Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 26 registros  anterior11 - 20siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
103 p, 2.4 MB Anàlisi del fenomen Bruce Springsteen als mitjans de comunicació espanyols / Parés Illamola, Júlia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball és un anàlisi del tractament de Bruce Springsteen als mitjans de comunicació espanyols, agafant com a objecte d'estudi les peces aparegudes a El País i a La Vanguàrdia entre el 1975 i el 2009. [...]
El presente trabajo es un análisis del tratamiento de Bruce Springsteen en los medios de comunicación españoles, tomando como objeto de estudio las piezas publicadas en El País y La Vanguardia entre el 1975 y el 2009. [...]
This project is an analysis of the treatment of Bruce Springsteen in the Spanish media, taking as object of study the pieces published in El País and La Vanguardia between 1975 and 2009. The study concludes that media have not been a decisive factor in the process of emergence of Springsteen phenomenon in Spain, but that they have been feeding it throughout his career, and they have done that too explicitly.

2016
Grau en Periodisme [971]  
12.
113 p, 2.1 MB L'ètica periodística : Com transmetre una imatge / Linares Tort, Judit ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment es publiquen moltes imatges als mitjans de comunicació sobre tragèdies, accidents, atemptats i guerres. Cada vegada que es publica una imatge d'aquestes característiques s'inicia un debat a la societat. [...]
Actualmente se publican muchas imágenes en los medios de comunicación sobre tragedias, accidentes, atentados y guerras. Cada vez que se publica una imágen de estas características se inicia un debate en la sociedad. [...]
Now a days the media publish lots of images about tragedies, accidents, terrorisme and war. Every time that they publish one of those images starts a discussion in the society. Which images we should choose? Is there any specific regulation about this theme? Should we publish this type of photographies? All this interrogants are exposed on a documentary of 20 minuts, where express their opinion mentors of the comunication field.

2016
Grau en Periodisme [971]  
13.
125 p, 2.1 MB Anàlisi de les informacions de Canal Taronja i proposta de major qualitat periodística / Solà Boeck, Marina ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és fer tres propostes de millora de tres notícies polítiques editades al Canal Taronja durant l'últim any i editar-ne una en format audiovisual. Com a segon objectiu, s'ha proposat la reflexió sobre l'aplicabilitat dels principis utilitzats al llarg de tot el treball al periodisme local, tenint en compte la pròpia experiència a la televisió de Vic i havent editat una de les propostes de millora. [...]
El objetivo principal de este trabajo es proponer la mejora de tres noticias políticas editadas en el Canal Taronja durante el último año y editar una de ellas en formato audiovisual. Como segundo objetivo, se ha propuesto la reflexión sobre la aplicabilidad de los principios utilizados a los largo de todo el trabajo en el periodismo local, teniendo en cuenta la propia experiencia en la televisión de Vic y habiendo editado una de las propuestas de mejora. [...]
The main aim of this work is to do three proposals of improvement of three political news edited to the Canal Taronja during the last year and edit one of them in audio-visual format. The second objective is the reflection on the applicability of the principles used along all the work in the local journalism, taking into account the own experience on television of Vic and having edited one of the proposals of improvement. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
14.
113 p, 4.4 MB Cobertura mediàtica dels atemptats terroristes : el cas de París i Beirut / Guitart De Abajo, Georgina ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La cobertura mediàtica dels atemptats terroristes requereix una gran precisió i un tractament adequat a les circumstàncies per part dels mitjans de comunicació. L'aplicació dels principis ètics del periodisme esdevenen imprescindibles per aconseguir una cobertura adequada dels fets. [...]
La cobertura mediática de los atentados terroristas requiere una gran precisión y un tratamiento adecuado a las circunstancias por parte de los medios de comunicación. La aplicación de los principios éticos del periodismo es imprescindible para conseguir una cobertura adecuada de los hechos. [...]
Media coverage of the terrorist attacks requires great precision and treatment appropriate to the circumstances by the media. The application of ethical principles of journalism is essential to ensure adequate coverage of the events. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
15.
78 p, 2.4 MB Estudio de la parcialidad en la prensa deportiva española : los casos de AS, MARCA, Mundo Deportivo y SPORT. / Garcia Noé, Judith ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El gran creixement de les noves tecnologies ha posat en perill a la premsa escrita. Per aquesta raó, els diaris esportius han hagut d'adaptar-se a Internet i pensar noves estratègies per fidelitzar a un grup de lectors. [...]
El gran crecimiento de las nuevas tecnologías ha puesto en peligro a la prensa escrita. Por esa razón, los diarios deportivos han tenido que adaptarse a Internet y pensar nuevas estrategias para fidelizar a un grupo de lectores. [...]
The immense growth of new technologies has placed newspapers in danger. For this reason, sports newspapers have had to adapt to Internet and new strategies to build loyalty to a group of readers. To get it, and even if they say it's not true, they violate the deontological code that is imposed to them: they are impartial in favour of a certain football team and they don't treat all the information in the same way.

2016
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
16.
75 p, 2.0 MB La cobertura mediàtica del futbol català arran de l'aparició dels mitjans digitals / Garcia Navarro, Carles ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El futbol català va viure una època gloriosa en tots els aspectes (assistència als estadis i presència als mitjans) fins als anys 60, quan la súper-professionalització de la Primera Divisió i la globalització de grans lligues internacionals van penetrar amb força a l'Estat Espanyol. [...]
El fútbol catalán vivió una época gloriosa en todos los aspectos (asistencia a los estadios y presencia en los medios) hasta los años 60, cuando la súperprofesionalización de la Primera División y la globalización de grandes ligas internacionales penetraron con fuerza en España. [...]
The catalan football lived a glorious era in all aspects (attendance at stadiums and media presence) until the 60s, when the super-professionalization of the First Division and globalization of international leagues entered strongly in Spain. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
17.
72 p, 18.9 MB Realitat virtual cinematogràfica : proposta de definició i classificació / Martínez Pérez, Júlia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els cineastes s'han interessat també per la Realitat Virtual. Alguns ho veuen com el futur del cinema; d'altres creuen que és una nova manera d'explicar històries. Sigui com sigui, no es pot negar l'existència d'una nova forma d'art: la Realitat Virtual Cinematogràfica és més que una pel·lícula en 360 graus. [...]
Los cineastas se han interesado también por la Realidad Virtual. Algunos lo ven como el futuro del cine; otros creen que es una nueva manera de contar historias. De un modo u otro, no se puede negar la existencia de una nueva forma de arte: la Realidad Virtual Cinematográfica es más que una película en 360 grados. [...]
Virtual Reality has finally caught the attention of filmmakers. Some believe it is the future of cinema; others think it is a new way to tell stories. One way or the other, the existence of a new art form cannot be denied: Cinematic Virtual Reality is more than a film in 360 degrees. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
190 p, 2.7 MB Pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès / Llopis Baldero, Helena ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lloc es realitza un estudi del festival en sí i de la seva comunicació, així com de la seva competència, per poder detectar els punts forts i els punts dèbils que té. [...]
El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. En primer lugar se realiza un estudio del festival en si y de su comunicación, así como de su competencia, para poder detectar los puntos fuertes y débiles que tiene. [...]
The project introduced is a communication plan for the Festival Internacional de Blues de Cerdanyola del Vallès. First of all, a study concerning the festival itself and its communication will be carried out, together with its competition, in order to identify its strengths and weaknesses. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
330 p, 2.2 MB El Tratamiento informativo de la inmigración marroquí en la televisión: el caso de Salt / Codinach Fossas, Mariona ; Lorite, Nicolàs, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Esta investigación tiene como objetivo principal evaluar la calidad ético-normativa de las informaciones emitidas en cinco televisiones, en base a los criterios establecidos en las Recomendaciones del Consell de l'Audiovisual de Catalunya sobre el tratamiento informativo de la inmigración (2002) y, complementariamente, en la Guía del llenguatge inclusiu (2013) de la Mesa per a la Diversitat en l'Audiovisual (MDA). [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
20.
144 p, 829.3 KB Haute autorite de la communication audiovisuelle au Maroc : une étude de cas sur la réforme audiovisuelle dans un contexte de rénovation autoritaire / Codinach Fossas, Mariona ; Gobe, Eric (dir.) ; Université d'Aix-Marseille III. Institut d'Études Politiques
Desde la década de 1980 Marruecos entró en la lógica de la globalización, con la introducción de la nueva tecnología de la información y las comunicaciones y también la liberalización de los sectores clave de la economía nacional, como el audiovisual. [...]
Des de la dècada de 1980 el Marroc va entrar en la lògica de la globalització, amb la introducció de les noves tecnologies de la informació i les comunicacions i també la liberalització dels sectors clau de l'economia nacional, com l'audiovisual. [...]
From the decade of 1980 Morocco went into the logic of the globalisation, with the introduction of the new technology of information and communications and also the liberalisation of the key sectors of the national economy, like the audiovisual sector. [...]

2007  

Documentos de investigación : Encontrados 26 registros   anterior11 - 20siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.