regions. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
958.
103 p, 1.7 MB Informació independent? / Salvat Masdéu, Jordina ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condiciona el poder polític en el tracte que se li ha donat des dels informatius públics al tema de la independència catalana? En aquest treball es realitza un estudi comparatiu dels informatius diaris de TV3 i TVE durant la jornada prèvia, posterior i la coincident a la Diada de Catalunya, data que ha estat escollida des de l'Assemblea Nacional Catalana per fer les reivindicacions d'independentisme més rellevants de la història de Catalunya. [...]
¿Condiciona el poder político en el trato que se le ha dado desde los informativos públicos al tema de la independencia catalana? En este trabajo se realiza un estudio comparativo de los informativos diarios de TV3 y TVE durante la jornada previa, posterior y la coincidente a la Diada de Catalunya, fecha que ha sido elegida desde la Assamblea Nacional Catalana para hacer las reivindicaciones de independentismo más relevantes de la historia de Catalunya. [...]
Does politic power determine the way public newsrooms treat the Catalan independence topic? In this thesis, a thorough comparison between daily news broadcasts on TV3 and TVE will be done to determine the treatment given during the previous day, the next day and the actual day of the Catalan Diada, date chosen by the National Catalan Assembly to vindicate the Catalan independent feeling throughout history. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
959.
44 p, 1.0 MB "Més enllà de l'anglès" : pre-producció, producció i postproducció d'un reportatge audiovisual / Hernández Anguita, Irene ; Llinés, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Més enllà de l'anglès" és un reportatge audiovisual que explica les raons per les quals la societat estudia idiomes: per motius laborals, econòmics o culturals. El panorama de l'estudi d'idiomes ha canviat molt en els últims anys, l'anglès ja no és l'únic protagonista i la demanda d'alemany, rus i xinès està en auge. [...]
"Més enllà de l'anglès" es un reportaje audiovisual que explica las razones por las cuales la sociedad estudia idiomas: por motivos laborales, económicos o culturales. El panorama del estudio de idiomas extranjeros ha cambiado mucho en los últimos años, el inglés ya no es el único protagonista y la demanda de alemán, ruso y chino está en auge. [...]
"Més enllà de l'anglès" is an audiovisual report that explains the reasons why people study languagues: for business, economic or cultural reasons. The situation of the study of foreign languages has changed a lot in last years, English is no longer the only protagonist and the demand of German, Russian and Chinese is booming. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
960.
64 p, 15.0 MB Planificació, creació i posada en funcionament d'un pla de comunicació digital per a Frosting Barcelona / Vigueras Bohigas, Clàudia ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest projecte de fi de grau ha estat el de crear i posar en funcionament un pla de comunicació digital per la marca Frosting Barcelona. La metodologia de treball s'ha dividit en tres etapes cronològiques, totes adequadament documentades en aquest document, que mostra tots els passos que s'han seguit per la realització d'aquest pla. [...]
El objetivo principal de este proyecto de fin de grado ha sido el de crear y poner en funcionamiento un plan de comunicación digital para la marca Frosting Barcelona. La metodología de trabajo se ha dividido en tres etapas cronológicas, todas adecuadamente documentadas en este documento, que muestra todos los pasos que se han seguido para la realización de este plan. [...]
The main objective of this draft final project was to create and implement a plan of digital communication for brand Frosting Barcelona. The working methodology is divided into three chronological stages, all properly documented herein, showing all the steps that were followed to carry out this plan. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
961.
160 p, 8.2 MB La figura de la mujer en la publicidad de moda : Análisis de tres revistas : Vogue, Elle y Telva / Grao Moles, Sara ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació analitza la imatge de la dona a la publicitat de moda de tres revistes femenines, Vogue, Elle y Telva, i durant vuit anys, des del 2007 fins el 2014. S'han estudiat variables com la presencia de l'eslògan, els rols i estereotips de les models, el context en el que apareixen i aspectes visuals així com el color, el nombre d'elements, el llenguatge corporal i el nivell de nuesa de les dones. [...]
El presente trabajo de investigación analiza la imagen de la mujer en la publicidad de moda de tres revistas femeninas, Vogue, Elle y Telva, y durante ocho años, desde 2007 hasta 2014. Han estudiado variables como la presencia del eslogan, los roles y estereotipos de las modelos, el contexto en el que aparecen y aspectos visuales así como el color, el número de elementos, el lenguaje corporal y el nivel de desnudez de las mujeres. [...]
This research analyzes the women's image in fashion advertising of three females' magazines, Vogue, Elle and Telva, during eight years, from 2007 to 2014. It has been studied variables such as the presence of slogan, roles and stereotypes of models, the context which they appear and visual aspects as color, number of elements, body language and the level of women's nakedness. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
962.
78 p, 1.5 MB La cobertura i el tractament de la crisi econòmica del periodisme espanyol : Els casos de El País, El Mundo i La Vanguardia / Gambín Conde, Marta ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector de la comunicació a Espanya ha patit les conseqüències de la crisi econòmica de 2008. Són freqüents els acomiadaments i el tancament d'alguns mitjans. El tractament que en fa la premsa espanyola, a partir dels diaris El País, El Mundo i La Vanguardia, és superficial i insuficient; només 35 mitjans apareixen dins les 389 notícies de l'estudi. [...]
El sector de la comunicación en España ha sufrido las consecuencias de la crisis económica de 2008. Son frecuentes los despidos y el cierre de algunos medios. El tratamiento que de ello hace la prensa española, a partir de los periódicos El País, El Mundo y La Vanguardia, es superficial e insuficiente; solo 35 medios aparecen dentro de las 389 noticias del estudio. [...]
The communication sector in Spain has suffered the consequences of the economic crisis of 2008. Layoffs are frequent and the closure of some media. The treatment makes the Spanish press, as newspapers El País, El Mundo and La Vanguardia, is shallow and inadequate; only 35 media are within 389 news of this project. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
963.
79 p, 2.1 MB El fenómeno youtuber : una nueva forma de comunicación / Cabanillas Aparicio, Sergio ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta el fenomen youtuber a Espanya, una pràctica d'Internet que consisteix en que un usuari es grava comentant una sèrie de vídeos, que penja a la xarxa social YouTube de manera continuada, i que sol oferir continguts tant educatius com d'entreteniment, amb l'objectiu de guanyar audiència i diners. [...]
Este trabajo presenta el fenómeno youtuber en España, una práctica de Internet que consiste en que un usuario se graba comentando una serie de videos, que cuelga en la red social YouTube de manera continuada, y que suele ofrecer contenidos tanto educativos como de entretenimiento, con el objetivo de ganar audiencia y dinero. [...]
This work introduces you to the new theme in Spain called youtuber, an Internet practice that users record himself commenting some videos, that are shared in Youtube, in a continuously way, it usually offers educational and entertainment matters, with the objective of winning audience and money. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
964.
65 p, 2.1 MB La tematización en la Revista Blanca (1923-1936) / Asín Ferrer, Clara ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Recerca sobre la Revista Blanca, una publicació quinzenal filo-llibertària de divulgació sociològica, cultural i científica durant la seva segona reedició (1923-1936). L'objectiu de l'estudi és establir una classificació genèrica de la temàtica i les seves seccions fixes, així com la identificació d'actors i referents. [...]
Investigación sobre la Revista Blanca, una publicación quincenal filo-libertaria de divulgación sociológica, cultural y científica durante su segunda reedición (1923-1936). El objetivo del estudio es establecer una clasificación genérica de la temática y secciones fijas, así como la identificación de actores y referentes. [...]
Research on Revista Blanca, a biweekly philo-libertarian publication of the sociological, cultural and scientific dissemination during its second reprint (1923-1936). The aim of this study is to establish a generic classification of the topic and its fixed sections as well as the identification of actors and models. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 1,064 records found   beginprevious955 - 964nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.