Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 26 registros  anterior11 - 20siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
11.
75 p, 1.2 MB Portal web per la gestió i recuperació de residus d'una PIME / Piedrafita Campabadal, Toni ; Soler Ruiz, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte tracta de fer un portal web vistós i amigable per a una empresa gestora de residus de nom Distiller S. A. L'empresa està a punt d'expandir-se pel territori nacional i vol començar a captar nous mercats. [...]
Este proyecto trata de hacer un portal web vistoso y amigable para una empresa gestora de residuos llamada Distiller S. A. La empresa está a punto de expandirse por el territorio nacional y quiere empezar a captar nuevos mercados. [...]

2013  
12.
185 p, 1.3 MB Connecting customers with the company : : the role of interactiveness and its effect on performanceb / Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp Criado, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Prior Jiménez, Diego, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
El objetivo de esta tesis es explorar el concepto de interactiveness en el campo de marketing, entender las actitudes y las percepciones de los directivos hacia la interactiveness y evaluar empíricamente el efecto de la interactiveness en la generación de activos de marketing y los resultados empresariales. [...]
The aim of this dissertation is to explore the concept of interactiveness in marketing, to understand managers' attitudes and perceptions about interactiveness and to assess empirically the effect of interactiveness on the generation of marketing assets and firm performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  
13.
80 p, 4.3 MB Text2Emotion : un gestor d'experiències SOA : / Guichon Aguilar, Rodolfo Alberto ; Serrat Gual, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Customer Experience Management (CEM) se ha convertido en un factor clave para el éxito de las empresas. CEM gestiona todas las experiencias que un cliente tiene con un proveedor de servicios o productos. [...]
Customer Experience Management (CEM) s'ha convertit en un factor clau per l'èxit de les empreses. CEM gestiona totes les experiències que un client té amb un proveïdor de serveis o productes. És molt important saber com són els sentiments d'un client en cada contacte i així poder suggerir automàticament la pròxima tasca a realitzar, simplificant tasques realitzades per persones. [...]
Customer Experience Management (CEM) is becoming a critical key success factor in today's business. It manages all experiences that a customer has with a supplier of goods or services. It's very important to know what the customer is feeling in every contact and then suggest automatically the next approach to make, simplifying the task for a human operator. [...]

2011  
14.
78 p, 3.0 MB CRM : Centro Metalúrgico de Sabadell / Olid Castilla, Jonathan ; Benítez Fernández, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto está basado en la creación de una herramienta para poder gestionar las relaciones que el Centro Metalúrgico de Sabadell tiene con sus clientes. La tarea a desarrollar es un CRM (Custom Relationship Management) para gestionar todos los servicios y ofertas que ofrece el centro con sus clientes, desde cursos impartidos u organizados, consultas que tienen los empleados de los socios, asesoramientos, acciones de los clientes pero también información útil para conocer el estado de acciones comerciales con un cliente, contactos de un socio, así como sus empleados.
El projecte està basat en la creació d'una eina per poder gestionar les relacions que el Centre Metal·lúrgic de Sabadell té amb el seus clients. La tasca a desenvolupar és un CRM (Custom Relationship Management) per poder gestionar els serveis i ofertes que ofereix el centre als seus clients, des de cursos fets o organitzats, assessoraments, accions dels clients però també informació útil per conèixer l'estat de les accions comercials amb un client, contactes d'un soci així com els seus empleats.
The project is based on creating a tool to manage the relationships between the Centre Metal·lúrgic Sabadell has with its customers. The task to develop is a CRM (customer Relationship Management) to manage all services and offers provided by the facility to its customers, from courses taught or organized, consultation with employees of partners, consulting and customer actions but also useful information about the status of commercial activities with a client, contacts of a partner and its employees.

2012  
15.
77 p, 2.0 MB Gestor de incidencias : Domestic Appliance / Moreno Pérez, Judit ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Proyecto realizado para la empresa de reparación de aparatos eléctricos Domestic Appliance con el que se se pretende facilitar y mejorar el proceso de gestión de todas las reparaciones que se realizan mediante una aplicación web. [...]
Projecte realitzat per a l'empresa de reparació d'aparells elèctrics Domestic Appliance amb el qual es vol millorar, mitjançant una aplicació web, el procés de gestió de les reparacions que es realitzen. [...]
Project for the electrical repair company Domestic Appliance which aims to facilitate and improve the management process of all repairs carried out using a web application. It builds a basic CRM (Customer Relationship Management) and a tracker for an SME. [...]

2012  
16.
116 p, 2.6 MB Implantación CRM en un club deportivo / Cuesta Martínez, Verónica ; Verge, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La propuesta CRM que se pretende ofrecer consiste en una herramienta estratégica de negocio para gestionar las relaciones con los clientes. La aplicación está desarrollada bajo un prisma Siebel para un determinado club deportivo. [...]
La proposta CRM que s'ofereix consisteix en una eina estratègica de negoci per gestionar les relacions amb els clients. L'aplicació està desevolupada sota un prisma Siebel per a un determinat club esportiu. [...]
This CRM proposal creates an strategic business tool with the objective to manage the relationships with customers. The application is developed under a Siebel prisma for an sports club. This tool should allow to analyze all the possible business opportunities covering the need to know at any time the personal circumstances of each customer (member or nonmember) and its procedures. [...]

2012  
17.
137 p, 5.4 MB CRM-Web Gestión comercial / Torres Casas, Jordi ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creación de un gestor de incidencias donde el área técnica pueda gestionar los posibles problemas que los productos / servicios hardware o software implantados en el cliente pudieran ocasionar, así como un gestor de oportunidades y ofertas donde la parte comercial pueda ofrecer los productos / servicios hardware o software mencionados a los clientes que lo necesiten. [...]
Creació d'un gestor d'incidències on l'àrea tècnica pugui gestionar els possibles problemes que els productes / serveis hardware o software implantats en el client puguin ocasionar, així com un gestor d'oportunitats i ofertes on la part comercial pugui oferir els productes / serveis hardware o software mencionats als clients que els necessitin. [...]

2011  
18.
99 p, 2.8 MB Gestor d'incidències per a un despatx tècnic / Riba Salas, Francesc ; Blabia Girau, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aplicació web que pretén donar solució a les necessitats de caràcter organitzatiu d'un despatx tècnic d'una empresa. L'objectiu principal és el de crear una eina capaç d'automatitzar el seguiment de les incidències obertes en el despatx. [...]
Aplicación web que pretende dar solución a las necesidades de carácter organizativo de un despacho técnico de una empresa. El objetivo principal es crear una herramienta capaz de automatizar el seguimiento de las incidencias abiertas en el despacho. [...]

2011  
19.
59 p, 1.1 MB Gestió Documental Open Source per Agresso CRM / Foguet Puig, Ricard ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Estudi i integració d'una aplicació Open Source especialitzada en la gestió documental amb Agresso CRM. L'objectiu d'aquesta aplicació és oferir nova funcionalitat a la gestió documental inicial i augmentar-ne les seves capacitats. [...]
Estudio e integración de una aplicación Open Source especializada en la gestión documental con Agresso CRM. El objetivo de esta aplicación es ofrecer nueva funcionalidad a la gestión documental inicial y aumentar sus capacidades. [...]

2011  
20.
86 p, 1.9 MB GPI - Gestor de projectes i incidències / Palma Hervás, José ; Pedret Ferré, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La finalitat d'aquest projecte és realitzar una aplicació corporativa que gestioni les incidències i/o peticions interdepartamentals i les seves resolucions, alhora que gestioni els diferents projectes propis del departament. [...]
La finalidad de este proyecto es realizar una aplicación corporativa que gestione las incidencias y/o peticiones interdepartamentales y sus resoluciones, al tiempo que gestione los distintos proyectos propios del departamento. [...]

2011  

Documentos de investigación : Encontrados 26 registros   anterior11 - 20siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.